Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2023

Vierailija
10.04.2023 |

Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2759)

Vierailija
701/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomiona: Yrjänä on vanha Hector fani ja olisi aikanaan halunnut samalle kaudelle Hectorin kanssa.

Vierailija
702/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu möläytti jakson alussa muuten yhden musamaailman julkisen salaisuuden. En kerro minkä.

Eli ei mitään :D

No, ehkä hyvä vaan jos ei tajuttu. Ohjaaja leikkasi hyvin ohjaamossa, niin ei alleviivattu kupletin juonta.

Kyllä me tajuttiin, että keksit omasta päästäsi koko jutun. Jos se kerran on julkinen salaisuus, eihän siinä ole mitään salattavaakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten jäykkä tunnelma. Eihän tuollainen mene enää viihteestä. Oliko Yrjänän karisma liikaa? Liian samantyyppisiä henkilöitä, jäyhiä jököttäjiä enimmäkseen.

Vierailija
704/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä kaikki biisit oli näin mitäänsanomattomia? Samoin koko porukan kemia tuntuu olevan kadoksissa. Kaikki katsovat Yrjänää kuin kummajaista kun Aki yritää vitsailla.

Sellaista se on kun nero laitetaan tusinapoppareiden keskelle. Aki lukee filosofiaa ja mytologiaa, muut Seiskaa ja Instaa. Poislukien Jouni. 

Jep, Jouni tuskin osaa edes lukea.

Vierailija
705/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu möläytti jakson alussa muuten yhden musamaailman julkisen salaisuuden. En kerro minkä.

No, ehkä hyvä vaan jos ei tajuttu. Ohjaaja leikkasi hyvin ohjaamossa, niin ei alleviivattu kupletin juonta.

Kyllä me tajuttiin, että keksit omasta päästäsi koko jutun. Jos se kerran on julkinen salaisuus, eihän siinä ole mitään salattavaakaan :D

Jos olet musapiireissä niin tiedät. Tv-yleisö ei ehkä tiedä.

Vierailija
706/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin alun uudelleen. Ei möläyttänyt mitään. Sanoi että on teininä kuunnellut CMX:ää.

Vierailija
707/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomiona: Yrjänä on vanha Hector fani ja olisi aikanaan halunnut samalle kaudelle Hectorin kanssa.

Olisipa olleetkin samalla kaudella. Hynynen on yllättävän nössö, eivät anna ystävyyden näkyä tuumaakaan Akin kanssa.

Vierailija
708/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo kerroin, kaikki me tiedämme, että sinun mielikuvituksesi tuotteesta on kyse. Et sinä missään musapiireissä ole kuin unisasi :D

Vierailija
709/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jakso oli kamala.

Myönnän, en odottanut paljoa, mutta Yrjänän sanoitukset ja CMX:n biisit vaan on niin hyviä, ettei niistä voi tehdä parempia, -tai edes hyviä versioita!

Myötähäpeä tuli, veikkaa että Hynysen kanssa sopineet tuon vaimon osallistumisen että pääsi 'kylään' kuvauksiin.

Jaksossa myös huomasi hyvin sen eron ns. fiksun/syvällisen/taitelijan ja "tusinapoppareiden" välillä!

Miettikään miten hyvän keskustelun Yrjänä ja joku vastaava olisivat saaneet aikaan, vs.

-Vicky, tunnusti sentään ettei oikein iskelmää mikään biisi/ei leijunut

-Robin iloisen positiivisena tunnustaa mikä juntti on: en tajua mitään näistä sanoista

-Puu on kuin jlku bändäri, "mä olin siellä molemmilla keikoilla, osaan biisien sanat"

-Janna vetää äiti kortin esiin: sä tunnet mun vamhemmat, luojalle kiitos ei rai...sk..annut Ruostetta vaan kunnjoitti sitä

-Gasellit mies lienee porukan fiksuin, oli pääoson hiljaa =fiksuuden merkki jos ei osaa sanoa mitään, mutta omat sanat biisissa oli todella honot alkuperäiseen verrattuna

-Ellinoora (vai kuka se blondi on?) lauloi ok, mutta miksi ne mikkihiiret piti tunkea maukaan...

-Hynynen puhui ok eikä mokannut, mutta kantrikopio ei lähtenyt kyllä lentooon

Vierailija
710/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään tästä kaudesta koska mukana on vähemmän tunnettuja hahmoja.

Tästä Yrjänän illasta tykkäsin myös yllättäin vaikken ennakkoon luullut. Versiot oli hienoja lähes kaikki.

Vierailija
711/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannan ilmeet ja eleet paljastaa hänen olevan aito ja sydämellinen. Toisin kuin blondi ystävänsä..

Vierailija
712/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo kerroin, kaikki me tiedämme, että sinun mielikuvituksesi tuotteesta on kyse. Et sinä missään musapiireissä ole kuin unisasi :D

Ei ole mun ongelmani. En viitsi nyt sitä paljastaa jos ei asianosaiset halua. Tarkkaavainen katsoja tajusi vaikka oli vähän editoitu jaksoa.

Vierailija
713/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virve ja Janna oli mun mielestä parhaimmat.

Ellinoora veti varmasti tosi hyvin, mutta mä en vaan tykkää hänen ulosannista (äänestä ja tavasta miten laulaa)

Robinilla alkoi tosi hyvin biisi, mutta loppua kohden en enää jaksanut kuunnella.

Muut oli sitten jotain...

Mä taas en kestä Virven ääntä, viime viikkoinen oli jotain ihan kauheeta mun mielestä

Tavallisesti mä ärsyynnyn Virven biiseistä, mutta tämän päivänen veto kuulosti erittäin hyvältä korvaani. Biisin melodiat oli niin miellyttävät, että melodiat ja Virven ääni sopivat hyvin yhteen.

Jaa, mä taas kestin ekat 20 sekuntia jonka jälkeen oli kelattava, ettei tärykalvot puhkeaisi siitä tunteettomasta monotonisesta kiekumisesta, joka oli kuin ummehtunut 80-luvun tuulahdus. Ainakin Anna Puu näytti itkevän, liekkö siksi kun tajusi äänen hertsitaajuuden havainnointikykynsä olleen vielä kolme minuuttia sitten laajemman. Janna sentään oli kaukaa viisas ja poisti korvatulppansa vasta, kun Virve istui taas tukevasti pöydän ääressä.

Vierailija
714/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun ongelmani. En viitsi nyt sitä paljastaa jos ei asianosaiset halua. Tarkkaavainen katsoja tajusi vaikka oli vähän editoitu jaksoa.

En tiedä pitäisikö olla huolissaan vai huvittunut, että noin vahvasti uskot omaan kuvitelmaasi. 

Vierailija
715/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö olla huolissaan vai huvittunut, että noin vahvasti uskot omaan kuvitelmaasi. 

Saat ihan itse päättää. Asia selvästi jäi kalvamaan kun vielä vastailet. 

Vierailija
716/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ihan itse päättää. Asia selvästi jäi kalvamaan kun vielä vastailet. 

Ja lisää harhoja :D Voin kertoa, että asia ei kalva muulla kuin sinun kuvitelmissasi :D

Vierailija
717/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain EMIstä puhuivat, en jaksa  katsoa uudestaan :D jos olisin muusikko, pysyisin kaukana "musapiiri"hännystelijöistä jättäisin leikkimään piirileikkiä keskenään

Vierailija
718/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta minä tykkään tästä kaudesta ja tästä porukasta. Heillä vaikuttaa olevan semmoinen mukavan leppoisa tunnelma. Mukana olevat artistit edustavat sopivasti eri genrejä, ja ainakin näissä parissa ensimmäisessa jaksossa jokainen on tehnyt omannäköisiään versioita. Eihän tässä kilpailla siitä, että kuka tekee parhaan uuden version. Hätis vaikuttaa pöydän ääressä vähän sellaiselta hiljaiselta fanboylta, mutta hänenkin esitykset ovat olleet hyvin hänennäköisiään. Yllättäen olen tykännyt Ellinoorasta ja Jannasta enemmän kuin etukäteen osasin arvata, suosikkini on kuitenkin AW.

Vierailija
719/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson "uutispommi" oli että CMX on hajonnut tai "tauolla". Tekivät levytyssopimuksen vastikään ja sitten yhtäkkiä peruivat keikat ja ei ole vuoteen kuulunut mitään. Kitaristi ja rumpali perusti uuden bändin sen Don Huonojen vanhan laulajan kanssa (oli muuten tylsä biisi minkä kuuntelin niiltä) ja Yrjänältä vissiin soololevy tekeillä.

Vierailija
720/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puulle hankala paikka jos ollut kovasti fani. Jännittää.

CMX:n keikkataukoon liittyy jotain vaikeaa, mitä ei haluta tuoda julkisuuteen. Välirikko tai sairastuminen. Mutta ei vaikuta ihan ongelmattomalta tauolta. Niin siksi outo tunnelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi