NAISILLE: Miksi valitatte, jos mies JUO/RYYPPÄÄ useamman päivän?
Mikä siinä on niin iso ongelma? Eikö sitä raskasta työtä tekevä, joskus saisi rentoutuakkin?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Miten se, että juo vaikka pe-la muutaman kaljan on automaattisesti alkoholismia? Joskus vaan tekee mieli. Joskus taas ei tee mieli. Esim. nyt kevään aikana en ole juonut kertaakaan, koska ei ole kiinnostanut.
Koska jotkut haluaa hallita kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten kun se ryyppäävä mies ei käy edes töissä vaan minä?
Ja joo kyllä, ero mielessä kun valittaminen ei auta. Tänään juo neljättä pv putkeen ja meillä on vielä lapsetkin, jotka hoidan.
Miksei voi elättää miestäsi kuten moni mies naistaan? Lasten hoito ei ole sinulta liikaa vaadittu.
En valita vaan jatkan elämääni ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille; miksi valitat että nainen valittaa juomisesta.
Tai miksi valitat jos nainen ryyppää useamman päivän. Ei tee mitään muuta kun sohvalla kattoo telkkaria ja käsihousussa röhkii kaljatölkin kanssa. Hikoilee kun pieni sika ja piereskelee. Monta päivää tätä. Mies, miksi valitat.
Naisen kuuluu jo ihan meidän kulttuurin mukaan olla se siveellinen, joka esimerkiksi hoitaa lapset, jos mies käy juhlimassa. Ja miehen taas olla se jolla on suuremmat tulot ja saa sen vuoksi vapauksia, kuten juopotella välillä. Nykyään naiset on unohtaneet vanhan jaon suhteissa.
Tykkäisitkö jos oma naisesi ryyppaisi viikkoja putkeen? Epäilen, että et pitkään selvinpäin jaksaisi sitä menoa katsoa. Tunnen pari tälläistä naista ja se on vielä pahempaa katsottavaa, että nainen on "puliakka" kuin miehen toiminta. Jokainen varmasti tähän yhtyy, joka on nähnyt naisia, joilla on tuo ongelma.
N30, lähihoitaja, elämää nähnyt jo
Onhan se ihan mielettömän rentouttavaa naisellekin kun eteisessä makaa känniään mökisevä mies housut nilkoissa ja muna kädessä monta iltaa ja yltä putkeen. Aijai, kyllä siinä pääsee taas pääsee ne käsittämättömän kovat miehiset paineet purkautumaan kun lapset tollasta kattoo.
Täällä taas raittiiden miesten puolisot aivan kateellisina kun ei flaksi käynyt ehdan alkkiksen kanssa.
En minä valita. Juokoon ja ryypätköön, kuka onkaan. Itse en ala minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa, joka nauttii alkoholia edes satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
En minä valita. Juokoon ja ryypätköön, kuka onkaan. Itse en ala minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa, joka nauttii alkoholia edes satunnaisesti.
Tuo kuulostaa jo syrjinnältä.
Tätä olen itsekkin paljon pohtinut.
Ihmetellyt samaa. Aina kauhea mesoominen jos lähtee otille.
Ymmärrän toki jos putki räpsähtää päälle niin että jotain ennalta suunniteltua peruuntuu sen takia.
Mutta..
Meillä ei ole lapsia, rahaa on niin paljon (lähinnä minun tienaamia) ettei se juomalla lopu, ei mitään yhteisiä suunnitelmia jotka peruuntuisivat..
Enkä edes kotona juo vaan otan kaupungista hotellin, eli ei tartte kotona änkyröintiä katsella.
Minut saa puhelimella kiinni, en tee katoamistemppuja. Ilmoitan tietenkin ennen lähtöä että nytkähti, nyt lähti, sehän kävi äccii.
Silti kauhea Haloo jos aikuinen mies on pari päivää poissa.
Eikö aikuinen nainen pärjää yksin?
M41
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellyt samaa. Aina kauhea mesoominen jos lähtee otille.
Ymmärrän toki jos putki räpsähtää päälle niin että jotain ennalta suunniteltua peruuntuu sen takia.
Mutta..Meillä ei ole lapsia, rahaa on niin paljon (lähinnä minun tienaamia) ettei se juomalla lopu, ei mitään yhteisiä suunnitelmia jotka peruuntuisivat..
Enkä edes kotona juo vaan otan kaupungista hotellin, eli ei tartte kotona änkyröintiä katsella.
Minut saa puhelimella kiinni, en tee katoamistemppuja. Ilmoitan tietenkin ennen lähtöä että nytkähti, nyt lähti, sehän kävi äccii.
Silti kauhea Haloo jos aikuinen mies on pari päivää poissa.
Eikö aikuinen nainen pärjää yksin?
M41
Näin minäkin toimin ja joka parisuhteessa asiasta on tullut naiselta nalkutusta. Vaikka en edes ollut hänen luonaan paikalla ryypppaamas niin silti asia hiertää. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentoutua voi muillakin tavoilla kuin vetämällä pään täyteen useamman päivän ajan.
Niin, mutta se on yksi tapa muiden joukossa ja jotkut valitsevat sen.
Onneksi ei kukaan mun perhe-/ystäväpiirissä. Olisi rasittavaa katsella sellaista haisevaa tissuttelijaa joka vaan pöpertää omiaan.
🤮
Absolutisteja emme silti ole
Aloittajalta kysyn, että mikset etsi kumppania josta juominen on ok? Löytyy naisia jotka myös tykkäävät juoda monta päivää, miksi kiusaat parisuhteella jotain raittiimpaa naista? Vai sekö on tärkeämpää, että joku hoitaa juodessasi lapset ja siivoaa?
Mieheni on niin ääliö kun juo että ei kiitos, mölisee,örveltää,huutaa ja sammuu..en voi katsoa telkkaria rauhassa,tehdä ruokaa kun kulkee perässä ja ärsyttää..jos oisikin hiljainen juoppo niin senkus vetäis mutta pilaa myös minun vapaat
Miten se monen päivä ryyppyputki auttaa raskaasta työstä palautumiseen? Vkonloppuja juopottelijat ovat just näitä kun on raskas työ uliulii. En kattois alkoa käyttävää päivääkään.
Hyi oksettava mölisevä, haiseva horjuva pökkelö, joka kiukuttelee ja irstailee, eikä puheesta saa selvää.
Ulkonäkö on niin oksettava, että toivottavasti kaatuu ja lyö päänsä, ettei vaan ryömi yhteiseen sänkyymme.
Nainen vastaa. En valita.
Ryypätkööt, kunhan osaa käyttäytyä ja tietää rajansa.
Just se koko pääsiäisen tuossa tissutteli menemään. Teki kuitenkin kotihommia esim ruuat kullekin päivälle. Pesi ikkunat, kovasti se on myös pihalla häärännyt. Terassi on nyt korjattu, pesty ja ymmärtääkseni öljyttykin. Samoin pihakalusteet, piha on haravoitu yms.
Itsekin voisi uskaltautua pihalle pikku hiljaa.
Mä lähinnä olen lukenut, tehnyt käsitöitä, suunnittelin uudet pehmusteet yms. pihakalusteille, kun mies pyysi... oli hiiret tehneet tehtävänsä. bingettänyt Brooklyn 99 - sarjaa. Ilman tissuttelua.
Just kävi sanomassa, että oluet on lopussa, että käy kaupassa hakemassa lisää tarviinko jotain? En tarvii. Ok, hän laittoi saunankin lämpiämään, että voinko vilkasta, että puita riittää. Huom! Ei edes pyytänyt mua kuskiksi, vaan meinaa kävellä parisen kilsaa eestaas.
En ymmärrä miksi tolla pitäs valittaa. Se on tyytyväinen kun saa hääräillä ja nauttia touhuoluistaan.
N43
Kotiin ei olisi enää asiaa. Alkoholistin kanssa elämä ei ole kovin laadukasta.
Yksin ollessaan saisi sitten juoda.
Miten se, että juo vaikka pe-la muutaman kaljan on automaattisesti alkoholismia? Joskus vaan tekee mieli. Joskus taas ei tee mieli. Esim. nyt kevään aikana en ole juonut kertaakaan, koska ei ole kiinnostanut.