Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE: Miksi valitatte, jos mies JUO/RYYPPÄÄ useamman päivän?

Vierailija
09.04.2023 |

Mikä siinä on niin iso ongelma? Eikö sitä raskasta työtä tekevä, joskus saisi rentoutuakkin?

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuunnella kun toinen mölisee tuntikausia yksikseen, törmäilee seiniin, hajottaa astioita, sotkee, jättää hellan levyt täysille, polttaa tumppeja sisällä ikkunasta, oksentaa, kusee tai paskoo sohvalle, päästää kissan käytävään eikä huomaa sitä jne.

Kuin puhuisit musta. Mutta kuka on täydellinen? Kuka voi nostaa käden ylös, että "minä en ole eläissäni tehnyt virheitä ja olisin täydellinen virheetön ihminen"?

Vierailija
102/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksettava mölisevä, haiseva horjuva pökkelö, joka kiukuttelee ja irstailee, eikä puheesta saa selvää.

Ulkonäkö on niin oksettava, että toivottavasti kaatuu ja lyö päänsä, ettei vaan ryömi yhteiseen sänkyymme.

Repesin varsinkin tuolle viimeiselle lauseelle :D

N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako pössyttely yhtä paljon kuin ryyppääminen?

Vierailija
104/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalta kysyn, että mikset etsi kumppania josta juominen on ok? Löytyy naisia jotka myös tykkäävät juoda monta päivää, miksi kiusaat parisuhteella jotain raittiimpaa naista? Vai sekö on tärkeämpää, että joku hoitaa juodessasi lapset ja siivoaa?

Jonkun on lapsista pidettävä huolta, laitettava ruokaa, siivottava - minulta se ei onnistu ryypppyputken aikana (eikä muulloinkaan). Naisen on tehtävä naisen hommas huushollissa. Mies tuo leivän pöytään on minun motto ja nainen hoitaa muun, vaikka tuo naiseni käy töissä, vaikka en haluaisi hänen käyvän, että hänellä olisi aikaa enemmän hoitaa lapsia ja kotia.

Vierailija
105/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaisen naisen, joka ei itsekin tenuta useamman päivän putkia pitäisi olla kiinnostunut parisuhteesta miehen kanssa joka ryyppäämistä harrastaa?

Ja miksi sellainen tosissaan tenuttava nainen ei kelpaa näille ryyppyukoille vaan ehdottomasti pitää saada puoliso joka ei juo (ainakaan päiväkausien rännejä) ja sitten kitistään, kun muijjjjja ei tajua ryyppäämistä ja vaan valittaa..

Kyllä niitä tuksujakin on.

Vierailija
106/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus rentoutua vapaa-ajallaan miten haluaa.

Vierailija
107/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus rentoutua vapaa-ajallaan miten haluaa.

Ja jokaisella on oikeus valita puoliso / uusi-puoliso. Siinäpähän tenuaa sitten yksin.

Vierailija
108/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sellaisen naisen, joka ei itsekin tenuta useamman päivän putkia pitäisi olla kiinnostunut parisuhteesta miehen kanssa joka ryyppäämistä harrastaa?

Ja miksi sellainen tosissaan tenuttava nainen ei kelpaa näille ryyppyukoille vaan ehdottomasti pitää saada puoliso joka ei juo (ainakaan päiväkausien rännejä) ja sitten kitistään, kun muijjjjja ei tajua ryyppäämistä ja vaan valittaa..

Itse näin alkoholistina en halua mikään ällöttävää Tuksua, YÖK, vaan kunnollisen naisen, joka hoitaa oman osuutensa kodin hoidosta.

Vierailija
109/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin alkoholistina en halua mikään ällöttävää Tuksua, YÖK, vaan kunnollisen naisen, joka hoitaa oman osuutensa kodin hoidosta.

Tuksu on sekakäyttäjä. Pillerit ainakin maistuu alkoholin lisäksi. Jännästi yllättävän moni ei miellä pillereitä huumeiksi. 

Vierailija
110/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valita. Olen sanonut miehelleni, että aikuinen ihminen tekee itse päätökset, ottaako vai ei, ja myös vastaa seurauksista. Olen myös sanonut että kovin pitkään et elä tolla menolla kun kaljaa ja makkaraa pistät poskeesi ja mikään terveellinen ei kelpaa. Tästä en mäkätä, totesin sen yhden kerran hänelle ja se riittää. Hän ei myöskään liiku muualle kuin lähikauppaan ja polttaa paljon tupakkaa.

Leskeneläkettä odotellessa...

Vierailija
111/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

54321 kirjoitti:

Minä en valita. Olen sanonut miehelleni, että aikuinen ihminen tekee itse päätökset, ottaako vai ei, ja myös vastaa seurauksista. Olen myös sanonut että kovin pitkään et elä tolla menolla kun kaljaa ja makkaraa pistät poskeesi ja mikään terveellinen ei kelpaa. Tästä en mäkätä, totesin sen yhden kerran hänelle ja se riittää. Hän ei myöskään liiku muualle kuin lähikauppaan ja polttaa paljon tupakkaa.

Leskeneläkettä odotellessa...

Elämä ilman nautintoja on turhaa.

Vierailija
112/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yllä sanottiinkin: pitää sitä elämästä nauttiakkin. Kimi Räikköselläkin oli 2 viikon putket aina välillä nuorempana.

Vierailija
113/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikeassa olet. Valittaminen ei auta mitään, mutta ero auttaa :)

Eikö sitä pitäisi olla yhdessä myös niissä vastoinkäymisissä? Törkeää miestä kohtaan ottaa ero tuollaisen normaalin asian takia, jota suurin osa suomalaisista joskus harrastaa.

Mihin se mies sitä naists siihen ryyppäämiseen tarvitsee? Se pesee vessan lattioille kus...tut jäljet vai? Miksi katkaista hieno putki jo muutaman päivän jälkeen, antaa mennä vaan loppuun asti. Älä ole luovuttaja!

Vierailija
114/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun se ryyppäävä mies ei käy edes töissä vaan minä?

Ja joo kyllä, ero mielessä kun valittaminen ei auta. Tänään juo neljättä pv putkeen ja meillä on vielä lapsetkin, jotka hoidan.

Miksei voi elättää miestäsi kuten moni mies naistaan? Lasten hoito ei ole sinulta liikaa vaadittu.

Suomessa mies elättää vaimonsa käytännössä vain jos se nainen (raasuparka) on kielitaidottomana ja kouluttamattomana jostain rahdattu. En tiedä missä maassa oleilet, mutta täällä on täyspäiväisiä kotivaimoja aika vähän. Venäjä kutsuu sinua, ehkä retoriikkasi toimisi siellä?

Vierailija
115/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun se ryyppäävä mies ei käy edes töissä vaan minä?

Ja joo kyllä, ero mielessä kun valittaminen ei auta. Tänään juo neljättä pv putkeen ja meillä on vielä lapsetkin, jotka hoidan.

Miksei voi elättää miestäsi kuten moni mies naistaan? Lasten hoito ei ole sinulta liikaa vaadittu.

Suomessa mies elättää vaimonsa käytännössä vain jos se nainen (raasuparka) on kielitaidottomana ja kouluttamattomana jostain rahdattu. En tiedä missä maassa oleilet, mutta täällä on täyspäiväisiä kotivaimoja aika vähän. Venäjä kutsuu sinua, ehkä retoriikkasi toimisi siellä?

Mistähän näitä kielitaidottomia saisi? Thaimaa, Afrikka, Aasiasta yleensä? Rupeampa ottamaan selvää ja laitan kokeiluun.

Olisipa kyllä hyvä. Tekisi kaikki kotityöt ja ei voisi nalkuttaa minun juomisesta, kun ei ole yhteistä kieltä ja varmasti pelkäisi joutuvansa kotimaahansa, joten olisi kiltisti, vaikka ryyypays itselle maistuisikin.

Vierailija
116/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies voi yksin omassa kodissaan juoda omilla rahoillaan niin paljon kuin haluaa.

Tänne mun kotiin ei tarvi tulla haisemaan ja sekoilemaan.

Vierailija
117/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Miksei tehdä silleen,

koko 5 - miljoonainen Suomen kansa, että jäädään ihan kaikki kotiin juomaan tämän pääsiäisen jälkeen!

Isät, äidit, lääkärit, opettajat, poliisit, kaupan kassat ja sairaanhoitajat sekä päiväkotitädit.

Otetaan saikkua! Haetaan kunnolla sitä keittoa sillä jatkossa sitä ei ole kukaan myymässä koska kaikki on tenuttamassa!

Juodaan ainakin vappuun asti!

Jos puhkee umpisuoli niin vähän terävää, kyllä se siitä paranee. Tenavat hakekoon itse ruokansa.

Nyt aletaan juomaan! Se ei ole alkoholistien yksinoikeus!

Vierailija
118/171 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kunnollinen nainen sellaista öykkäriä jaksaa katella, joka mielluiten teidän yhteiset vapaansa viettää neljän seinän sisällä kännissä?

Vierailija
119/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisesti se mieskin alkoi valittaa kun tein saman eikä ollutkaan ruoka valmiina pöydässä ja muutkin asiat rullanneet. Siinähän yritteli pestä sukkiansa kun minä mölisin ja ölisin, soitin musiikkia ja rähisin ja hain kaupasta lisää kaljaa. Oli ihan kiva irtiotto kesäloman alkajaisiksi, selvittyäni näytin ukolle ovea.

Vierailija
120/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille; miksi valitat että nainen valittaa juomisesta.

Tai miksi valitat jos nainen ryyppää useamman päivän. Ei tee mitään muuta kun sohvalla kattoo telkkaria ja käsihousussa röhkii kaljatölkin kanssa. Hikoilee kun pieni sika ja piereskelee. Monta päivää tätä. Mies, miksi valitat.

Minkään kokoiset siat eivät hikoile. Niillä ei ole hikirauhasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän