Mies juo jo neljättä päivää!
Joka pääsiäinen sama juttu, samoin kesälomat ja joulu.
Kommentit (83)
Vesilinjalla olen ollut jo kauan. Janojuomana vettä, ruokajuomana vettä, aamujuomana kahvi ja iltajuomana vettä tai vettä jossa muutama tippa sitruunaa ja helvetin hyvin voin.
Ei muutako julli kartanolle sieltä (ainakin jos teillä on lapsia jotka ovat paikalla, ja mies juo aamusta iltaan)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä. Mies juo kaikki vapaat ja lomat. :(
Ehkä hänen puolisossaan on joku juttu mikä ajaa juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas halutaan olla nalkuttavia akkoja. Siitä kälätyksestä nainen voimaantuu. Kälätys imee voiman miehestä ja se voima pitää juoda takaisin.
No miksi et hanki miestä niin ei tarvi kuunnella naisen nalkutusta. Toisen äijän kanssa elämä olisi sinulle varmaan auvoisaa.
Miksi olette alkoholistin kanssa ja ennenkaikkea miksi altistattee lapsenne moiselle helvetille ja paskalle? Voisi edes toinen vanhemmista pitää lasta prioriteetti nro1:nä ja rakastaa lastaan, mutta kun ei niin ei, läpipaskoja itsekkäitä paskoja molemmat.
T. Alkoholistin aikuinen lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppoukko kannattaa jättää. Ei kaduta. Saat oman elämän takaisin ja jos otat opiksesi, ehkä aikanaan paremman miehen.
Sitten menisi lapsilta lapsuuden koti. Omilla tuloilla ei olisi toivoa tälläiseen. Arkena mies on hyvä mies. Ap
Kun vanhempani erosivat, isäni lähti pois lapsuudenkodistani, vaikka isäni oli asunut siinä paljon kauemmin kuin äitini. Tällaiset asiat tuomitaan lasten etua ajatellen.
Minä olen 37 vuotias eli olen juonut 13320 päivää jo putkeen suunilleen.
Mitä väärää siinä on?
Me kaikki juodaan joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä vikiset palstalla, kysy, lopettiko kun valitit asiasta tänne!
Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas halutaan olla nalkuttavia akkoja. Siitä kälätyksestä nainen voimaantuu. Kälätys imee voiman miehestä ja se voima pitää juoda takaisin.
No miksi et hanki miestä niin ei tarvi kuunnella naisen nalkutusta. Toisen äijän kanssa elämä olisi sinulle varmaan auvoisaa.
Ehdottomasti. Suihinotot ainakin olisi parempia.
Wiskillä itse täällä vietän pääsiäistä
Vierailija kirjoitti:
Levitätte stereotypiaa, että runsaasti alkoholia käyttävä olisi jotenkin huono vanhempi. Niinkin voi olla, mutta ei se ole edes yleistä. Meillä ei koskaan puhuta juomisesta, koska juon käytännössä aina ja vaimo myös taiteilija-ammatissa käyttää käsittämättömiä määriä alkoholia. Meillä on onnelliset ja menestyvät lapset ja hekin ovat pienestä pitäen olleet sinut siihen, että juomia on aina vanhempien lasissa ja vieraita käy istumassa iltaa. Välillä äänekkäästikin.
Teidän menestyjälapset ovat harvinaisia.
Siis mitä muutakaan voi tehdä tällaisina pitkinä pyhäpäivinä. Kippis.
Vierailija kirjoitti:
Neljä päivää on ok, kunhan pääsee takaisin töihin. Itsellenikin dokaaminen on ainoa kiva harrastus. Minä saan juoda vielä maanantainakin, kun duuni alkaa vasta tiistai-iltana. Perhe-elämä selvänä on ihan liian ankeaa, mutta alkoholi saa siitäkin kivaa. Tänäänkin olin lapsen kanssa hiihtämässä ja meillä oli eväät mukana. Leipiä, mehua ja minulla viskipullo. Ei mitään ongelmia ollut.
Ei mitään ongelmaa! Minäkin vietin Juhannusaaton leikkipuistossa lasteni kanssa. Lapsille pillimehut ja minulle vodkaa mehun seassa termarissa. Oli yksi oletettu isähenkilö myös siellä lapsensa kanssa, ei vaaraa, että olisi huomannut tai huomioinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et juo miehesi mukana?
Jonkun pitää katsoa lasten ja talon perään. Ap
Miehesi pitää jo seinistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vesilinjalla olen ollut jo kauan. Janojuomana vettä, ruokajuomana vettä, aamujuomana kahvi ja iltajuomana vettä tai vettä jossa muutama tippa sitruunaa ja helvetin hyvin voin.
Muuten hyvä mutta tuo sitruuna on jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä muutakaan voi tehdä tällaisina pitkinä pyhäpäivinä. Kippis.
Just niin,kävin jo illaksi ostamassa bisseä.
On se vaan niin kiva tissutella,en ota liikaa.
Miksi olet miehen kanssa. On raittiitakin miehiä. Onko mies niin komea tai rikas että pilaat oman elämäsi katselemalla juoppoa miestä.
KIPPIS 🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺