Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE: Miksi valitatte, jos mies JUO/RYYPPÄÄ useamman päivän?

Vierailija
09.04.2023 |

Mikä siinä on niin iso ongelma? Eikö sitä raskasta työtä tekevä, joskus saisi rentoutuakkin?

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen on junttien harrastus, varsinkin tollanen putken vetäminen. Ei kiinnosta katsella sellaista. Tosin minä en valita siitä, koska sellainen mies vaan laitetaan luiskaan saman tien. Mitä siinä sen kummempia lätisemään. Mulla ei ole mitään yhteistä osa-aikaisen alkkiksen kanssa.

Vierailija
142/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko viinan kanssa rentoutujat ovatkin jo nelikymppisenä oikeinkin rentoutuneena näköisiä. Rentoutuneisuus monesti oikein huokuu heistä. Naiset alkavat nopeammin olemaan huilanneen ja virkistyneen näköisiä kuin miehet. Itse eivät sitä peilistä näe ja varmasti saamme kohta täältä lukea, miten kenenkin habituksesta ei näy rankka tai viikkojen/vuosi tissuttelumuotoinen rentoutuminen ollenkaan. Pskapuhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa katsoa toista kännissä sössöttämässä. Tietty, jos ryyppää muualla koko viikonlopun ja nukkuu kotiin tultuaan sohvalla, eikä vieressä haisemassa niin ei niin paha. Kotiin tullessa oltava ja selvä pää. Saa omaa aikaa molemmat.

Tämä just. Omaa aikaa saa olla ja sen saa käyttää miten tykkää, kunhan tulee kotiin raikkaana, selvänä ja hyväntuulisena, ei kännissä örveltäen tai niin että koko seuraava viikko menee krapulaa potien.

Juuri tuon krapula pituuden takia alkoholi on jaska päihde. Kun kaksi päivää nautit niin viikon joudut kärsimään. Ihan älytöntä että joutuu rikkomaan lakia jos haluaa nauttia ilman seuraavien päivien kärsimistä.

Vierailija
144/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko viinan kanssa rentoutujat ovatkin jo nelikymppisenä oikeinkin rentoutuneena näköisiä. Rentoutuneisuus monesti oikein huokuu heistä. Naiset alkavat nopeammin olemaan huilanneen ja virkistyneen näköisiä kuin miehet. Itse eivät sitä peilistä näe ja varmasti saamme kohta täältä lukea, miten kenenkin habituksesta ei näy rankka tai viikkojen/vuosi tissuttelumuotoinen rentoutuminen ollenkaan. Pskapuhetta.

Ei se vttumaista kyllä aina näy. Mulla on kaveri, joka vetää justiinkin noita viikonloppukännejä lähes joka viikonloppu, ei saa krapuloita eikä mitään. En tiedä, osaako pitää just sillä rajalla, mutta mua, joka olen sitä 5 v nuorempi, luullaan paljon vanhemmaksi.

Kyllä tämäkin asia harmi vaan on geeneistä kiinni. Mun käy oikeasti kateeksi, että miten joku pystyy, sillä välin kun mä vedän hedelmää ja vettä ja silti kamalat silmäpussit ja otsarypyt. Kaveri on nyt 54 että kyllä pitäis näkyä, mutta ei vaan.

Joskus mua vituttaa tää niin, että en tahdo tavata sitä.

Vierailija
145/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti tinderissä jokatoisella naisella harrastuksina viini!

Vierailija
146/171 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vttumaista kyllä aina näy. Mulla on kaveri, joka vetää justiinkin noita viikonloppukännejä lähes joka viikonloppu, ei saa krapuloita eikä mitään. En tiedä, osaako pitää just sillä rajalla, mutta mua, joka olen sitä 5 v nuorempi, luullaan paljon vanhemmaksi.

Kyllä tämäkin asia harmi vaan on geeneistä kiinni. Mun käy oikeasti kateeksi, että miten joku pystyy, sillä välin kun mä vedän hedelmää ja vettä ja silti kamalat silmäpussit ja otsarypyt. Kaveri on nyt 54 että kyllä pitäis näkyä, mutta ei vaan.

Joskus mua vituttaa tää niin, että en tahdo tavata sitä.

Yleensä näkyy. Ainahan on niitä 103-vuotiaita röökaajiakin.

Vierailija
147/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääminen on junttien harrastus, varsinkin tollanen putken vetäminen. Ei kiinnosta katsella sellaista. Tosin minä en valita siitä, koska sellainen mies vaan laitetaan luiskaan saman tien. Mitä siinä sen kummempia lätisemään. Mulla ei ole mitään yhteistä osa-aikaisen alkkiksen kanssa.

Entä jos kaikki muu yhteensopivaa miehen kanssa, jolle välillä keitto maistuu?

Terv. nainen, joka elää tälläisen miehen kanssa ihan tyytyväisenä

Vierailija
148/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentoutua voi muillakin tavoilla kuin vetämällä pään täyteen useamman päivän ajan.

Mikä vika tässä tavassa sitten on? Etkö voi kunnioittaa sitä, että miehesi/miehet haluaa pitää hauskaa juomalla pään täyteen?

Exäni harrasti tuota. Katsellessani häntä sammuneena maksamallani uudella sohvalla omassa oksennuksessaan kaikki kunnioitus miestä kohtaan lopulta hävisi. Asiaa ei parantanut, että hän jälkikäteen kieltäytyi edes yrittämästä siivota sohvalle aiheuttamaansa sotkua eikä myöskään suostunut siivoamaan komeroon kusemaansa pissalampea.

Miksi nainen ei voi koskaan tehdä pyyteettömästi mitään miehensä hyväksi.

Miksi miehet ovat aina vaatimassa itselleen pyyteetöntä palvelua? Senkö takia, että on kiva loisena imeä naisesta kaikki hyöty?

Mies maksaa omat viinansa ja ostaa vielä ruuatkin naiselle.

Kyllä se tavallisempi tarina on, että mies juo talon, auton, mökin, vaimon ja lapset. Eli menettää kaiken. Niin se meidänkin isä teki. Meillä oli mökkikin ja vene. Nekin isä myi ja joi rahat. Äiti teki kahta työtä, että sai eron jälkeen maksettua talon yksin.

Ja tuolla edellä joku naureskeli pään lyömiselle, mua ei naurata. Hirveät traumat jäänyt siitä isäni kaatuilusta kännissä, kun hänellä välillä oli pää ihan veressä. Kuin jostain kauhuelokuvasta. Milloin oli pää veressä, milloin kylkiluu poikki kun putosi sängystä, milloin kieri rappuset alas. Se oli jatkuvaa pelossa elämistä, että kuinka pahasti hän vielä itsensä satuttaa.

Vierailija
149/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kaikki muu yhteensopivaa miehen kanssa, jolle välillä keitto maistuu?

Terv. nainen, joka elää tälläisen miehen kanssa ihan tyytyväisenä

Noinhan se yleensä alussa meneekin.

Vierailija
150/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoposta tykkää toinen juoppo ja kaikki ovat onnellisia joten hakeutukaa oikeaan seuraan

Vierailija
151/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juoposta tykkää toinen juoppo ja kaikki ovat onnellisia joten hakeutukaa oikeaan seuraan

Oishan sekin yksi ratkaisu jos alkaisi juopoksi. Enemmän kyllä haluttaisi jotain millä kuolee nopeammin.

Vierailija
152/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää. On kyllä. Se että herra on kyvytön lahna viikon sen perään, pippeli ei meinaa enää toimia ja ulkomuotokin on semmonen pöhöttyny mursu ja jokaikinen lupaus ja vastuu on kadonnu mielestä.

Ja siis mä en edes tiedä tarkemmin, tää on se miltä se kuulostaa miehelle joka ei käyttäydy näin käytännössä aina kummankin osapuolen suusta, kumpikin narisee tahoillaan valinnoistaan.

Naista ei saa muka arvostella, "jos on pääkipeä", kun miestä haluttaisi, jos jos mies ei ole valmiudessa 24/7 niin miestä saa. Missä tasa-arvo?

Vierailija
153/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää. On kyllä. Se että herra on kyvytön lahna viikon sen perään, pippeli ei meinaa enää toimia ja ulkomuotokin on semmonen pöhöttyny mursu ja jokaikinen lupaus ja vastuu on kadonnu mielestä.

Ja siis mä en edes tiedä tarkemmin, tää on se miltä se kuulostaa miehelle joka ei käyttäydy näin käytännössä aina kummankin osapuolen suusta, kumpikin narisee tahoillaan valinnoistaan.

Eli ongelma on se, että miehen kuuluisa olla lihapalanen teille naisille 24/7, joka tyydyttää teidän kaikki tarpeet? Siksi mies ei saa juoda niin paljoa, että voi tulla erekt.ongelmia?

Törkeää asennetta kyllä miestä kohtaan tuollainen. Kyllä miehellä on muukin arvo kuin tyydyttää teitä aina kuin haluatte.

Alkoholistimiehessä ei ole mitään ihailtavaa.

Vierailija
154/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista ei saa muka arvostella, "jos on pääkipeä", kun miestä haluttaisi, jos jos mies ei ole valmiudessa 24/7 niin miestä saa. Missä tasa-arvo?

Selänteet varmaan osaavat neuvoa.

Vierailija
155/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun mun vapaapäivät menee sen kännistä naamaa katsoessa. Se itse ei ole töissä.

Vierailija
156/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selluliitit lähtee. Ryyppäämällä. Ryyppää viikko niin katosivat

Vierailija
157/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Eihän siihen valittaminen auta. Pakkaaminen auttaa. Tai lukkojen vaihtaminen.

Vierailija
158/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi, ja joka vuosi noin 6000 ihmistä joutuu sairaseläkkeelle alkoholin aiheuttamien sairauksien johdosta. Alkoholi on myös osallisena yli 80 prosentissa väkivaltaa. Merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Ja kaikista maailman huumeista ja päihteistä alkoholi tuhoaa eniten aivoja.

.

Kallista lystiä veronmaksajille.

Vierailija
159/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan työkyvyttömien alkoholistien juomisesta rahoittaa sosiaalitoimi eli veronmaksajat. Jos ei rahoittaisi, rikollisuus alkoholismin ympärillä kasvaisi hyvin paljon kun vakavasti riippuvaiset tekisivät paljon enemmän rikoksia alkoholia saadakseen.

Alkoholistien kanssa ollaan ns. pakkoraossa. Jos juopottelua ei tueta verovaroin, rikollisuus kasvaa kun alkoholistit tekevät rikoksia alkoholihuumetta saadakseen, ja jos juomista tuetaan, veronmaksajien rahoja menee satoja miljoonia alkoholistien juomisen tukemiseen ja alkoholikauppiaiden rikastuttamiseen.

Vierailija
160/171 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valittanutkaan. Ihan itse osasi hakea tavarat oven ulkopuolelta. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän