Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poika ei osaa itkeä

Vierailija
10.04.2023 |

On sanonut näin myös itse. Itkettää, mutta itku ei tule. Ei kivusta, ei surusta ei pelosta. Ei mistään. Tunnistaa pahan olon ja osaa sanoa että itkettää mutta ei osaa itkeä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen oman sukupuolensa edustaja.

Vierailija
2/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti tulossa. Siis jos poika vaikka kaatu pyörällä niin kyllähän normaali lapsi itkee kivusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tulee kun on itkun aika. Onko jotain tapahtunut kun itkettää?

Vierailija
4/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt vauvana sentään itki?

Vierailija
5/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti tulossa. Siis jos poika vaikka kaatu pyörällä niin kyllähän normaali lapsi itkee kivusta?

Niin kyllä vauvana ja lapsena itki. On vuosien mittaan ilmeisesti oppinut olemaan itkemättä -niin hyvin että itku ei enää tule. Sanoo minulle että on paha olla ja näen sen itsekin. Sanoo että itkettää mutta itku ei ala. Vain paha olo jää.

Ap

Vierailija
6/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki voi nykyään huonosti? Miksi lapsesi voi huonosti? Teitkö sinä hänen kohdallaan jotakin väärin?

Vierailija
7/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden säätelyssä on jotain pahasti rikki

Vierailija
8/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei itke.

Vierailija
9/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki voi nykyään huonosti? Miksi lapsesi voi huonosti? Teitkö sinä hänen kohdallaan jotakin väärin?

Sun viimeisessä lauseessa voi olla vastaus ensimmäiseen kysymykseen. Ihmiset noi huonosti, kun heitä ympäröi lauma mulk_kuja.

Vierailija
10/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ole mikään Tuure

Vierailija
11/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä vauvana ja lapsena itki. On vuosien mittaan ilmeisesti oppinut olemaan itkemättä -niin hyvin että itku ei enää tule. Sanoo minulle että on paha olla ja näen sen itsekin. Sanoo että itkettää mutta itku ei ala. Vain paha olo jää.

Ap

Mistä sillä on noin paha olo? Saako se tuohon apua jostakin?

Vierailija
12/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kivikasvo

Vierailija
13/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on erinomainen tilaisuus opetella hyödyllisempiä pahan olon purkukeinoja kuin itkeminen. Opetelkaa noissa tilanteissa vaikka juoksemaan lenkkiä talon ympäri, yrittämään harmitusta aiheuttanutta asiaa uudelleen tai miettimään mitä vielä kivempaa voisi tehdä, listaamaan miten poika aikoo jatkossa toimia eri tavalla ettei asiat mene harmittavalla tavalla pieleen jne.

Vierailija
14/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on erinomainen tilaisuus opetella hyödyllisempiä pahan olon purkukeinoja kuin itkeminen. Opetelkaa noissa tilanteissa vaikka juoksemaan lenkkiä talon ympäri, yrittämään harmitusta aiheuttanutta asiaa uudelleen tai miettimään mitä vielä kivempaa voisi tehdä, listaamaan miten poika aikoo jatkossa toimia eri tavalla ettei asiat mene harmittavalla tavalla pieleen jne.

Itku on luonnollista ja kehon oma rentoutuskeino.

Vierailija
15/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Isänsä kuoli. On käynyt kriisityöntekijän kanssa monesti juttelemassa ja koulussa kuraattorin kanssa. Minäkin koitan auttaa.

Ap

Vierailija
16/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itku/ itkeminen ole välttämättä merkki surusta.

Vierailija
17/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puberteetti jo takana päin ja estrogeenimäärät vähentyneet roimasti?

Vierailija
18/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks lapsi sanoi isänsä kuoltua että ei tunnu missään. Ei halunnut näyttää heikolta.

Vierailija
19/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Isänsä kuoli. On käynyt kriisityöntekijän kanssa monesti juttelemassa ja koulussa kuraattorin kanssa. Minäkin koitan auttaa.

Ap

Se on varmasti vielä shokissa. Kyllä ne hanat aukeaa jossain vaiheessa. Sitten siitä ei meinaa tulla loppua... Tiedän kokemuksesta. Voimia surutyöhön.

Vierailija
20/44 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa minua hyvin. Lapsena itkin paljon, aika pienistä ja turhista asioista, sitä ei isäni sietänyt. Itkeminen loppui käytännössä tyystin kun olin about 15-16v. Mulla on nykyään kohtalainen alkoholiongelma ja joskus tapana hukuttaa ikävät tunteet viinaan. Tai joskus jos en dokaa niin sitten käyn ulkona urheilemassa kunhan vain sää suosii. T: M27.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan