Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Hietasten perheestä on aina mukava lukea juttuja. Aami on kova remontoimaan ja on tehnyt isoja remontteja ison perheen kodissa. Konsta näyttelee ja keikkailee. Konsta on kyllä todella monipuolinen ja taitava. Tekee myös älyttömän hienoja sanoituksia omiin biiseihinsä.
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/aami-ja-konsta-hietasen-koti
Olen täysin samaa mieltä, mutta tällaiset kannattaa kuitenkin jättää ketjusta pois, koska ne näyttäytyy joillekin hehkutuksena/"lähetystyönä" ja triggeröi vihaajia. Kannattaa keskittyä ihan vain ohjelman suorituksiin, eikä puhua mitään varsinkaan perheestä. Sama juttu ärsyttää ihmisiä Portion Boysissakin. Kannattaa siis vaan pysyä aiheessa eli kommentoida ohjelman esityksiä, ei mitään muuta (luonne, keikkakäytös, perhe, muut taidot), jottei täällä tule taas riitaa. Hassua, mutta näin olen huomannut tapahtuvan. T. sivustaseuraaja
Näin on, monesti tekisi mieli kehua joku esiintyjä ansaitusti "maasta taivaaseen", mutta tällä palstalla ei voi, koska se johtaa välittömästi vihapuheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Maailman historian surkein juontaja: Susanna Laine.
Miksi? Ei minusta. Susanna on hyvä juontaja, selkeä ja viihdyttävä. Jättäkää hänet rauhaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää jotenkin tosta Lilli Paasikiven persoonasta. Jotenkin näytellyn oloista meininkiä kokoajan vai onko joku oikeesti tommonen. 😳
No kyllä se päihittää miljoonasti Veitolan vaik olis näyteltyä, niinkuin onkin.
Eihän se oikeasti hönö ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää jotenkin tosta Lilli Paasikiven persoonasta. Jotenkin näytellyn oloista meininkiä kokoajan vai onko joku oikeesti tommonen. 😳
Tämä! Ihan outo ja feikki
Konsta laulaa kauniisti ja liikuttavin sanoin vaimolleen
Vierailija kirjoitti:
Inhottava ja limanen äijä tuo Konsta. En antais pillua.
Eikä Konsta antaisi sinulle.
Kylläpäs Konsta lauloi kauniisti. Komea ääni miehellä.
Konstahan veti varsin hyvin, vaikken muuten hänestä niin välitä.
Vierailija kirjoitti:
Inhottava ja limanen äijä tuo Konsta. En antais pillua.
Tuskin Konstaa kaikki revohkat edes kiinnostaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Konsta laulaa kauniisti ja liikuttavin sanoin vaimolleen
Hautajaisissakin olen kuullut kevyemmällä paatoksella ja eloisammin laulettuja virsiä. Tämä oli kuin kivireen vetämistä räntäsateessa.
Iso sydän Konstalle! Hieno veto.
Konstan esitys oli hieno ja koruton. Ääni pääsi oikeuksiinsa tässäkin!
Onneksi Sipola lähtee tänään.
Toi biisi sopi Konstalle. Edellisistä en ole pitänyt.
Tästä ohjelmasta on tullut ällöttävä. Juontaja vaikuttaa häiriintyneeltä ja tuomaritkin käyttäytyvät kuin täydet tollot. Kommentit täysin jonnin joutavaa paskapuhetta ja kehumista, ikään kuin heillä ei olisi päässä järkeä tai korvia. Hyi.
Jarkko tippuu ensi viikolla, vaikka vetää parhaiten siinä jaksossa.
Ihan passka ohjelma...hehee