Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mykät Tinder-mätsit?

Vierailija
10.04.2023 |

Onko kuinkakin yleistä, että Tinder-mätsit eivät avaa keskustelua?

Käyn kerta-pari viikkoon Tinderissä ja minua rehellisesti ihmetyttää, että joku on saanut minusta mätsin useampi päivää sitten, mutta mitään keskustelua ei ole osannut avata. Joitain kuvakirjan kerääjiä? Olenko jo lähtökohtaisesti jollain "varasijalla" vai mistä on kysymys?

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Odotan miehenä naisen avausta, koska en halua vaikuttaa liian innokkaalta ja tyrkyltä. Haluan tietoisesti olla hieman etäinen.

Vierailija
22/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää aloita keskusteluja, koska yksikään mies, jonka suuntaan olen ollut aloitteellinen, ei ole ollut kiinnostunut. Turha siis laittaa, kun miehet swaippaavat kaikki oikealle ja vasta matchin tultua katsovat, että kiinnostaako nainen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oot vielä millään sijalla, jos edes keskustelua ei ole aloitettu. Ehkä matchaat ihmisiä, joilla on jo ennestään paljon aktiivisempia matcheja, että jää muut huomaamatta.

Vierailija
24/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tasa-arvossa nainen ei voi aloittaa viestiä ?

En tiedä oliko ap mies vai nainen, mutta naisena voin sanoa että aiemmin aloitin keskusteluita miesten kanssa, mutta lopetin sen tekemisen koska ne keskustelut jotka olin aloittanut kuivuivat kasaan, ja vain ne jotka miehet olivat aloittanee jatkuivat.

Jos mies on riittävän kiinnostunut, hän laittaa viestiä. Jos ei laita viestiä, ei ole mitään järkeä koittaa lämmitellä tilannetta hänen suunnaltaan.

Vierailija
25/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää aloita keskusteluja, koska yksikään mies, jonka suuntaan olen ollut aloitteellinen, ei ole ollut kiinnostunut. Turha siis laittaa, kun miehet swaippaavat kaikki oikealle ja vasta matchin tultua katsovat, että kiinnostaako nainen vai ei.

Ihan sama homma. En koskaan aloita keskusteluja, jos joku mätsää mut. Jos itse mätsään, niin totta kai aloitan.

Vierailija
26/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yks viides-kymmenesosa naisista avaa keskustelun. Moni esim. mieluummin poistaa mätsin kuin on aloitteellinen.

Nämä ovat mun kokemuksia, eri mieltä perustellusti saa olla.

Vierailija
27/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama homma. En koskaan aloita keskusteluja, jos joku mätsää mut. Jos itse mätsään, niin totta kai aloitan.

Ei ole sama homma..

Vierailija
28/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko ap mies vai nainen, mutta naisena voin sanoa että aiemmin aloitin keskusteluita miesten kanssa, mutta lopetin sen tekemisen koska ne keskustelut jotka olin aloittanut kuivuivat kasaan, ja vain ne jotka miehet olivat aloittanee jatkuivat.

Jos mies on riittävän kiinnostunut, hän laittaa viestiä. Jos ei laita viestiä, ei ole mitään järkeä koittaa lämmitellä tilannetta hänen suunnaltaan.

En tiedä oliko ap mies vai nainen, mutta miehenä voin sanoa, että aiemmin aloitin keskusteluita naisten kanssa oli sitten kumpi tahansa mätsännyt, mutta lopetin sen tekemisen koska alkoi tympimään olla se ainoa aloitteellinen osapuoli.

Jos nainen on riittävän kiinnostunut, hän laittaa viestiä. Jos ei laita viestiä, ei ole mitään järkeä koittaa lämmitellä tilannetta hänen suunnaltaan.

Vierailija
29/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä swaippailen siellä aikani kuluksi. Voin sitten joskus jutella jollekkin osumalle jos siltä tuntuu. Mutta lähinnä vaan selaan niitä profiileja. Yleensä kyllä vastaan jotain jos minulle sanotaan jotain.

Vierailija
30/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yks viides-kymmenesosa naisista avaa keskustelun. Moni esim. mieluummin poistaa mätsin kuin on aloitteellinen.

Lue pari yllä olevaa viestiä, niin ymmärrät miksi.

Vierailija
31/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olitko sitten itte kiinnostunut kaikista miehistä jotka laittoi ensin viestiä?

Vierailija
32/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko ap mies vai nainen, mutta miehenä voin sanoa, että aiemmin aloitin keskusteluita naisten kanssa oli sitten kumpi tahansa mätsännyt, mutta lopetin sen tekemisen koska alkoi tympimään olla se ainoa aloitteellinen osapuoli.

Jos nainen on riittävän kiinnostunut, hän laittaa viestiä. Jos ei laita viestiä, ei ole mitään järkeä koittaa lämmitellä tilannetta hänen suunnaltaan.

En kyllä ole yhtään vähemmän tai enemmän kiinnostunut silloin harvoin jos itse aloitan keskustelun. Silloin vaan olen enemmän juttutuulella. Ei siitä kannata mitään johtopäätöksiä vetää.

Vierailija
33/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Mä laitan matcheja jonoon. Yksi kerrallaan käyn sitten läpi. Tähän voi mennä parisen viikkoa. Nyt on sellainen keissi että on kolmas kuukausi menossa joten voi olla että loput jäi jonoon. Mutta jos homma ei luistakaan niin siellä ne odottelee omaa vuoroaan.

Vierailija
34/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Odotan miehenä naisen avausta, koska en halua vaikuttaa liian innokkaalta ja tyrkyltä. Haluan tietoisesti olla hieman etäinen.

Kannattaa kyllä heittää romukoppaan kaikenlaiset taktiikat saman tien. Tuolla ovelalla etäisyydellä sinulle käytännössä vaan juttelee harvempi.

Vierailija
35/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olitko sitten itte kiinnostunut kaikista miehistä jotka laittoi ensin viestiä?

Tietysti! Tykkään vain niistä miehistä, joista olen kiinnostunut. En ymmärrä miksi tykkäisin epäkiinnostavista.

T. Eri

Vierailija
36/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue pari yllä olevaa viestiä, niin ymmärrät miksi.

Tuo on ihan ok. Jokaisella on oikeus keksiä omat sääntönsä ja pelata niiden mukaan.

Mä kyllästyin omaan, lähes tulkoon yksipuoleiseen aloitteellisuuteen ja lopetin aloittamasta keskusteluita niiden kanssa jotka mätsäsivät mut.

Se, että he poikkeuksia lukuun ottamatta mieluummin esim. poistavat mut mätseistään kuin ovat aloitteellisia ei haittaa.

Vierailija
37/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oot vielä millään sijalla, jos edes keskustelua ei ole aloitettu. Ehkä matchaat ihmisiä, joilla on jo ennestään paljon aktiivisempia matcheja, että jää muut huomaamatta.

Paljon aktiivisia mätsejä, silti swaippailee oikealle ja saadessaan mätsin ei huomaa sitä?

Mitä kohtaa en nyt ymmärtänyt?

Vierailija
38/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liikaa muitakin matcheja, eikä ehdi kaikille kirjoitella. Tämä ainakin itselläni syynä kun tinderiä käytin. En ehtinyt aloittaa keskusteluja, vastailin joillekin, jotka minulle kirjoittelivat. Ei ole aikaa tuntitolkulla viestitellä randomien kanssa, kun elämässä muutakin tekemistä.

Miksi haalit monta matchia? Itse laitan kortin piiloon saatuani kiinnostavan matchin.

Jos keräisin useita matcheja, valitsisin niistä kiinnostavimman ja kirjoittaisin hänelle. Miksi tyytyisin vähemmän kiinnostavaan vain siksi, että hän aloitti viestittelemään.

Vierailija
39/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on ihan turha aloittaa miehen kanssa keskustelua, kun monet harrastavat vain matchien keräämistä. Etenkin kauempana asuvat eivät ole valmiita irl tapaamisiin.

Poistan miehen matcheista, jos hän ei avaa keskustelua parin viikon sisään. En halua roikkua jonkun tuntemattoman korttipakassa egoa buustaamassa.

Vierailija
40/201 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On liikaa muitakin matcheja, eikä ehdi kaikille kirjoitella. Tämä ainakin itselläni syynä kun tinderiä käytin. En ehtinyt aloittaa keskusteluja, vastailin joillekin, jotka minulle kirjoittelivat. Ei ole aikaa tuntitolkulla viestitellä randomien kanssa, kun elämässä muutakin tekemistä.

Miksi haalit monta matchia? Itse laitan kortin piiloon saatuani kiinnostavan matchin.

Jos keräisin useita matcheja, valitsisin niistä kiinnostavimman ja kirjoittaisin hänelle. Miksi tyytyisin vähemmän kiinnostavaan vain siksi, että hän aloitti viestittelemään.

Olen eri, mutta mistä niistä tietää kuka on kiinnostavin ennen kuin on juteltu mitään? Ei pelkän valokuvan perusteella kukaan ole vielä erityisen kiinnostava. Kiinnostavuus tulee siitä kenen kanssa juttu luistaa hyvin ja on helppoa ja hauskaa. Kun jonkun kanssa oikeasti alkaa tulla juttua päivittäin, sitten himmailen muiden profiilien viuhtomista.

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme