NAISILLE: Miksi valitatte, jos mies JUO/RYYPPÄÄ useamman päivän?
Mikä siinä on niin iso ongelma? Eikö sitä raskasta työtä tekevä, joskus saisi rentoutuakkin?
Kommentit (171)
Naiset jakautuvat eri ryhmiin tuossa asiassa. Osa siis haluaa raittiin miehen, joku vähän juovan ja jollekin käy lipittävä ilmeisesti, ymmärtävät. Osa haluaisi viettää miehen kanssa aikaa tai ei halua viinanhajua muuten kotiin.
En valita mutta en jää myöskään katselemaan. Ei se ole rentoutumista jos juo itsensä humalaan ja vielä päivästä toiseen.
Koska se on merkki alkoholismista ja alkoholistit on alimpaan kastiin kuuluvia p#skiaisia.
Ajattelevat vain itseään ja tuhoavat henkisellä väkivallalla läheisensä.
Väittävät jopa lihavuutta yhtä pahaksi synniksi.
Lihavat eivät vaan ketään muuta tuhoa ja niin kuin lääketiede jo tietää, ylipaino on hyvin harvoin itse aiheutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen on noloa ja junttimaista. Ryyppäämässä ollut ihminen haisee ja on tyhmät jutut. Pidemmän päälle terveys menee, rahat menee ja ihmissuhteet kärsii.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vesa-Matti-Loirin-tyttaren-raju-vaite-Isa…
Vesa-Matti Loirin tyttären mukaan hänen isänsä oli alkoholisti sekakäyttäjä eikä se haitannut teitä naisia kun Vesa-Matti Loiri oli kansansankari, mutta jos perus Jorma harrastaa tälläistä niin heti paheksuntaa ja ilvailua.
Vesa-Matti Loiri oli kuvottava, juomistakin hirveämpää oli se karmiva "laulujen tulkinta".
Suuri osa kansasta jakaa mielipiteeni.
Uskoisin että jos täytyy usean päivän ryypätä on elämän hallinna jotain häikkää. SIllä selvästi yritetään paikata jotain ongelmaa.
Mies örveltää ja on häiriöksi. Ei käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä avaus.
Miten niin? Se on luultavasti naisten yleisin nalkutus aihe, niin olisi edes kerran kiva kuulla mikä siinä teitä naisia niin haittaa?
Sen takia, että on ärsyttävää itse selvinpäin kuunnella jonkun känniläisen sössötystä, joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentoutua voi muillakin tavoilla kuin vetämällä pään täyteen useamman päivän ajan.
Mikä vika tässä tavassa sitten on? Etkö voi kunnioittaa sitä, että miehesi/miehet haluaa pitää hauskaa juomalla pään täyteen?
En voi kunnioittaa alkoholistia.
Silloin tällöin voi kännit vetää mutta joka viikonloppu (plus lomilla)....juu ei. Ei tee lapsillekaan hyvää tuollainen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen on noloa ja junttimaista. Ryyppäämässä ollut ihminen haisee ja on tyhmät jutut. Pidemmän päälle terveys menee, rahat menee ja ihmissuhteet kärsii.
Vesa-Matti Loirin tyttären mukaan hänen isänsä oli alkoholisti sekakäyttäjä eikä se haitannut teitä naisia kun Vesa-Matti Loiri oli kansansankari, mutta jos perus Jorma harrastaa tälläistä niin heti paheksuntaa ja ilvailua.
Kyllä minä paheksun Loirinkin alkoholinkäyttöä, onneksi ei tarvinnut asua hänen kanssaan tai tuntea.
Mies ei tavallista päivätyötä kestä ratkeamatta ryyppäämään? Äärimmäisen heikko mies tai alkoholisti etsimässä tekosyytä juomiselleen.
Luokaton kumminpäin vain?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on merkki alkoholismista ja alkoholistit on alimpaan kastiin kuuluvia p#skiaisia.
Lihavat eivät vaan ketään muuta tuhoa ja niin kuin lääketiede jo tietää, ylipaino on hyvin harvoin itse aiheutettua.
Miten ruokariippuvuus eroaa alkoholiriippuvuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkihän sen jo Veskun ulkomuodosta että ihan täys juoppo oli. Mitä se siihen liittyy, että oli myös loistava näyttelijä?
Mua ei haittaa. Miestä haittaa, koska en vietä aikaa hänen kanssaan, kun hän on humalassa. Häntä haittaa myös se, etten hyysää häntä, kun hänellä on krapula. Hän myös haluaisi, että muutamme yhteen. Emme muuta, koska en jaksa katsella sitä dokaamista selvinpäin, enkä halua alkaa alkoholistiksi itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat eivät vaan ketään muuta tuhoa ja niin kuin lääketiede jo tietää, ylipaino on hyvin harvoin itse aiheutettua.Miten ruokariippuvuus eroaa alkoholiriippuvuudesta?
Eivät lihavat välttämättä ole ruokariippuvaisia. Minäkin olen reilusti ylipainoinen, mutta voin hyvin olla vaikka koko päivän syömättä enkä muutenkaan syö koko aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä avaus.
Miten niin? Se on luultavasti naisten yleisin nalkutus aihe, niin olisi edes kerran kiva kuulla mikä siinä teitä naisia niin haittaa?
Olen kyllä mies enkä ymmärrä näitä kännikaloja.
Mahtaa olla mukava käkkiä koko loma jossakin 4 seinän sisällä kun ei känniläinen voi mennä mihinkään ihmisten ilmoille ei ajaa autolla eikä mitään.
Jos juo useamman päivän putkeen niin, että juo pari olutta, tai päivän mittaan pullon viiniä, - eikä köyttäytyminen muutu, korkeinaan hyväntuulisemmaksi - niin en valita.
Mutta jos yksikin olut kerran viikossa tekee öykkäröintiä, niin ihan varmasti valitan.
En mä valita, ei minua kiinnosta mitä muiden miehet tekee.
Omaa elämääni en tuhlaisi alkoholistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat eivät vaan ketään muuta tuhoa ja niin kuin lääketiede jo tietää, ylipaino on hyvin harvoin itse aiheutettua.Miten ruokariippuvuus eroaa alkoholiriippuvuudesta?
Kukaan ei yleensä riehu nakkisoosin ylensyönnin jälkeen. Överikänneissä riehuminen on taas enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
Ole huoleti, ei sun mua tarvi tyydyttää, mut mä tykkäisin jos lukisit mitä sulle kirjotettiin ennen kun vastaat, ois vähemmän tyhmää.