Mies juo jo neljättä päivää!
Joka pääsiäinen sama juttu, samoin kesälomat ja joulu.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä dokaamista, en yhtään!? Känniolo on kammottava ja krapula vieläkin pahempi.
Täällä etelä-Euroopassa ei tunneta kumpaakaan.
Tänään otettu lasillinen (n desi) roséta lounasan kanssa, tunnin kuluttua ehkä toinen aperitivoksi ja illalla lasillinen punaviiniä ruuan kanssa. Näin siis juhlapyhänä, arkena ei tietenkään.
Hyvä ettei arkena.
Itse ryyppäsin melkein koko maaliskuun,onneks ei ole eukkoa nalkuttamassa 😉
No jos mies ei ole väkivaltainen ja ap tarvitsee rahaa hyvään elämiseen, nii mikäs siinä. Antaa ryypätä.
Etelä-Euroopassa juodaan tosi inhottavasti. Aina vähän kiusataan, mutta ei koskaan oteta kunnolla, eikä rentouduta. Vähän kuin seksi ilman orgasmia. Saksan malli on mukava ja siitä pidän. Aloitetaan lounaalla ja lopetetaan illalliseen ja mennään nukkumaan ajoissa. Saksassa seksikin toimii, kun on hyvät bordellit myös naisille.
Lopeta uhriutuminen ja eroa jos miehen juominen noin inhottaa. Itse olet juopon puolisoksi ottanut.
Jätä se 🐷 Meidän pääsiäiseen ei kuulu päihteet. Hiljennymme ja kuuntelemme mustarastaan laulua mökin terassilla.
Ota juomat pois ja kaada viemäriin 💪
Suhakza kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppoukko kannattaa jättää. Ei kaduta. Saat oman elämän takaisin ja jos otat opiksesi, ehkä aikanaan paremman miehen.
Sitten menisi lapsilta lapsuuden koti. Omilla tuloilla ei olisi toivoa tälläiseen. Arkena mies on hyvä mies. Ap
Kun vanhempani erosivat, isäni lähti pois lapsuudenkodistani, vaikka isäni oli asunut siinä paljon kauemmin kuin äitini. Tällaiset asiat tuomitaan lasten etua ajatellen.
Ei mulla olisi varaa ostaa tätä taloa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Levitätte stereotypiaa, että runsaasti alkoholia käyttävä olisi jotenkin huono vanhempi. Niinkin voi olla, mutta ei se ole edes yleistä. Meillä ei koskaan puhuta juomisesta, koska juon käytännössä aina ja vaimo myös taiteilija-ammatissa käyttää käsittämättömiä määriä alkoholia. Meillä on onnelliset ja menestyvät lapset ja hekin ovat pienestä pitäen olleet sinut siihen, että juomia on aina vanhempien lasissa ja vieraita käy istumassa iltaa. Välillä äänekkäästikin.
No jaa. Oletteko ajatelleet tulevien lastenlastenne etua? Runsas alkoholin käyttö nimittäin aiheuttaa syöpää ja dementiaa. Mielestäni terveet isovanhemmat ovat paljon parempia kuin mullan alla olevat.
Mies tekee mitä haluaa, nainen tyytyy hiljaa kohtaloonsa. Jos ei kelpaa, niin voit painua muualle, ja sassiin. Yksikään mies ei halua katsella ja kuunnella kaltaistasi kitisijää.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopassa juodaan tosi inhottavasti. Aina vähän kiusataan, mutta ei koskaan oteta kunnolla, eikä rentouduta. Vähän kuin seksi ilman orgasmia. Saksan malli on mukava ja siitä pidän. Aloitetaan lounaalla ja lopetetaan illalliseen ja mennään nukkumaan ajoissa. Saksassa seksikin toimii, kun on hyvät bordellit myös naisille.
Itse varaisin taskumatin käsilaukkuun ja sitten väittäisin pokkana, kuinka olen niin herkkä ja kokematon alkoholille, etten kestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä dokaamista, en yhtään!? Känniolo on kammottava ja krapula vieläkin pahempi.
Täällä etelä-Euroopassa ei tunneta kumpaakaan.
Tänään otettu lasillinen (n desi) roséta lounasan kanssa, tunnin kuluttua ehkä toinen aperitivoksi ja illalla lasillinen punaviiniä ruuan kanssa. Näin siis juhlapyhänä, arkena ei tietenkään.
"Känniolo on kammottava" ???
En ymmärrä. Sehän on aivan ihanaa.
Jaa. Miehen kanssa mökillä ja ollaan tissuteltu yhdessä. Nytkin viinilasi kädessä. Kyllä se niin vaan on, että nykypäivän hektinen työelämä vaatii välillä nollautumista saunan, hyvän seksin ja alkoholin voimin. Kippis kaikille:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä etelä-Euroopassa ei tunneta kumpaakaan
Sinä asut Hervannassa, ja olet taas sen verran humalassa, ettet ymmärrä mitä kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Ota juomat pois ja kaada viemäriin 💪
Onko muuten miten paljon uutisoitu väkivaltatapauksista nyt Pääsiäisenä? Toivotaan ettei kuultaisikaan.
Suomi on juoppojen luvattu maa. Oikein rohkaistaan juopottelemaan ja sammumaan, on niiiin kivaa. Suomimiehet varsinkin on pahasti addiktoituneita alkoholiin ja juopottelu on mukamas normaali olotila.
No, luuserit juo ja muut porskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee mitä haluaa, nainen tyytyy hiljaa kohtaloonsa. Jos ei kelpaa, niin voit painua muualle, ja sassiin. Yksikään mies ei halua katsella ja kuunnella kaltaistasi kitisijää.
Ja sitten ihmetellään kun meille nirppanokille naisille ei enää parisuhde kelpaa. Hah, vain kuolleen ruumiini yli lähden parisuhteeseen suomalaisen juopon kanssa jonka ainoat huvitukset on kaljan kittaaminen. Suomalaisen naisen pitäisi aina vaan tyytyä teihin rapajuoppoihin. Mutta tiedätkö mitä? Moderni nainen tienaa itse rahansa ja ottaa itselleen toy boyn, jolta löytyy virtaa muuhunkin kun rapulapaskan suoltamiseen sunnuntai-aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä muutakaan voi tehdä tällaisina pitkinä pyhäpäivinä. Kippis.
Jos uskaltaa rikkoa lakia niin voi pössytellä. Siitä ei tule edes krapulaa mutta ärsyttää se laittomuus. Sama se on tosiaan kaataa kun muuta ei ole sallittu.
Tuttua juttua. Meilläkin mies aukaisi pullon to iltana heti töiden jälkeen. Eilen selvisi sen verran, että päästiin pääsiäiskokolle, mutta siitä kun kotiuduttiin niin johan se pullo taas narahti auki. Tänään vilkuili sillä silmällä mun ginipulloani, mutta kun mulkaisin tietyllä ilmeellä niin lähtikin naapurin kyydissä kioskille.
Eiköhän tuo tuosta tiistaiksi reipastu taas sen verran, että töihin pääsee.