Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2023

Vierailija
10.04.2023 |

Neloselta on vuotanut tieto, että kesällä Satulinnaan matkaa mm. Jouni Hynynen, Ellinoora ja Anna Puu. Osa on siis jo aiemmin ohjelmassa nähtyjä. En voi ymmärtää. Jos Hynynen on todella lupautunut mukaan, eikö muutkin osallistujat olisi pitänyt olla uusia? Nelosella jokin pakko tuputtaa omia artistejaan kerta toisensa jälkeen? Puu ja Ellinoora on molemmat Nelosen artistilistoilla.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2759)

Vierailija
681/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin voisi harkita mallin uraa.

Vierailija
682/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?!? Luin täältä tuosta oksettavasta CMX:n Lapsi-kappaleesta. En tiennyt siitä mitään, mutta kävin nyt googlaamassa. Miten sairas voi tuo lihapulla olla, kun on tehnyt tuollaisen kappaleen?

Läppäbiisi jostain 80-luvulta.

Yksi niistä kieliposkessa tehdyistä punkbiiseistä joita sanoi jakson alussa tehneensä 18 yhdessä päivässä. Mut kauhistellaan nyt vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?!? Luin täältä tuosta oksettavasta CMX:n Lapsi-kappaleesta. En tiennyt siitä mitään, mutta kävin nyt googlaamassa. Miten sairas voi tuo lihapulla olla, kun on tehnyt tuollaisen kappaleen?

Hänen kommenttinsa kappaleesta:

" Kappale syntyi alunperin jonkin tv:stä nähdyn Lapsiprostituutiodokumentin aiheuttamasta inhosta ja vihasta."

" Lapsi-niminen laulu ei ehkä sitten kuitenkaan kerro vihasta Lapsia kohtaan, vaan vihasta hyväksikäyttäjyyttä kohtaan yleensä."

Vierailija
684/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan piti sekin mainita että oli Ilosaaressa ja Provinssirockissa.. minä, minä, minä.

Vierailija
685/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä tuo Miikan versio.

Vierailija
686/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellinoora oli aivan toisella levelillä muihin verrattuna. Mutta oli odotettavaa. Silloin edellisellä kaudellaankin aivan sairaan hyvä.

Jannalla hyvä ääni, mutta tyhjää ja pliisua muuten.

Vierailija
687/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Anna Puu kettuili?

CMXn paluukeikoista, ja että milloin seuraava. Ilmeet oli sellaset ettei ihan vain läpältä vaikuttanut...

Vierailija
688/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve ja Janna oli mun mielestä parhaimmat.

Ellinoora veti varmasti tosi hyvin, mutta mä en vaan tykkää hänen ulosannista (äänestä ja tavasta miten laulaa)

Robinilla alkoi tosi hyvin biisi, mutta loppua kohden en enää jaksanut kuunnella.

Muut oli sitten jotain...

Vierailija
689/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi helvetti että tuon Vicky Rostin lauluääni on RAASTAVA. Kuin kynnet liitutaudulla. Ehkä aikanaan ollut ihan kohtuutason iskelmälaulaja, mutta tänä päivänä vaikea käsittää, kuka tuota haluaisi ehdon tahdoin kuunnella kun jo yksin suomalaisissa artisteissa on vähintään nelinumeroinen luku paremmin laulavia artisteja.

Vierailija
690/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän pettymys, kun CMX:llä on niin paljon hyviä biisejä ja valittiin vain kaikki isoimmat hitit. Robin ja Ellinoora oli ainoat hyvät. Muut ihan yhdentekeviä. Hynynenkin pettymys vaikka olisi ollut mahdollisuuksia vetästä omalla tyylillä eikä kokeilla jotain ihan outoa versiota.

Vierailija
691/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tota Anna Puuta nähnyt ennen oikein missään kun en seuraa näitä hömppäohjelmia tai kuuntele tuollaista musiikkia, mutta vaikuttaa sellaiselta tyypiltä jonka kanssa en tulisi yhtään toimeen. 

Vierailija
692/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellinoora veti varmasti tosi hyvin, mutta mä en vaan tykkää hänen ulosannista (äänestä ja tavasta miten laulaa)

Robinilla alkoi tosi hyvin biisi, mutta loppua kohden en enää jaksanut kuunnella.

Mä taas en kestä Virven ääntä, viime viikkoinen oli jotain ihan kauheeta mun mielestä

Vierailija
693/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu möläytti jakson alussa muuten yhden musamaailman julkisen salaisuuden. En kerro minkä.

Vierailija
694/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi helvetti että tuon Vicky Rostin lauluääni on RAASTAVA. Kuin kynnet liitutaudulla. Ehkä aikanaan ollut ihan kohtuutason iskelmälaulaja, mutta tänä päivänä vaikea käsittää, kuka tuota haluaisi ehdon tahdoin kuunnella kun jo yksin suomalaisissa artisteissa on vähintään nelinumeroinen luku paremmin laulavia artisteja.

Vickyllä ei niitä pehmeitä kohtia ole esityksessä. Ääni lähtee kuin tykin suusta ja lävistää pään samalla voimalla alusta loppuun.

Kun kuunteli Akin matalaäänistä, verkkaista jutustelua oli aikamoinen shokki kun Vicky kiekaisi ensi saundit.

Vierailija
695/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu möläytti jakson alussa muuten yhden musamaailman julkisen salaisuuden. En kerro minkä.

Eli ei mitään :D

Vierailija
696/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jounilla oli aivan ihanat letit.

Vierailija
697/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mitään :D

No, ehkä hyvä vaan jos ei tajuttu. Ohjaaja leikkasi hyvin ohjaamossa, niin ei alleviivattu kupletin juonta.

Vierailija
698/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle aina tulee mieleen Anna Puusta, että se on kateellinen toisille naisille. Mies täytyy aina kaapata joltain toiselta (mm. Jenni Vartiainen),  palkintoja pitää saada, kun muutkin on saaneet (Jenni V, Chisu), ja erikoisissa vaateluomuksissa täytyy heilua, kun kerta muutkin (Jenni V ja Chisu).

Ja kun viime kerralla Vain elämäässä puhui siitä, kuinka ei tunne saavansa arvostusta, koska ei tee itse biisejä (ja samassa ohjelmassa oli Chisu, joka sekä sävelsi, sanoitti ja jopa tuotti omat biisinsä), niin nyt sitten oikein korostetaan, kuin Anna tekee biisejä. Noh, kuinkahan paljon todellisuudessa tekee ja kuinka paljon on hänen tuottajamiehensä tekemiä. Pistetäänhän kuulemma esim. aloittelevien tekijöiden biisejä härskisti Beyoncen nimiin, että tämä saisi arvostusta 'biisintekijänä'.

Vierailija
699/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en kestä Virven ääntä, viime viikkoinen oli jotain ihan kauheeta mun mielestä

Tavallisesti mä ärsyynnyn Virven biiseistä, mutta tämän päivänen veto kuulosti erittäin hyvältä korvaani. Biisin melodiat oli niin miellyttävät, että melodiat ja Virven ääni sopivat hyvin yhteen.

Vierailija
700/2759 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puun versio olisi muuten ollut erittäin hyvä, mutta täysin typerä, tarpeeton ja epäonnistunut autotune veti koko paskan vessasta alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi