Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä siitä, että kaupat ovat auki juhlapäivinä

Vierailija
10.04.2023 |

Mielestäni maailmassa saa olla muutama päivä vuodessa, jolloin Suomessakin vietetään siestaa eikä aina jonkun tarvitse päästä ostamaan olutta tai pässinlihaa kaupoista. Todella kunniatonta touhua, näiltä osin vanha maailma takaisin. Joulupäivänäkin pitää päästä kauppaan kun ei osata hallita tilannetta etukäteen vaan pitkien pyhien aikana pääsee jopa koiranmuona loppumaan. Kädettömien maa ja siksi routa ja jää!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse pitää, mutta kaupat ovat silti auki. Revi siitä.

Vierailija
2/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa...

Joku siis viettää siestaa Suomessa?

Ok😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "pyhät" ovat ihmisapinoiden päästä keksimiä kuvitelmia.

Maapallo pyörii riippumatta siitä parkuuko imaami tornissaan tai veisataanko kirkossa hoosiannaa.

On täysin yhdentekevää, onko joku ruokakauppa auki tiettyinä päivinä vai ei. Jos asiakkaita riittää ja työntekijät ovat siellä tuplapalkalla omasta tahdostaan, tilanne on ok.

Vierailija
4/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän. Saan tuplapalkan.

Vierailija
5/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei tarvitse pitää, mutta kaupat ovat silti auki. Revi siitä.

Joo, yritän ymmärtää, mutta revi sinä pääsi irti tai lähde kauppaan, olutta voi vielä saada, ellei muuta Janoiset Baskiaiset ole juoneet jo kaikkea.

Vierailija
6/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan valitit televisiossa, kuin elä kädestä suuhun, erikoista. 

Vierailija
7/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mä elänkin. Tuplapalkka auttaa edes vähän.

Vierailija
8/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sinut sinne kauppaan pakotti?

Vierailija
9/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "pyhät" ovat ihmisapinoiden päästä keksimiä kuvitelmia.

Maapallo pyörii riippumatta siitä parkuuko imaami tornissaan tai veisataanko kirkossa hoosiannaa.

On täysin yhdentekevää, onko joku ruokakauppa auki tiettyinä päivinä vai ei. Jos asiakkaita riittää ja työntekijät ovat siellä tuplapalkalla omasta tahdostaan, tilanne on ok.

Juuri näin, mielestäni jouluaatot, joulupäivät sekä nyt esim. Pääsiäisen pyhät olisivat tavallisia työpäiviä kaikille, ei vain kaupan henkilöille eikä sairaalan työntekijöille, eli myös tehdastyöläisille kokoamaan peltejä kasaan, se on valtiontaloudesta huolehtimista jos mikään.

Vierailija
10/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mä elänkin. Tuplapalkka auttaa edes vähän.

Niin, eli vähän sama kuin gusee pakkasilla housuihinsa. Minulla on ma-pe niin hyvä liksa, ettei minun tarvitse roikkua jonkin Pääsiäispyhän varassa, toki ammatinvalintakysymys.

Vierailija
11/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kai fjlk group Oy työpaikat ovat myös hyvin Xperia möc öljyä

Vierailija
12/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sairaalat, poliisi-ja pelastuslaitoksetkin joutaa kiinni, samoin tehtaat, voimalat ja lämpölaitokset. Siesta pitää suoda heillekin.

Vierailija
13/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaiken maallistumisen vahva merkki on juuri se, ettei enää mikään ole pyhää. En sille voi mitään, en lähde turuille enkä toreille julistamaan miten vääryys on vallalla. Pienennän omaa ympyrääni, harjoitan hartautta omassa pienessä elämässäni, koska en näe mieltä taistella maailman tuhoavaa turmellusta vastaan. Jeesus kysyi, mahtaako täältä enää löytyä uskoa, kun Hän palaa.

Vierailija
14/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä että valitat siitä. Valita kuitenkin ihan vapaasti.

Vierailija
15/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille nämä "pyhät" ovat vain tavallita pidempi viikonloppu, joten miksi änkeä sinne kauppaan torstairuuhkaan, kun voi tarpeen mukaan käydä muinakin päivinä.

Vierailija
16/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rauhallista oli eilen kaupassa <3

Vierailija
17/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sairaalat, poliisi-ja pelastuslaitoksetkin joutaa kiinni, samoin tehtaat, voimalat ja lämpölaitokset. Siesta pitää suoda heillekin.

Kannatan juhlapyhien kokonaisvaltaista poistoa. Suomeen tarvitaan kunnon ryhtiliike, ei tämä maa pelastu Pääsiäismunia syömällä tai Jouluna kinkkua paistamalla. Jos porukka olisi tuottavampaa, ei tarvitse tehdä leikkauslinjauksia!

Vierailija
18/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille nämä "pyhät" ovat vain tavallita pidempi viikonloppu, joten miksi änkeä sinne kauppaan torstairuuhkaan, kun voi tarpeen mukaan käydä muinakin päivinä.

Pelkäätkö ihmisiä ja niiden tuomaa ruuhkaa, korona lienee jo lieventynyt?

Vierailija
19/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen pelkoa tarvita, että on mieluummin väljästi kaupassa kuin jonottaa puoli päivää ruuhkassa.

t. eri

Vierailija
20/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä jo niin väsynyttä provoilua, etten jaksa lähteä tämän enempää mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä