Auton trippimittari
Onko kellään tietoa, voiko auton trippimittari nollautua itsekseen? Mies on todella paha kontrollifriikki ja viime aikoina on ottanut tavaksi ajaa auton mulle valmiiksi talon eteen, kun oon lähdössä johonkin. Oon huomannut, että trippimittari on nykyään aina nollattu tai nollaantunut. Mietin, että onko hän todella niin sairas, että seurailee tuolla tavalla mun menoja. Kerran tein niin, että piruuttani nollasin itse sen mittarin juuri ennen kotia, että näytti niinkuin olisin ajanut alle kilometrin. Kävin todellisuudessa siis kaupassa ja matkaa tuli reilut 10km. Mies tarjoutui ajamaan auton talliin oven edestä ja kysyi heti, kun tuli takaisin että missä kaupassa olin käynyt. Tuli mieleen, että ilmeisesti tarkasti, mitä mittari näytti. Kerroin käyneeni siellä missä yleensäkin (eli kaupassa jonne on matkaa sen reilut 5km) mutta tähän ei sanonut mitään.
Kommentit (17)
Paras trippi tulee taikasienien ja hiuslakan yhdistelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Nollaa jatkossa aina itse. Kyllä se jossain kohtaa mölähtää aiheesta.
Niin ajattelinkin. Nollaan aina, kun ajan kotipihaan. Ap
Ei se itsekseen nollaudu muuten kuin silloin kun se pyörähtää ympäri, eli yleensä tuhannen kilometrin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kohta mies piilottaa sitten autoon tai asentaa puhelimeesi GPS paikantimen. Olisiko pienempi paha antaa vain mittarin olla.
Vierailija kirjoitti:
Paras trippi tulee taikasienien ja hiuslakan yhdistelmällä.
Miksi ajaa BMW:llä, jne.
Onhan siinä se toinenkin mittari, joka kirjaa auton koko elinkaaren kilometrit. Sitä et sitten nollaakaan.
Näkee sen ajomatka odometrista eli siitä numerosta joka kertoo paljonko autolla on ajettu. Miehesi pitää vain laskea kuljettu matka vähennyslaskulla. Oletan että toimenpide on liian vaativa hänelle.
Laita mies asentamaan puhelimeesi Find My Kids -sovellus, jossa voi seurata myös ympärilläsi kuuluvia ääniä, niin parisuhdetyytyväisyys säilyy. Sovelluksessa voi seurata myös puheluihin käytettyä aikaa tai mitä sovelluksia olet ahkeriten käyttänyt. Jos tämän jälkeen on vielä seuraamassa, niin soita miehellesi poliisit ja/tai ambulanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kohta mies piilottaa sitten autoon tai asentaa puhelimeesi GPS paikantimen. Olisiko pienempi paha antaa vain mittarin olla.
Totta. Kerran hän "leikillään" sanoikin, että voisi laittaa sellaisen mulle, kun lapsillakin on. Tarkistussoittoja tekee kyllä aina, kun olen jossain. Tämä trippimittaritemppu oli vain kirsikka kakun päälle ja ymmärrän nyt, että tästä pitää päästä pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nollaa mielummin parisuhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi pentele teitä törppöjä: ei se mies ole huolissaan itse vaimonsa liikkumisista eikä ole mustasukkainen hänestä, vaan hän pelkää autonsa puolesta, on mustasukkainen siitä ja vahtii, ettei se liiku mitään sellaisia reissuja joihin ei ole hänen lupaansa ja tietoansa.
Hän tuskin nollailee trippimittaria muijansa liikkumisen seuraamiseksi, koska siihen olisi olemassa paljon parempiakin menetelmiä - vaikka ne toki rahaa vaatisivatkin.
Yksinkertaisia te yllä kirjoittaneet olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kerran hän "leikillään" sanoikin, että voisi laittaa sellaisen mulle, kun lapsillakin on. Tarkistussoittoja tekee kyllä aina, kun olen jossain. Tämä trippimittaritemppu oli vain kirsikka kakun päälle ja ymmärrän nyt, että tästä pitää päästä pois. Ap
Ajele ennen pois lähtemistä ihan huviksesi myös ylimääräisiä lenkkejä, niin k-päällä riittää pohdiskeltavaa. Ja hei, älä luota etteikö sitä sovellusta tai jotain muuta olisi asennettu tietämättäsi puhelimeesi.
Jännä miten sitä on sulkenut silmänsä tällaiselta sairaalta käytökseltä niin kauan. Olin tosi nuori, kun alettiin seurustelemaan, niin ehkä sitä ajatteli, että tällaista se on kaikilla muillakin. Nyt vasta, kun lapset alkaa olla aikuisuuden kynnyksellä ja ovat alkaneet kyselemään multa aivan suoraan, miksi olen valinnut tuollaisen miehen ja, kuinka olen jaksanut kaikki nämä vuodet. Ap
Ja kyse on siis lasten isästä eli omasta isästään ajattelevat näin. Se on lopulta avannut munkin silmät. Ap