Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan tee lasten kanssa mitään!

Vierailija
28.11.2006 |

Mieheni on tyonsa puolesta jatkuvasti matkoilla. Sitten kun on kotona on usein kovin vasynyt ja univelkainen. Meilla on kaksi lasta, 2v ja 5v. Olen heidan kanssaan siis tosi paljon yksin. Mutta silloinkin kun mies on maisemissa, lastenhoito, kodin tyot yms on kaikki mun harteilla. Mies ei koskaan tee lasten kanssa mitaan (kay ulkoilemassa, uimahallissa, harrastuksissa jne), ja aina alkaa narina jos olisin jattamassa lapsia hanelle ja lahdossa itse jonnekin (esim ruokakauppaan yksin). Jos han on joskus ollut lasten kanssa tunnin, pari on han yleensa hyvin kiukkuinen siita minulle tai muuten vaan pahalla tuulella. En jaksaisi enaa koko avioliittoa taman takia. Sitten han aina valittaa mulle ettei meilla ole ikina kahdenkeskeista aikaa, kun aina on vaan lapset ja lastenhoitoa. Kuopus nukkuu usein meidan sangyssa esim.

Anteeksi vuodatus, mutten tieda onko tama normaalia ja pitaako vain kestaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei ainakaan pitäisi olla. Kyllä isän pitää olla läsnä lapsen elämässä! Eihän lapset opii isäänsä tuntemaan, jos tämä on paljon poissa ja sitten kotona ollessaankaan ei osaa heidän kanssaan mitään tehdä.

Vierailija
2/3 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies tekee töitä kovasti, saa siitä univelkaa, ja kotona haluaa levätä (ei riehua lasten kanssa). Samaahan minäkin haluan jos tulen väsyneenä kotiin.

Meillä on auttanut se, että olemme sopineet työnjaon (ja se ei todellakaan ole mikään tasajako). Töiden jälkeen mies saa syödä ja sitten hoitaa lasten iltakylvetyksen ja iltapalan. Vaihtelevasti joko mies tai minä tai molemmat hoidamme lasten nukutuksen.

Tällä jaolla olen saanut pienen oman hetken kun mies hoitaa iltapalat ja kylvetyksen. Lisäksi mies saa rauhassa syödä ja lukea lehteä ja irtaantua työstressistä. Muutoin hän on aika kiukkuinen.

Myös sopimus muutamasta vapaaillasta toimii. Eli maanantaina on minun vapaailta, keskiviikkona miehen. Silloin mies onkin usein töissä yöhön asti, mutta sen jaksaa hyvin kun asia on tiedossa hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta " vaativan työn" käsite aika outo. Onko olemassa jokin työ, joka ei ole vaativaa? Aika moni nainenkin on vaativassa työssä ja sen jälkeen puuhaa lastensa kanssa. Miksi ei tekisi niin?