Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Suomessa on totuttu hienoihin musiikki ja tanssiohjelmiin. Tähdet tähdet on pohjanoteeraus, pieni bändi, äänentoisto ja miksaus ala-arvoinset, ei rummut ja pari kitaraa riitä. Kun vertaa Voice of Finlandin orkesteriin, niin huono tanssilava kokoonpano. Studioäänestys on epäreilu, tunnelma kiusallinen. onko rahat loppu, vai mistä on kyse
Tähdet tähdet ja masked singer on sama ongelma nauhoitettu ja yleisö ei pääse vaikuttaa se syö mielenkiinnon. Maskedis ärsyttää se läpinäkyvä käsikirjoitus, kun esittävät ettei tietäisi.
Hedberg oli yllättynyt, mutta masked sitä ääntä muutetaan jotta ei tunnistais, tässä lauletaan itsenään. Ehkä hauskana hahmona lantion heiluttelu ön hauskaa. Mutta tosta samin asenteesta sai kuvan, että ei edes viitsi panostaa esitykseen, vaan luotti liikaa karismaansa. Jarkko tamminen ei pelleile, vaan on ihan tosissaan mukana ja haluaa näyttää kykynsä.
Nää tähdet tuomarit on parempia ku masked tuomarit. Maskedis tuomarit huutaa ja heittää väsyneitä vitsejä. Kokander hokee sanoo hei tiedän kuka tää on, mut ei teidä yhtään.
Näitä tuomareita on kivempi kattoa.
eikös nelusella ole aina ollut vähän omalaatuisia ääestystapoja. Minusta on melkein noloa,kun kaksi vähiten ääniä ja sitten eniten ääniä saanut vedetään ikäänkuin nurkkaan. Melkein tulikouluajat mieleen. Ikäänkuin häpeämään nurkkaan. Konsta on kuulema hyvä euroviisuissa.
Hyviä tuomareita paitsi,että muutamienkohdalla olen huomannut,että heitä vähän hymyilyttää. Esi. Mäkilähdettä pikkuisen hymyilytti kun taas piti niin kehua. Formaattiin kuuluu ,että kehutaan. Mahtavaa heittäytymistä,mikä upea meininki ja sä oot kui luotu tolle lavalle ym.
Todennäköisesti on🤭. Mihinpä se Kuhmolainen PELLE ei itseään työntäisi
Mutta Positiivistä tässä on, että tämä herra Fårsby on tämän perheen parempi laulaja🤣🤣
Täälläkin keskustelussa näköjään se sama henkilö joka on SYVÄSTI kateellinen JaloTiinalle. Joka paikassa samat trollaukset. Haisee muuten erittäin voimakkaalle ja pahanhajuiselle. Kateus on kyllä järkyttävän myrkyllistä. Ja vaikka millä sitä yrittää peitellä nännännää ei oo kateutta niin sitähän se on. Vaikka voissa paistaisi. Tää vaikuttaa jopa henkilökohtaiselta. Onko Tiina joskus pissiny sun muroihin? Vai onko naamattomalla pellellä jotain muuta hampaankolossa?
Minä katsoin puoli seitsemän ohjelman Tiinasta ja en oo varmaan ikinä ollu niin liikuttunut. Jopa mun jäykähkö mies pidätteli kyyneleitä. Aito, ihana, välittävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Mikael sitten tippui jos oli niin hyvä.
Sami Hedberg tippui ekana. Hänhän on palstamammojen mielestä lahjakkain ikinä.
Mä en diggaa Portionboysia. En vaan jaksa semmoisia ralleja ja alapääjuttuja. Mutta energiaahan niillä riittää ja sitä olen miettinyt, että onkohan tämä nyt ok vai ei.
Jalo-Tiina sai aivan tarpeetonta kohtelua somessa, kuten kaikki muutkin julkkikset, joita haukutaan. En noista pirtsakoista ihmisistä itsekään välitä, mutta ei ne mua millään tavalla häiritse, eivätkä edes ole uhka.
Joskus huomasin ajattelevani, että jos toi Tiina oikeasti on tuota mitä antaa ulos, niin hitossa sen mies jaksaa sitä?!
Nyt kun Forsbyn näki tässä ohjelmassa. Niin mähän rakastuin tähän pariin. Nehän on aivan toisilleen luotu. Mikaelilla hiton upeeta ja paikoitellen kiusallistakin heittäytymistä, mutta hän oli sinut itsensä kanssa. Ei haittaa olla pelle, eikä haittaa olla ruma. Häneltä pyydettiin, hän toimitti ja hymyssä suin. Se vaatii tervettä itsetuntoa!
Tiina ja Mikael <3
Onhan ne Forsbyt nyt ihan mielettömän ihania. Tuntuu hullulta jos täällä edes muuta väitetään. No he ei varmaan oo sitten livenä tavanneet. Jos heidän kanssa viettää edes hetken aikaa niin tajuaa miten maanläheisiä ja nöyriä he ovat. Ystävällisiä kaikille ja uskomattoman karismaattisia. Välillä oon päätä pyöritellen lukenut jotain ikävää näiltä palstoilta heistä ja miettiny vaan että mitähän veetä. Huhuja on helppo levittää ja niihin myös uskoa. Itse en ole lähipiiriä mutta pari kertaa törmänny ja joka kerta todennu saman. Kerran tulivat väsyneinä ja nukkumatta jostain reissulta ja minä satuin vastaan ja yhteiskuvaa pyysin nolona niin iloisina ja hymyillen minut kohtasivat. Ja kertoivat jostain hassusta kimmelluksesta ja Tiina oli tikahtua nauruun. Jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa.
Nolo ohjelma. Ei oikein viitsinyt edes katsoa. Voicen tilalle ilmeisesti tulossa myös varsin kotikutoinen musiikkiohjelma.
Hirveän tosissaan ja tosikkomaisesti ihmiset näyttävät suhtautuvan tv-ohjelmaan, joka on pelkkää viihdettä, ajankulua ja hömppää. Kauhea katastrofi, kun katsojat eivät pääsekään äänestämään ja ohjelma on etukäteen nauhoitettu!! Eikös Masked Singerkin toiminut samalla tavalla?
Eikun sun mielestä heitä pitäisi pelkästään haukkua koska sun mielipide on ainut oikea.
Tuotanto oli pyytänyt Forsbytä ohjelmaan. Mies itse oli ensin sanonut, ettei hän ole mikään laulaja. Siihen oli sanottu, että ei tämä ole mikään laulukilpailu, tässä etsitään viihdyttäjää ja silloin Forsby oli suostunut.