Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada työmatkalla seksiseuraa?

Vierailija
10.04.2023 |

Olen menossa työmatkalle keskisuureen suomalaiseen kaupunkiin ja tuli mieleen että olisi hyvä mahdollisuus seksitreffeille. Miten kannattaisi edetä, Tinderistäkö? Taustatiedoksi että olen 49 v ikäisekseni hyvän näköinen nainen. Ei ole aikaa jäädä valkkaamaan kun on vain yksi päivä käytössä. En ole mikään ujo neitsyt mutta näin suora toiminta on uutta. Mistä saisi kohtuullisen hyvää seuraa kätevimmin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille naisille se ei liene mikään ongelma, jos laitat profiilin Tinderiin. Saat varmasti välittömästi kymmeniä tarjouksia joista valita. Voit varmasti laittaa aika tiukat kriteeritkin vielä miehelle. Mistä muuten seksissä eniten pidät ja mitä kiihottaisi skesitreffeillä oikein paljon saada oudon kanssa?  Mihin kaupunkiin olet tulossa?Kuvaile vähän itseäsi.

Vierailija
2/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille naisille se ei liene mikään ongelma, jos laitat profiilin Tinderiin. Saat varmasti välittömästi kymmeniä tarjouksia joista valita. Voit varmasti laittaa aika tiukat kriteeritkin vielä miehelle. Mistä muuten seksissä eniten pidät ja mitä kiihottaisi skesitreffeillä oikein paljon saada oudon kanssa?  Mihin kaupunkiin olet tulossa?Kuvaile vähän itseäsi.

Monenlainen on kivaa, riippuu tilanteesta. Päättäväinen ja innostunut mies tai pari on mieleen. Olen itse 164 cm d-kuppi ja blondi, luonnollinen tyyli. Ei mikään missi mutta ei ylipainoinenkaan. Työmatkoja on eri puolille Suomea ja ulkomaitakin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Ennen tapaamista kannattaa ottaa videopuhelu. Näin voit säästyä pettymykseltä ja ajanhukalta, jos mies ei vastaakaan profiiliinsa laittamiaan kuvia.

Vierailija
4/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt maksullistakin miestä, koska yhden yön jutuissa suurin osa kohtaamistani miehistä ei osaa käyttäytyä. Ovat kuin pikkupoikia jotka yrittävät ruinata namia, tai teennäisen rehvakkaita. Osa olisi valmis antamaan suunilleen toisen munuaisensa panosta, mutta samaan aikaan melkein inhoavat naista, halveksunta näkyy. Kaikkein tärkeintä tällaisissa treffeissä on luonteva ja itsevarma käytös, mutta se onkin joskus vaikeinta saada. ap

Vierailija
5/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perusnätille naiselle löytyy yhdenyön kumppaneiksi laatumiehiäkin ihan ilmaiseksi.

Ehkä kannattaa pohtia omaa toimintaa ja valintametodeja, jos tuntuu että "suurin osa miehistä ei osaa käyttäytyä"

Vierailija
6/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövytkö reissullasi paremmissa hotelleissa?

Itse olen 50v liikemies, sanottu fiksuksi kaveriksi, joka osaa käyttäytyä, jutella ja ehkä hurmatakin naisen. Meitä näkee usein klo 21.30 jälkeen hotellien baarissa ottamassa yhden kallimman juoman. Emme ole humaltumassa vaan työpäivän jälkeen rentoutumassa. Emme aktiivisesti hae seuraa useinkaan mutta juttelemme kyllä naisten kanssa illan mittaan. Ole aktiivinen ja tule juttelemaan.

Vierailija
7/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perusnätille naiselle löytyy yhdenyön kumppaneiksi laatumiehiäkin ihan ilmaiseksi.

Ehkä kannattaa pohtia omaa toimintaa ja valintametodeja, jos tuntuu että "suurin osa miehistä ei osaa käyttäytyä"

Vierailija
8/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tulinkin täältä kysymään, jos joku voisi vähän vinkata, että miten sellaisia hyviä sitten löytyisi.  Mitä pitäisi tehdä ja millaiset metodit pitäisi ottaa käyttöön että kokemus menisi mukavasti. En oikein jaksa mitään pelejä eikä minulla ole mitään vaatimuslistojakaan, sen reippaan ja kohteliaan käytöksen ja innokkaan seksin harrastamisen lisäksi. Onko ainoa tapa käydä pitkiä keskusteluja etukäteen?

Vierailija
9/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää herätä

Vierailija
10/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tulinkin täältä kysymään, jos joku voisi vähän vinkata, että miten sellaisia hyviä sitten löytyisi.  Mitä pitäisi tehdä ja millaiset metodit pitäisi ottaa käyttöön että kokemus menisi mukavasti. En oikein jaksa mitään pelejä eikä minulla ole mitään vaatimuslistojakaan, sen reippaan ja kohteliaan käytöksen ja innokkaan seksin harrastamisen lisäksi. Onko ainoa tapa käydä pitkiä keskusteluja etukäteen?

No laadukkaammat miehet kyllä edellyttävät hieman panostustakin naiselta. Emme me ole pelkkiä lihanpaloja emmekä kohtele naisiammekaan siten.

Hetken tai toisenkin juttelu kasvotusten ensin (vaikka siellä hotellin baarissa) kertoo paljon sinusta, minusta ja jos/kun kemiaa on - siirrytään huoneeseen

Vierailija
11/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään tässä maailmassa ei ole niin helppoa kuin naiselle yhdenyön seksiseuran löytäminen. Lisäksi äärimmäisen tehokas kandidaattien seulominen on nykyään mahdollista tinderin avulla. Videopuhelukin on mahdollinen, niin käytöksestäkin saa jotain käsitystä ennen tapaamista. Ei pitäisi olla vaikea asia.

Vierailija
12/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 50v liikemies, sanottu fiksuksi kaveriksi, joka osaa käyttäytyä, jutella ja ehkä hurmatakin naisen. Meitä näkee usein klo 21.30 jälkeen hotellien baarissa ottamassa yhden kallimman juoman. Emme ole humaltumassa vaan työpäivän jälkeen rentoutumassa. Emme aktiivisesti hae seuraa useinkaan mutta juttelemme kyllä naisten kanssa illan mittaan. Ole aktiivinen ja tule juttelemaan.

Ei tunnu kovin järkevältä suunnitella seksitreffejä sen varaan, että hotellin aulassa on ehkä miehiä, jotka eivät hae aktiivisesti naisia, mutta juttelevat kyllä illan mittaan ja voivat ehkä hurmata naisen. Taidat luulla olevasi aika saalis! 

Vierailija
13/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu kovin järkevältä suunnitella seksitreffejä sen varaan, että hotellin aulassa on ehkä miehiä, jotka eivät hae aktiivisesti naisia, mutta juttelevat kyllä illan mittaan ja voivat ehkä hurmata naisen. Taidat luulla olevasi aika saalis! 

Tuskimpa mikään saalis olen - mutta kivoja ja lämpimiä kohtaamisia minulla on ollut paljon. Harvoin olemme seksittä jääneet. Myönnän toki, että kenen tahansa kanssa en sänkyyn hyppää - ehkä siksikin Tinder-tiski ei ole ollut minun juttuni.

Ehkä sen on ap juttu, en tiedä. Mutta minua, asiansa osaavaa, kokenutta ja määrätietoista rakastajaa et Tinderistä löydä.

Arvostan naista ja kohtelen myös sen mukaisesti, kun olemme samalla aaltopituudella, myös seksi on vastavuoroista, ja kaunista. Jäät mieleeni, toivon myös että minä olen jäänyt mieleesi.

Vierailija
14/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet lihanpalaa, niin Tinderissä sitä on tarjolla. Muista kuitenkin, että se toimii molempiin suuntiin

Vierailija
15/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aiemmin mainittu hotellin baari. Siis jos nyt ollaan jossain ihmisten ilmoilla, eikä jossain Kajaanin ainoassa Sokoshotellissa.

Vierailija
16/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo aiemmin mainittu hotellin baari. Siis jos nyt ollaan jossain ihmisten ilmoilla, eikä jossain Kajaanin ainoassa Sokoshotellissa.

Toki sijainnillakin on merkitystä. Varmaan Kajaanin tai Pieksämäen ainoassa majoituspaikassa voi olla aika hiljaista iltabaarissa.

Toisaalta nouseeko se laatu ko. paikkakuntien Tinderissäkään - en osaa sanoa - isäntiä saappaanvarret käännettyinä ja hentoja introvertti-virkamiehiä....

Vierailija
17/17 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINDEER! Kyllä sieltä naisille löytyy helpoiten yhden illan juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi