Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Harmi kun Sara tippui! Oma suosikkini. Tykkään äänestä kovasti, erityisesti se raspi joka aina välillä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Mikkola sai katsomon lasten äänet kun oli "hassu pikkupoika"...tää ohjelma on pelkkä vitsi
Ei ollut ehkä paras, mutta pysyi sentään annetussa genressä toisin kuin kusettaja-maria, joka olisi ansainnut lähtöpassit sääntörikkomuksestaan.
Yksinäisen keijun tarina ei aitoa iskelmää ole, hienosti Maria sen lauloi, mutta kun se ei ole aitoa iskelmää.. Eli mikä järki näissä genreissä on ?
Kyllä Konsta on niin ihana! Vaimo on muuten todellinen kaunotar. Harvoin näkee noin kaunista naista.
Miten minä odotin, että Maria Lund olisi esittänyt jonkun Tamara Lundin kappaleen kuten "Olen mikä olen", "Marraskuu" tai "Märkää asvalttia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Mikkola sai katsomon lasten äänet kun oli "hassu pikkupoika"...tää ohjelma on pelkkä vitsi
Ei ollut ehkä paras, mutta pysyi sentään annetussa genressä toisin kuin kusettaja-maria, joka olisi ansainnut lähtöpassit sääntörikkomuksestaan.
Eiköhän se ole tuotanto joka nuo biisit päättää. Tai ainakin hyväksyy.
On muuten kaksi Suomen kauneinta naista, Maria Lund ja Sara Siipola!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Konsta on niin ihana! Vaimo on muuten todellinen kaunotar. Harvoin näkee noin kaunista naista.
Moi Annikki!
Vai mikä sen kotimammn nimi olikaan.
Vierailija kirjoitti:
On muuten kaksi Suomen kauneinta naista, Maria Lund ja Sara Siipola!
Yksi Suomen kaunein ja se ei ole Saara.
Vierailija kirjoitti:
Lauri laulaa kiltin miehen kohtalosta 🥺
Alku oli tosi hyvä. En tykännyt, kun rupesi liikaa pelleilemään myös äänen kanssa. Ja olen Badding-fani, niin biisit tuttuja. Kuunnellut myös Ville Valoa Baddingiä tulkitsemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten minä odotin, että Maria Lund olisi esittänyt jonkun Tamara Lundin kappaleen kuten "Olen mikä olen", "Marraskuu" tai "Märkää asvalttia".
Olis ollu kyllä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Marian kappale ei kyllä ole iskelmää nähnytkään.
Kuunteletteko Iskelmä-radiota koskaan? Siellä on nykyään muutakin kuin finnhitsejä. Aika paljon samaakin kuin Suomipopilla.
Kuuntelen kyllä ja olen huomannut. Mutta nyt oli kysessä kisa jonka genre oli aito iskemä eli vanhaa iskelmää. Sitä voit käydä kuuntelemassa radiossa aito iskelmä kanavalla.
Marialla ja Saralla heikoimmat kappaleet.
Konstan vaimo on tavallisen näköinen.
Siipolasta en tiennyt ennen ohjelmaa, mutta tykästyin kovasti. Epäaidoksi haukkuville suosittelen hänen biisinsä kuuntelemista, Susta tulee tähti.
Olen ihmetellyt miksi Sara on tuossa ohjelmassa.
Levy ilmestynyt 5.5 siihen piti saada nostetta.
Miesystävä Nrj:n juontaja, onko siellä saatu työntää joku telkkariin.
Laulutaito ei ole kummonenkaan, heikko äänen muodostus. Eikä sanoista saa selvää.
Eilen esittämä hieno äänisen Lea Lavenin laulu oli liian iso koitos hänelle. Ei riittänyt ääni eikä karisma. Huulet pumpattu niin ettei edes puheesta saa selvää.
No koko ohjelma on fiasko.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Artisti tapasi nykyisen miesystävänsä, NRJ:n juontaja Alexander Eklundin, vuonna 2020. Pariskunnalla on yhteinen koira, mutta kaksikko ei ole vielä muuttanut samaan osoitteeseen.
Varmaan kohta pitäisi, Siipola naurahtaa huolettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Annikki!
Vai mikä sen kotimammn nimi olikaan.
Tännehän saa kommentoida kuka tahansa, oli sitten ikä, sääty tai nimi mikä tahansa. Toivottavasti kommentit pysyisi asiallisena. Varmaan olet keskustelusta huomannut, että jokaisella on oma suosikkinsa. Eikä se ole väärin. Ja olet varmaan myös huomannut, että studioyleisössä on kaikenikäiset edustettuna, niin Annikki kuin pikku-Paavokin.
Jos tykkää jostain henkilöstä, sitten tykkää. Sinulla voi ja saa olla eri maku.
Naiset kokevat vaistomaisesti uhkana noin kauniin ja huolitellun naisen kuin Sara on. Miehet puolestaan tuijottavat lasittunein silmin, huuliaan lipoen. Hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Konstan vaimo on tavallisen näköinen.
Aami Hietanen on erittäin kaunis nainen. Ja ovat miellyttävän näköinen pari yhdessä.
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/0b97584865d54de48ebea0050846382b.j…
Pudotus uhan alla olevista mä olisin pudottanut Konstan. Liian paatoksellisesti esitti biisinsä, kuten muutenkin se biisi on paatoksellinen.
En tykännyt yhtään Konstan esityksestä.
Ihan väärä tänään todellakin putosi.