Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin mieshoitajalla suhde naishoitajaan!!

Vierailija
09.04.2023 |

Lapseni kertoi, että oli nähnyt miehen puristelevan naishoitajaa pepusta ja itse näin, kuinka pussailivat kahvihuoneessa, jonne suora näköyhteys päiväkodin eteisestä. Miten voisin kysyä asiasta hienovaraisesti vai ilmoitanko suoraan johtoportaalle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opeta utelias muksusi olemaan vakoilematta ihmisiä.

Kuulemma välipalaa odottaessa oli huomannut tämän pepunpuristuksen

Pidäpä huoli omista asioistasi.

Vierailija
22/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä näyttävät huonoa mallia. Olisi edes naishoitaja puristanut mieshoitajan pyllystä.

Onko tuo äiti edes kysynyt onko mieshoitaja mielestään mies vai onko hän vain olettanut näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten läsnäollessa mies koplaa?

Asiatonta mielestäni. Ei missään muillakaan työpaikoilla parit julkisesti lääpi toisiaan. Edellisessä työpaikassani oli useampi pari. Osa naimisissa.

Varmaan jotain vanhuksia, joilla on libido lattiassa.

Vierailija
24/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä näyttävät huonoa mallia. Olisi edes naishoitaja puristanut mieshoitajan pyllystä.

Onko tuo äiti edes kysynyt onko mieshoitaja mielestään mies vai onko hän vain olettanut näin?

Siis perustuuko tämä koko ketju otsikon oletukselle? Vaikka on neljä eri vaihtoehtoa, ap on valinnut, että mieshoitajalla on suhde naishoitajaan?

Vierailija
25/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten läsnäollessa mies koplaa?

Asiatonta mielestäni. Ei missään muillakaan työpaikoilla parit julkisesti lääpi toisiaan. Edellisessä työpaikassani oli useampi pari. Osa naimisissa.

Varmaan jotain vanhuksia, joilla on libido lattiassa.

Ihan nuoria ihmisiä osa. Minä haluan, että työpaikalla käyttäydytään ammattimaisesti. En halua katsella muiden lääppimistä ja pussailua. Eikä onneksi koskaan tarvinnutkaan.

Vierailija
26/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minunkin exällä suhde päiväkodin tätiin.

Minä olen pannut päiväkodin tätiä.

Minäpä poikani 1-2 luokan luokanopettajaa. Erosin kyllä vaimostani ennen sitä. Mukavaa oli puolin ja toisin. Useita kertoja.

Vierailija
27/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minunkin exällä suhde päiväkodin tätiin.

Minä olen pannut päiväkodin tätiä.

Minäpä poikani 1-2 luokan luokanopettajaa. Erosin kyllä vaimostani ennen sitä. Mukavaa oli puolin ja toisin. Useita kertoja.

Mun isä pani myös 1-2 luokan opettajaa. Eikä edes eronnut, kun pani myöhemmin 3-4 luokan opettajaa. Nyt panee eläkeläistä. Et arvaa kuinka monen luokan opettajaa se ehti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan