Tein just positiivisen raskaustestin!
Kommentit (82)
Tyyppi kirjoitti:
Anteeks, saanko kysyä miks on tullu niin paljon alapeukkuja? Eiks raskaus muka oo ilonen asia?
Ei.
Tyyppi kirjoitti:
Anteeks, saanko kysyä miks on tullu niin paljon alapeukkuja? Eiks raskaus muka oo ilonen asia?
Tämä. Saadaan lisää lihaa syötäväksi.
Nyt mä en ymmärrä. Miks te ajattelette et ap on lehmä???
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Tyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos se otetaankin sulta heti synnärillä pois ja aletaan kasvattaa teuraaksi, sitten sut laitetaan kiinni lypsykoneeseen 🤔
Ap ei ole lehmä, toisin kuin sä
Ai lehmä-äidille saa niin tehdä muttei ihmisemälle?
Vierailija kirjoitti:
Mones numero olit?
Vaikka kommenttisi oli asiaton, toi sun linkittämä sivusto oli oikeesti aika kiinnostava!
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Jaahas, psykot ja narsistit sekä idiootit saapuivat ketjuun trollailemaan. En tiedä tiedänkö mitään säälittävämpää kuin av:lla trollailun 😄
Aha tääkin on näköjään joku vauvapalstavitsi (nro 100000000), että hörhöt tulee tänne lehmäjuttujensa kanssa.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Otan osaa, kannattaa kattoo therouxin dokumentti autisteista ja miettiä mahdollista tulevaisyutta.
Tyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mones numero olit?
Vaikka kommenttisi oli asiaton, toi sun linkittämä sivusto oli oikeesti aika kiinnostava!
Ja asiattomuus oli...?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, psykot ja narsistit sekä idiootit saapuivat ketjuun trollailemaan. En tiedä tiedänkö mitään säälittävämpää kuin av:lla trollailun 😄
Minä tiedän: transuilun
Eikö näille asioille ole jotain omia palstoja?
Vierailija kirjoitti:
Mies on poliisi. Mä poistun tästä keskustelusta. Tapelkaa rauhassa te jotka haluatte ja kaikille muille kiitos onnitteluista! :) Ap
Vaarallinen työ :(
Vierailija kirjoitti:
Eikö näille asioille ole jotain omia palstoja?
Millähän palstalla me olemme? Kirjaimellisesti vauvapalstalla
Kammottavaa. Maailma hukkuu saasteisiin ja paskaan ja joku kehtaa vielä olla iloinen osallistuessaan tuohon tuhoamiseen. 8 miljardia ihmistä ja lisää täytyy pusertaa koska VAUVAT ON NIIIIIIN SÖPSEJÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on poliisi. Mä poistun tästä keskustelusta. Tapelkaa rauhassa te jotka haluatte ja kaikille muille kiitos onnitteluista! :) Ap
Vaarallinen työ :(
Miksi alapeukut?
Oikeesti mikä víttù teitä hörhöjä oikeen vaivaa?!? No, varmaan vaan kateellisia kun ite eivät oo saaneet munaa/pillua pariin vuoteen.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mies tietää? Oliko yhtä innoissaan?
Mies on töissä. Kerron aamulla. Tiedän tuon halkeavan onnesta! :) Ap
Pääsiäinenä YÖLLÄ töissä? Joo ei mene läpi
Minun isäni on ollut koko viikonlopun yö töissä ja äitini on sunnuntain ja maanantain yö töissä. :D
Lapsesi tulee olemaan todella onnellinen, kun pääsee elämään tässä sodan, ilmastonmuutosten, ylikansoitusten, roskien ja monien muiden kivojen juttujen kanssa. :)
Ap ei ole lehmä, toisin kuin sä
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅