Mies - seurustelisitko naisen kanssa, joka on käynyt miesprostituoidulla?
Kaikki oleellinen otsikossa. Itse kyllä voisin, nainenhan on vain tutkinut seksuaalisuuttaan käyttäessään maksullisia miehiä :D
Kommentit (38)
Hyvännäköinen ja hoikka nainen saa seksiä ilmaiseksi. Joten jos nainen joutuu ostamaan seksipalveluita on kyseessä vanha/ruma/luuseri nainen. Joten en seurustelisi, koska en seukkaa luuseriläskejä!
-mies
Voisin kyllä jos nainen on joskus kokeillut 2-3 kertaa tms. Ei se toisesta pahaa tee.
Jos nyt puhutaan niistä rikkaista ja valtaapitävistä naisista joilla aina joku toyboy, niin ehkäpä.
En seurustelisi ihmiskaupan uhria hyväksikäyttävän kanssa.
Kaksoisstandardien kanssa seurustelisin.
Onko sellasia? Miesprostituoituja?
Jos tautitestit tällä hetkellä puhtaat niin toki seurustelisin. Ei minua menneet kiinnosta.
Ei ne naisit yksin siellä seximessuilla olleet tekemässä sexiä.
Joten päättelen, että monelle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellasia? Miesprostituoituja?
Onhan niitä. HS.fi:ssä oli hiljattain juttu muutamasta sellaisesta. Vai oliko nyt iltalehdessä? No joka tapauksessa niitä kyllä on koska tiedetään että 0.3% Suomen naisista heidän palveluja käyttää. Arvioiden mukaan maassa on 2,2 miljoona yli 18-vuotiaita naisia joten saadaan n. 66 000 naista jotka ostavat seksipalveluita.
Miehillä sama prosentti on 12, eli 240,000 miestä.
Muuten ok teksti, mutta laskussasi on pienoinen virhe. 0,3% 2,2 miljoonasta on 6600, ei 66000.
Haluaisin seurustelukumppanini olevan lähtökohtaisesti neitsyt, niin kuin minäkin olen.
En, koska silloinhan naisen älykkyysosamäärän on pakko olla alle 90. Jokainen nainen saa tinderistä tai baarista paremman näköisiä miehiä ilmaiseksi.
Totta kai. Ainakin hän on sitten kiinnostunut seksistä.
Millaiset ihmiset käyvät seksimessuilla?
Joka kahdeksas suomalainen mies on joskus elämänsä aikana ostanut seksiä, kertoo vuonna 2015 tehty Finsex-tutkimus. Naisista seksiä on ostanut 0,3 prosenttia.
Eli 0,3% 2 200 000 henkilöstä (jos yli 18 v naisia nyt olisi 2,2 miljoonaa) on 0,003 x 2 200 000 = 6600.
Hyvin harva nainen siis ostaa seksiä.
Eihän siitä tarvitse miehelle kertoa, että välillä käy toteuttamassa fantasioita mieshoron kanssa.
Harva mies osaa nuolla hyvin. Jos haluaa hyvää suuseksiä kannattaa käydä ammattilaisella.
Riippuu miksi olisi käynyt. En suoralta kädeltä tuon perusteella dumppaisi.
Jos miehellä ei kotona seiso tai on päänsärkyä, niin eipä jää muita vaihtoehtoja. Turha naisia on siitä syyllistää.
En seurustelisi, koska minulla on vaimo jonka kanssa olen ollut jo kolme vuosikymmentä enkä harkitse muita. Ennen kuin hänet tapasin en varmaan olisi välittänyt, jos muuten olisimme yhteensopivat.
En, jos tietäisin käynneistä. Tätähän kukaan ei toki kerro.