Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratkesin syömään suklaata ja nyt on niin huono olo, että oksettaa ja itkettää. Paska läski olo.

Vierailija
09.04.2023 |

Jäätävät mielihalut. Tekee mieli kaikkea.
Suklaata, seksiä, suolaista.
Olen ollut tosi tiukilla useamman viikon.

Kaapissa oli suklaalevy, jota himoitsin tällä viikolla. Pari päivää olen himoinnut ja tänään meni överiksi. Söin sen.
Harmittaa ja tekisi mieli oksentaa. Tuli kamala olo fyysisesti ja psyykkisesti.
Kolme viikkoa olen ollut ilman sokeria ja nyt sitten pilasin kaiken. Tekisi mieli rankaista itseään.

Olen laihtunut ja nyt varmaan tuli takaisin. Mitähän ens viikolla, pitäisikö pitää kokonainen paastopäivä tämän takia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä vähän helpottaa. Kaduttaa kuitenkin.

Kun en pidä peilikuvasta. On nykyään vastenmielisen näköinen. Minulle on todella tärkeää tämä projekti, että laihdun ja mahdun vaatteisiin joihin ennen mahduin.

En voi käsittää tuota että luovutin. Kuitenkin annan nyt olla vatvomisen. Kaikki herkut lähtee roskiin tästä lähtien heti. Jos on makean nälkä, niin täytyy keksiä jotain pientä. Olen kyllä tummaa suklaata välillä syönyt mutta nyt tuli sellainen jäätävä himo, että olisin voinut vetää mitä vain.

Eka suullinen oli ihana. Siitä eteenpäin vain alamäkeä.

Tätä nyt täytyy jotenkin hoitaa. Täytyy jotain keksiä.

Kiitos teille kun jaksatte tsempata.

Ap

Vierailija
22/22 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä vähän helpottaa. Kaduttaa kuitenkin.

Kun en pidä peilikuvasta. On nykyään vastenmielisen näköinen. Minulle on todella tärkeää tämä projekti, että laihdun ja mahdun vaatteisiin joihin ennen mahduin.

En voi käsittää tuota että luovutin. Kuitenkin annan nyt olla vatvomisen. Kaikki herkut lähtee roskiin tästä lähtien heti. Jos on makean nälkä, niin täytyy keksiä jotain pientä. Olen kyllä tummaa suklaata välillä syönyt mutta nyt tuli sellainen jäätävä himo, että olisin voinut vetää mitä vain.

Eka suullinen oli ihana. Siitä eteenpäin vain alamäkeä.

Tätä nyt täytyy jotenkin hoitaa. Täytyy jotain keksiä.

Kiitos teille kun jaksatte tsempata.

Ap

Jos oot kerta jo kuusi kiloa laihtunut niin mitä väliä yhdellä repsahduksella. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla