Kuka on uuden eduskunnan kaunein?
Kommentit (119)
Petteri Orpolla on söpö, katsetta välttelevä hymy, joka lisää hänen viehättävyyttään suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpolla on söpö, katsetta välttelevä hymy, joka lisää hänen viehättävyyttään suuresti.
Tarkoitat siis sitä kieroa, salamyhkäistä muikistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis sitä kieroa, salamyhkäistä muikistelua.
Tääh? Kauneus on katsojan silmässä. Petteri Orpo ei muikistele vaan keimailee!
Asia jolla ei ole politiikassa mitään merkitystä. Missikisat on erikseen jos sellaiset karjamarkkinat kiinostaa.
M
Vierailija kirjoitti:
Mestari miehistä komein.
N17
Zumba komistaa Mestarinkin.
Vierailija kirjoitti:
Asia jolla ei ole politiikassa mitään merkitystä. Missikisat on erikseen jos sellaiset karjamarkkinat kiinostaa.
M
Et ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on siellä edelleen, joten turha keskustelu. Häääähähää...
Kulunut kasvo jo.
Ei klassinen kauneus ja symmetria kulu.
Just tämän vuoksi naisena olo on välillä suht ahdistavaa. Vaikka antaisit elämäsi yhteisten asioiden hoitamiselle ja haitallisten yhteiskunnallisten rakenteiden purkamiselle, niin osa porukasta arvioi sinut ulkonäkösi perusteella. TIedoksenne, että kukaan ei eduskunnassa hoida asioita nätillä pärställään.
Vierailija kirjoitti:
Just tämän vuoksi naisena olo on välillä suht ahdistavaa. Vaikka antaisit elämäsi yhteisten asioiden hoitamiselle ja haitallisten yhteiskunnallisten rakenteiden purkamiselle, niin osa porukasta arvioi sinut ulkonäkösi perusteella. TIedoksenne, että kukaan ei eduskunnassa hoida asioita nätillä pärställään.
Onhan täällä miehetkin saaneet ääniä
HYVÄ TAVATON miten typerä ihminen aloittaa tuollai arvottamalla ihmistä minkä näköinen on! Oletkos itse kylän komein sonni joka meuhkaa illalla pubissa joka pehvan perään!
Häpee!
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ TAVATON miten typerä ihminen aloittaa tuollai arvottamalla ihmistä minkä näköinen on! Oletkos itse kylän komein sonni joka meuhkaa illalla pubissa joka pehvan perään!
Häpee!
Älä ota noin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Sara Seppänen PS
Jos hän on se lappilainen uusi kansanedustaja, niin olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on siellä edelleen, joten turha keskustelu. Häääähähää...
Sanna on kuiva rummo.
Niin, hoikat ja pienirintaiset ovat tutkitusti älykkäämpien ja varakkaampien miesten mieleen.
Vau, miksi minä en sitten ole.
Mestari miehistä komein.
N17