Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISILLE: Miksi valitatte, jos mies JUO/RYYPPÄÄ useamman päivän?

Vierailija
09.04.2023 |

Mikä siinä on niin iso ongelma? Eikö sitä raskasta työtä tekevä, joskus saisi rentoutuakkin?

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naisten pitäisi olla avoivempia ja hyväksyvämpiä miestenkin mahdollisia erilaisia harrastuksia kohtaan. Jokainen rentoutuu tavallaan.

Vierailija
62/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieveilmiöiden takia tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentoutua voi muillakin tavoilla kuin vetämällä pään täyteen useamman päivän ajan.

Mikä vika tässä tavassa sitten on? Etkö voi kunnioittaa sitä, että miehesi/miehet haluaa pitää hauskaa juomalla pään täyteen?

Exäni harrasti tuota. Katsellessani häntä sammuneena maksamallani uudella sohvalla omassa oksennuksessaan kaikki kunnioitus miestä kohtaan lopulta hävisi. Asiaa ei parantanut, että hän jälkikäteen kieltäytyi edes yrittämästä siivota sohvalle aiheuttamaansa sotkua eikä myöskään suostunut siivoamaan komeroon kusemaansa pissalampea.

Miksi nainen ei voi koskaan tehdä pyyteettömästi mitään miehensä hyväksi.

Miksi miehet ovat aina vaatimassa itselleen pyyteetöntä palvelua? Senkö takia, että on kiva loisena imeä naisesta kaikki hyöty?

Tuskin olet koskaan edes maksanut omia juomisiasi ja syötäviäsi treffeillä. Miksei nainen voi koskaan elättää miestä?. Sen sijaan jokainen nainen etsii kyllä elättäjää itselleen.

Vierailija
64/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä, että miksi siitä pitää valittaa? Jos ukko ja sen tekemiset ei miellytä niin Suomessa eroaminen on sallittua.

Vierailija
65/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisten pitäisi olla avoivempia ja hyväksyvämpiä miestenkin mahdollisia erilaisia harrastuksia kohtaan. Jokainen rentoutuu tavallaan.

Toki. Mutta saa sitten rentoutua sinkkuna.

Vierailija
66/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mutta saa sitten rentoutua sinkkuna.

Näin juuri. Koska kyllä mulla tulisi tuosta jo sellainen olo että minä en kelpaa miehelle, kun ei kestä mua selvinpäin katsella. Mitä järkeä sitten olla yhdessä?

Vierailija
67/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten ryypätessä käyttäytyy ja vaikuttaako se minuun. Jos on asiallisesti eikä räyhää tai muuten mellasta ja kaatuile ympäriinsä, eikä ole sovittu yhteisiä menoja, niin silloin se on ok mulle.

Vierailija
68/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa raitis mies naisille se on nähty.

Vierailija
69/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, miten ryypätessä käyttäytyy ja vaikuttaako se minuun. Jos on asiallisesti eikä räyhää tai muuten mellasta ja kaatuile ympäriinsä, eikä ole sovittu yhteisiä menoja, niin silloin se on ok mulle.

Sama. Riippuu juuri siitä käytöksestä. Toiset ei osaa humalassa käyttäytyä, toiset taas osaa olla yhtä kunnollisia kuin selvinpänkin.

Vierailija
70/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopottelu ei ole harrastus. Yleensä harrastus on jotain, mistä on kiinnostunut, mutta juopotellessahan aivot lentävät narikkaan ja ilman aivoja ei voi aidosti kiinnostua mistään.

Vierailija
71/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Ei kelpaa raitis mies naisille se on nähty.

Tai edes mies jolla ei ole päihdeongelmaa, käynyt koulunsa ha ollut koko ikänsä töissä. En kelvannut minäkään lähärille joka oli saanut sekakäyttäjä exältään turpaankin.

Mun kanssa ei tarvitsisi maksella miehen kama velkoja ja olla aivotärähdyksen takia silmät mustana ensiavussa. Mutta enhän minä kiltimpänä miehenä mitään ymmärrä.

Vierailija
72/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä avaus.

Miten niin? Se on luultavasti naisten yleisin nalkutus aihe, niin olisi edes kerran kiva kuulla mikä siinä teitä naisia niin haittaa?

Ei sillä minulle niin väliä ollut mutta lapsia ainakin haittasi kun toinen sammui olohuoneen lattialle tai sohvalle ja sitten lapset ei saanut siellä rauhassa leikkiä tai pelata.

Okei, se hajuhaitta mitä ryyppäämisestä tulee haittasi minuakin.

Mikä hajuhaitta?

Vierailija
73/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä miten mies rentoutuu. Ja haluaako lyhyet lomat viettää tekien yhdessä ulkona / matkoilla asioita sen sijaan, että katsoo kotona ryyppäävää miestään?

Vierailija
74/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valittanut moisesta. Lähempänä se on ollut, että mulle joku mies valittaisi tuollaisesta. En kyllä edes tiedä miehiä, ketkä oikeasti olisi humalassa monta päivää, mutta itse toki voin tissutella useamman päivän. En kyllä katselisi, jos se jollekin olisi ongelma. Olen kyllä silloin järjestänyt asiani siten, että vastuita ei ole (siis esim. olen jossain kaverin mökillä, missä on vain aikuisia) ja niin kännissä en ole, ettenkö voisi laittaa ruokaa, tiskata, lämmittää saunaa jne.

En siis vaan ymmärrä, että miten jotkut a) ryyppää siten, että siitä tulee ongelma ja b) on sellaisen kanssa parisuhteessa, ketkä ei osaa järjestää juomisiaan siten, ettei häiritse kanssaihmisiä.

Vierailija
75/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole valittanut moisesta. Lähempänä se on ollut, että mulle joku mies valittaisi tuollaisesta. En kyllä edes tiedä miehiä, ketkä oikeasti olisi humalassa monta päivää, mutta itse toki voin tissutella useamman päivän. En kyllä katselisi, jos se jollekin olisi ongelma. Olen kyllä silloin järjestänyt asiani siten, että vastuita ei ole (siis esim. olen jossain kaverin mökillä, missä on vain aikuisia) ja niin kännissä en ole, ettenkö voisi laittaa ruokaa, tiskata, lämmittää saunaa jne.

En siis vaan ymmärrä, että miten jotkut a) ryyppää siten, että siitä tulee ongelma ja b) on sellaisen kanssa parisuhteessa, ketkä ei osaa järjestää juomisiaan siten, ettei häiritse kanssaihmisiä.

Voi myös olla kyse siitäkin, että jotkut naiset on nirsoja eivätkä siedä erilaillisuutta.

Vierailija
76/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juopon ottanut nainen saa parempaa vai pitääkö siitä että mies juopottelee?

Vierailija
77/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutakaan ei saa laillisesti käyttää niin turha valittaa.

Miksi sinun ylipäänsä pitää saada pönttösi sekaisin päiväkausiksi?

Vierailija
78/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentoutua voi muillakin tavoilla kuin vetämällä pään täyteen useamman päivän ajan.

Kuvittelisin ettei ole ainakaan kovin rentouttavaa palautua tuollaisesta ryyppyputkesta.

Vierailija
79/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille; miksi valitat että nainen valittaa juomisesta.

Tai miksi valitat jos nainen ryyppää useamman päivän. Ei tee mitään muuta kun sohvalla kattoo telkkaria ja käsihousussa röhkii kaljatölkin kanssa. Hikoilee kun pieni sika ja piereskelee. Monta päivää tätä. Mies, miksi valitat.

Vierailija
80/171 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun se ryyppäävä mies ei käy edes töissä vaan minä?

Ja joo kyllä, ero mielessä kun valittaminen ei auta. Tänään juo neljättä pv putkeen ja meillä on vielä lapsetkin, jotka hoidan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan