Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poikkeuksellisen kauniit eivät halua parisuhdetta

Vierailija
10.04.2023 |

jos ovat myös älykkäitä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla huonoja kokemuksia. Jos naisella kauniin ulkomuodon lisäksi vielä lanttu leikkaa, niin miehelässä tarjolla on lyttäystä ja kontrollointia. Ei sellaista jaksa.

Vierailija
22/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sen saman kaavan sata kertaa. Toki olen myös seukkaillut menemään vääränlaisen mıeķķosten kanssa. Kaipa he jollekin ovat hyviä XDD. Saan niin paljon huomiota, etten osaa päättää että keneen kannattaisi keskittyä: mıeķķoseen nro 1, nro 2, nro 3 jne. vai itseeni.

Sanoo nainen, joka hommasi sanan "m iekkonen" sensuroitavien listalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat siinä missä muutkin

Vierailija
24/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa haluaa, mutta voi kestää aikaa että löytää sen oikean.

Vierailija
25/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat siinä missä muutkin

Miksi haluaisivat, jos nainen on yksin onnellisimmillaan?

Vierailija
26/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan suurin osa haluaa, mutta voi kestää aikaa että löytää sen oikean.

Miksi haluaisivat, jos nainen on yksin onnellisimmillaan?

Vierailija
27/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kuvattu poikkeuksellisen kauniiksi ja on myös useampi korkeakoulututkinto. Minä olen aina halunnut parisuhteen, miehet eivät vain lähesty mua. Ja itselleni aloitekyky on se kaikista tärkein piirre miehessä eli vaikka saisin aika monenkin miehen itse lähestymällä, en kuitenkaan saa sellaista, jonka haluaisin. Joten olen yksin ja odotan lähestymistä.

Vierailija
28/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on samoilla spekseillä varustettuja miehiä. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa

Vierailija
29/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kuvattu poikkeuksellisen kauniiksi ja on myös useampi korkeakoulututkinto. Minä olen aina halunnut parisuhteen, miehet eivät vain lähesty mua. Ja itselleni aloitekyky on se kaikista tärkein piirre miehessä eli vaikka saisin aika monenkin miehen itse lähestymällä, en kuitenkaan saa sellaista, jonka haluaisin. Joten olen yksin ja odotan lähestymistä.

Sinua vastaava mies toimii samoin: ei ne juokse naisten perässä, koska heidän ei tarvitse; naiset lähestyvät heitä.

Vierailija
30/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla huonoja kokemuksia. Jos naisella kauniin ulkomuodon lisäksi vielä lanttu leikkaa, niin miehelässä tarjolla on lyttäystä ja kontrollointia. Ei sellaista jaksa.

No tämäpä juurikin. Voi sitä dissauksen määrää! En kovin helposti lähde edes treffeille enää. Jo sielläkin saa ihme testailua osakseen.

Vierailija
31/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä juurikin. Voi sitä dissauksen määrää! En kovin helposti lähde edes treffeille enää. Jo sielläkin saa ihme testailua osakseen.

Joillakin ei vaan itsetunto kestä älykästä naista, jolla on ura ja varallisuuttakin. Alkaa se haukkuminen ja alistaminen. Eri

Vierailija
32/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietää, että mies ottaa perheessä johdon ja pitää kuria.

Vierailija
33/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseni tyttönen oli sanonut, että minä ikinä töitä tee. Haluan olla kotirouva ja päätyi Suomen suurimman kaupungin johtajan vaimoksi. Saako tästä päätellä henkilöistä jotakin..Pystyvätkö oman sukupuoleni edustajat samaan..

T.mies VM 58 kun

Vierailija
34/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Ikäiseni tyttönen oli sanonut, että minä ikinä töitä tee. Haluan olla kotirouva ja päätyi Suomen suurimman kaupungin johtajan vaimoksi. Saako tästä päätellä henkilöistä jotakin..Pystyvätkö oman sukupuoleni edustajat samaan..

T.mies VM 58 kun

Saahan siitä yhdestä ihmisestä päätellä, mutta ei yleistää koko sukupuolesta.

Vierailija
35/35 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on yksin onnellisimmillaan.