Liikkuuko Torissa enää mikään tavara?
Oletteko saaneet myytyä jotain ja millaiseen hintaan?
Kommentit (28)
Liian kalliit hinnat useimmilla. Livekirppiksellä on halvemmat.
Hyvin huonosti. Slella yritän myydä. Itse olen kyllä ostanut lapselle legoja ja legokirjan.
Ilmaiset tuotteetkaan ei mene kun asun täällä Jumalan selän takana.
Huijareita siellä kai liikkuu yhä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huonosti. Slella yritän myydä. Itse olen kyllä ostanut lapselle legoja ja legokirjan.
Ilmaiset tuotteetkaan ei mene kun asun täällä Jumalan selän takana.
Mistäs sinä tiedät, miten päin Jumala seisoo?
Liikkuu jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat ja hintakin on kohdillaan. Itse olen ostanut viiimeisen kuukauden aikana Torista tavaraa lähes 500:lla eurolla.
Työkalut ja harrastusvälineet menevät kuin kuumille kiville. Kirjat ja vaatteet erittäin heikosti.
Menekki on erittäin voimakkaasti sesonkiluonteista, esim. kesärenkaita on turha yrittää myydä enää kesäkuun puolivälin jälkeen tai villakangastakkia helmikuun alun jälkeen.
Jos joku haluaa ostaa viikon sisällä ilmoituksen laittamisesta niin hinta oli todnäk liian alhainen -> lisää hintaa 10%.
Tinkijät voi laittaa huoletta estolistalle.
Ohareiden tekijöitä käsittämättömän paljon liikkeellä. Alan jo harkitsemaan laitanko jokaiseen myytävään tavaraan vaihtoehdoksi pelkkä postitus tästä lähtien.
Lakkasin käyttämästä kun puhelinnumeron antaminen tuli pakolliseksi. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkalut ja harrastusvälineet menevät kuin kuumille kiville. Kirjat ja vaatteet erittäin heikosti.
Menekki on erittäin voimakkaasti sesonkiluonteista, esim. kesärenkaita on turha yrittää myydä enää kesäkuun puolivälin jälkeen tai villakangastakkia helmikuun alun jälkeen.
Jos joku haluaa ostaa viikon sisällä ilmoituksen laittamisesta niin hinta oli todnäk liian alhainen -> lisää hintaa 10%.
Tinkijät voi laittaa huoletta estolistalle.
Taidat olla ammattilainen, moukka?!
Möin Kärcher tekstiilipesurin. Parissa minuutissa sähköposti oli ostajia täynnä.
Olen myynyt kesän aikana Torissa kolme polkupyörää (lasten kokoja, kohtuulliseen hintaan), ison aurinkovarjon ja yhden kirjahyllyn. Olen yrittänyt myydä paljoa muutakin, mutta nämä mitkä meni kaupaksi, meni kaikki alle viikossa.
Live kirpparilla taas ei mene mikään :( Turhaan raahasin taas sinne tavaraa, tai siis tyttöjen vaatteita lähinnä. Ehjiä, puhtaita, hajusteettomia tavallisia vaatteita. Ei mene kaupaksi euron, parin hinnoilla.
Tuntuu, että huonekaluja ei osta kukaan. Ennen nekin myivät hyvin.
Enkä puhu nyt mistään lastulevyvitriineistä suoraan 90-luvulta
Tällä viikolla olen myynyt pari pöytää ja hyllyn. Yhdestä pöydästä piti vähän laskea hintaa, noi muut meni pyynnillä.
Myyn hyvin rajallisen genren harrastusvälineitä. Nyt ei ole pariin viikkoon tapahtunut mitään. Hintoja ei oikein voi laskea, ellei sitten anna ilmaiseksi. Ongelmana siinäkin on se, että joudun postittamaan, koska kukaan ei tänne saakka vaivaudu tulemaan kahville. Aiemmin kesällä luin uutisia kuinka osa ihmisistä lomailee luottokortin voimalla. Samoin isoja keshäitä järjestetään velaksi. Ymmärrettävää että tuhansien eurojen velat on loppukesästä tai alkusyksystä kuitattava ensin alta pois. Oikeat kaupat varastoineen ovat vielä tätäkin pahemmassa liemessä. Tavallisen torittajan roinat kaapissa eivät tavallisesti myyjän taloutta kaada.
Itse olen saanut myytyä juurikin huonekaluja. Kaikki ovat menneet heti samana päivänä tai viimeistään seuraavana. Kyllä ne menee kun on hinta kohdillaan. Aika monella vaan on liian korkeat hinnat. Vaikka se kuinka kirpaisisi, ei voi myydä käytettyä tuotetta kuin murto-osalla siitä hinnasta mikä se oli uutena, olkoon vaikka kuinka hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut myytyä juurikin huonekaluja. Kaikki ovat menneet heti samana päivänä tai viimeistään seuraavana. Kyllä ne menee kun on hinta kohdillaan. Aika monella vaan on liian korkeat hinnat. Vaikka se kuinka kirpaisisi, ei voi myydä käytettyä tuotetta kuin murto-osalla siitä hinnasta mikä se oli uutena, olkoon vaikka kuinka hyvässä kunnossa.
Minkälaisia huonekaluja ja mihin hintaan olet myynyt? Asutko PK-seudulla?
Tosi paljon on itselle tullut vastaan hupikyselijöitä, jotka eivät vastaa enää ensimmäisen viestinsä jälkeen.
Hiljaista on, joku koru tai vaate menee silloin tällöin. Yhtä myytyä kohden useammat peruuntuneet kaupat tai oharit. :(