Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen karsinut ruokavaliosta lähes kaiken rasvan eikä paino putoa

Vierailija
09.04.2023 |

Olen elänyt 3,5kk käytännössä täysin rasvattomasti ja paino on itseasiassa noussut pari kiloa tänä aikana.

Ostan pelkästään kevyttuotteita ja olen korvannun rasvat syömällä hieman enemmän hiilihydraatteja. Mutta kalorimäärä on vähentynyt.

Mistä voi johtua että paino vaan nousee?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä laihtunut 3 kiloa joulukuusta syömällä varsin reippaastikin hiilihydraattipitoisia tuotteita. Jätin pois sokerituotteet ja margariinin. Vehnää en oo syöny ennenkään. Ja toki en syö mitään sipsejä.

Vierailija
42/48 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mitä huvittaa. Tosin mua ei kiinnosta esim roskaruoka ja einekset. Ruisleipää syön vähintään 4 siivua päivässä. Ostan normaalirasvaisia tuotteita. Bmi 19 enkä ole laihaläski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole jättänyt pois kevytjuomia ja alkoholia. Siitä se johtuu.

Jännästi kun jätin alkoholin pois, niin koko ruokavalio parani. Loppui se juuston älytön mussutus jne ja painoa pudonnut melkein 30kg kahdessa vuodessa. En laske kaloreita ja leipää yms syön ihan vapaasti. Liikuntaa olen lisännyt kyllä, mutta en siinäkään mieti kalorinpolttoa.

Vierailija
44/48 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois valkoinen vehnä ja sokeri.

Vierailija
45/48 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaiset ravitsemusneuvot ovat syyllisiä. Noin 5 grammaa rasvaa  jokainen tarvitsee päivittäin elimistön takia.

Mä painan nyt 60 kiloa "normaalin" laihdutuksen jälkeen 4 vuotta sitten  ja syön kyllä rasvaa, noin kaksi rkl öljyä, camelinaa tai oliivia, ja lisäksi leivän (3palaa päivässä) päälle laitan levitettä, ja varmaan siitä päivän varsinaisessa ateriassakin on rasvaa, joko kanasssa tai kalassa on eläinrasvaa. Ruoka-annokseni eivät ole kovin suuria.

Vierailija
46/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mieluummin sokeri ja piilosokeri pois. Se saa painon laskemaan.

Vierailija
47/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaiset ravitsemusneuvot ovat syyllisiä. Noin 5 grammaa rasvaa  jokainen tarvitsee päivittäin elimistön takia.

5 grammaa? Vähintään 50 grammaa ja mieluiten 150 grammaa. Hiilareita mieluiten alle 20g.

Vierailija
48/48 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan