Olen karsinut ruokavaliosta lähes kaiken rasvan eikä paino putoa
Olen elänyt 3,5kk käytännössä täysin rasvattomasti ja paino on itseasiassa noussut pari kiloa tänä aikana.
Ostan pelkästään kevyttuotteita ja olen korvannun rasvat syömällä hieman enemmän hiilihydraatteja. Mutta kalorimäärä on vähentynyt.
Mistä voi johtua että paino vaan nousee?
Kommentit (48)
Vähennä rasvaa entisestään ja lisää liikuntaa. Muuta keinoa en keksi.
Ap, tarkista vielä onko jokin tuote josta saat vielä piilorasvaa.
Ethän käytä ruokaöljyjä ruanlaittoon, ainakaan paria tippaa enempää?
Et ole jättänyt pois kevytjuomia ja alkoholia. Siitä se johtuu.
rasvaa tarvitaan ihan jo hormonitoimintaan. Itse laihdutin 15 kg lisäämällä rasvaa, syömällä kunnolla ja kävelemällä. Eikä ole tämän 6 vuoden aikana tullut takaisin.
Hiilarit paljon pienemmälle, rasva paljon suuremmalle ja tuloksia tulee heti. On meinaan kokemusta.
Väsääpä makrot päinvastaiseksi rasvojen ja hiilarien osalta niin alkaa lähteä se 2kg viikossa.
Trolli, että saisi ru v eta ihastelemaan rasvan syönnin ihanuutta. Ei kukaan ole noin tollo nykyaikana.
Tää ketju on vähemmän yllättäen taas täynnä näitä Antti Heikkilän seuraajia :D.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan vain kokemusasiantuntija, toki tutustuin aikanaan Heikkilänkin mielipiteisiin.
t. yli -30 kg rasvalla laihduttanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan vain kokemusasiantuntija, toki tutustuin aikanaan Heikkilänkin mielipiteisiin.
No kerropa mitä ruokia tähän ruokavalioon kuului?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropa mitä ruokia tähän ruokavalioon kuului?
En nyt mitään reseptejä tähän laita mutta näitä ruoka-aineita: lihaa, kalaa, kanaa, voita, oliiviöljyä, MCT-öljyä, kananmunia, rasvaista juustoa ja jogurttia, vihanneksia ja juureksia, (niitä vähemmän hiilaria sisältäviä) sekä pähkinöitä. Jätin kaiken perunan, leivän, pastan ja riisin pois.
Fat free oli muotia joskus Ahtisaaren aikaan. Nykyisin tiedetään, että kaikkia ravintoryhmiä tarvitaan. ruuan määrää vain pitää vähentää, niin laihtuu.
Kaikki, jotka väittävät, että saat syödä rajattomasti sitä tai tätä, ovat väärässä. Tai ainakaan ei opi mitään, vaikka laihtuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Fat free oli muotia joskus Ahtisaaren aikaan. Nykyisin tiedetään, että kaikkia ravintoryhmiä tarvitaan. ruuan määrää vain pitää vähentää, niin laihtuu.
Kaikki, jotka väittävät, että saat syödä rajattomasti sitä tai tätä, ovat väärässä. Tai ainakaan ei opi mitään, vaikka laihtuisikin.
Laita yksikin lähde jonka mukaan ihminen tarvitsee hiilihydraatteja ravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita yksikin lähde jonka mukaan ihminen tarvitsee hiilihydraatteja ravinnosta.
Ok, myönnän. Se oli omaa keksintöäni.
Nyt, kun on vasta 20 kertaa toistettu samaa eri viesteissä, niin minäkin haluan olla tietäjä ja kerron sinulle, että syöt liikaa hiilareita.
Nykyaikaiset ravitsemusneuvot ovat syyllisiä. Noin 5 grammaa rasvaa jokainen tarvitsee päivittäin elimistön takia.
Itse ostan vain vähärasvaisia tuotteita ja olen hoikka. Ei jotenkin sattumaa ehkä, että kaikki ketoilijat ja rasvaajat on niitä vähän lihavampia tapauksia.