Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sen narsistin nyt saa jätettyä

Vierailija
09.04.2023 |

Kysymys otsikossa. Nyt kaikki peliin. Tämä suhde loppuu nyt. Auttakaa mammat!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä tulee takaisin. Aluksi uskoin ihmisestä muuta, annoin mahdollisuuden, nyt olen varma. Olen todella pettynyt, mutta en itseeni enkä menetettyyn aikaan.

Aion olla saavuttamattomissa hänelle. Tyttöystävälleen kerron meidän suhteesta. Narsku ei varmasti edes vilkaise minua sen jälkeen.

Vierailija
22/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada itsensä vielä pysymään erossa? Olen valmistellut asiaa järjestämällä paljon tekemistä seuraaviksi viikoiksi. Silti on risik, että en pysty jostain syystä pysymään erossa.

Narsku aloitti oman hylkäys ajan kun huomasi etten maksa enää mitään enkä ole hyödynnettävissä mitenkään.

Vierailija
24/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se häiriintyminen ja lapsen tasolle jääminen nyt näy jo olemuksessa? Miksi kroonisesti ongelmainen vetäisi puoleensa, jos ei ole vain oikeiden vuorosanojen perään. Väärätkin ovat kumminkin aina matkalla.

Vierailija
25/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada itsensä vielä pysymään erossa? Olen valmistellut asiaa järjestämällä paljon tekemistä seuraaviksi viikoiksi. Silti on risik, että en pysty jostain syystä pysymään erossa.

Narsku aloitti oman hylkäys ajan kun huomasi etten maksa enää mitään enkä ole hyödynnettävissä mitenkään.

Itsellä se oli kuukausien duuni. Fokus piti pitää kirkkaana ihan joka päivä.

Vierailija
26/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sattuu ja viiltää eikä aivot pysty käsittämään, että se ihana hurmuri on täysi paskakasa luuseri. Miellä hänet huumeeksi ja itsesi vieroitukseen.

Ja ne ihanat sanat ja kikat siitä alusta, ne eivät merkinneet mitään. Hän sanoo ja tekee saman kaikille. Kaikille ne samat lempinimet ja sukkeluudrt ja ylistykset. Ne eivät ole sinusta, ne ovat siksi, että sinä sokaistuisit narsistin ihanuudesta ja hän saisi nähdä ihailun katseestasi.

Ihan ensimmäisenä luin kirjat naamiona terve mieli, ja irti narsistista. Kun ihan rehellisesti katsoin suhdetta olin ensin järkyttynyt, enkä olisi halunnut nähdä, että lukemani asiat todentuivat omassa suhteessani. Pakko oli avata silmät, ja myöntää, että niin se, mitä kerrottiin narsisteista, kuin heidän uhreistaan, koski täysin myös itseäni.

Jatkoin irrottautumista lukemalla huumevieroituksesta. Ajatus siitä, että hän oli minulle kuin huumetta, istui hyvin siihen millainen suhde oli. Tekee minulle pahaa, mutta niin hyvää. Peilasin läpi koko kirjan esittämän prosessin itseäni, narsistia ja suhdetta siihen miten huumeista vierottautuminen ( sen teorian mukaan) tapahtuu. Pureskelin lukemaani pitkään. Toisaalta halusin sulkea silmät kiistattomalta totuudelta, että olen koukussa häneen, säntään vahingoittamaan itseäni kuin yöperhonen lamppuun heti, kun vain sain siihen tilaisuuden. Toisaalta nousi vahva halu päästä irti, lopettaa omaa itseni halventaminen.

Aika haavoittuneena, häpeissänikin, etsin terapeutin, jolle purin koko kuvion. Otti aikansa, kerran vielä palasin hänen luokseen, mutta tuolloin katselin häntä jo tajuten mitä myrkkyä hän mulle tarjoili, ja tunsin päässeeni irti hänestä.

Dingon sanoin:

" kuin narkomaani, sua hengittäen.. " Toisaalta niin ihanaa, toisaalta niin tappavaa. Jossain kohdin vielä muistan ne suuret tunteet, vaikka puistattaakin niin paljon, etten muuten enää katsele taakseni, enkä häneen.

Vierailija
27/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää? Miten olette itse selvinneet, entä onko uusi suhde onnistunut narskun jälkeen?

Vierailija
28/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estät kaikkialla. Et vastaa yhteydenottoihin, et

nyt etkä tulevaisuudessa. Jos sun kamoja sen luona, jätät sinne tai lähdet jonkun karskin tuttavan kanssa hakemaan. Jos sen kamoja sun luona, laitat vaikka postilla menemään.

Voi olla että pääset helpolla eroon, voi olla vaikeampaa. Riippuu siitä onko jo uusi uhri kiikarissa ja kuinka pahaa tekee egolle, että häivyt.

Vierailija
29/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissistit ovat erityisen hyviä tekemään sotkua kaikesta.Kaiken pitäisi tapahtua sekunnissa. ja paskanpuhujia.Kukaan ei kelpaa ,itse eivät kepaa kellekään.Kovia manipuloimaan .. Onneksi lopetin työt erään luona.Jatkuvasti tulee sydämen kuvia ja kaipaamme .... 

En ikinä mene töihin hänelle enään. Kamalaa. 

Vierailija
30/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausia kestänyt suhde. Nyt selkeä penkitysvaihe, sitä ennen kaikkea pientä säätöä.

Nyt vasn kyllästyin lopullisesti. Valehtelua, manipulointia, mikään ei onnistu, kaikki on niin vaikeaa, raha-raha-raha (siis muiden pitää kustantaa ostaa hänelle kaikki, koska eihän rakkaudessa lasketa erikseen rahoja (kunhan eivät ole hänen, tietty)), on mahdollisesti löytänyt uuden jota lämmittelee jne.

Tämä ihan perusnarsku, erittäin selkeä kaava kaikissa toimissa. Kaikki alusta asti täysin ennustettavia asioita kun katsoo taaksepäin. Lovebombing, hylkääminen, kaasuvalaistus etc. Täysin empatiakyvytön, auttaa naapureita jne, mutt minua ei missään (päin vastoin tekee paljon hallaa & erilaista sotkua).

Ei kaikki inhottavat ihmiset ole narsisteja. Sinun ei täysin varmasti ole, koska et ole tuon traumatisoituneempi. Olet tavannut vain jonkun, joka ajatteli alunperinkin että "hyväksikäytänpä nyt tätäkin niin kauan kun se suostuu".

Sellainen ei ole varsinainen narsisti. 

Vierailija
31/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te naiset kyllä helppoja  :)

Vähän sanotaan nätisti niin juoksette perässä kuin koiranpentu. Sitten kun mies tietää mitä tekee, niin ulísette narsismia.

Narsismi on erotettava narsistisista piirteistä, joita esiintyy suurimmalla osalla ihmisistä ilman, että persoonallisuushäiriön diagnostiset kriteerit täyttyvät. Lievämuotoisena narsistiset piirteet kuuluvat jokaisen henkilön peruspiirteisiin.

Vierailija
32/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsissistit ovat erityisen hyviä tekemään sotkua kaikesta.Kaiken pitäisi tapahtua sekunnissa. ja paskanpuhujia.Kukaan ei kelpaa ,itse eivät kepaa kellekään.Kovia manipuloimaan .. Onneksi lopetin työt erään luona.Jatkuvasti tulee sydämen kuvia ja kaipaamme .... 

Oletko käynyt vain erityisluokkaa? Et osaa edes kirjoittaa. Se on sitäpaitsi enää, ei enään.

Vierailija
33/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku on tosiaan noin 5v lapsen tasolla ja kun häneen suhtautuu siten, asiat onnistuu. Älä aseta mitään vaatimuksia eikä odotuksia eikä oikein mtn muutakaan. Ei aikatauluja ei mitään.

Narsku käyttää ihmisiä leluinaan, kuten lapset leluja. Edellinen jää siihen mistä uusi löytyi.

Emme ole edes tapelleet/riidelleet koskaan tämän narskun kanssa, koska miten voisi saada riidanaikaiseksi, jos toinen ihminen osaa olla täysin tyyni. Tämä tekniikka toimii ja ärsyttää narskua suunnattomasti.

Minun narskuni vielä alkoi lisätä termejä, jotka tekevät ihmisestä ei-kiinnostavan, kuten tasapaksu, laiska, aikaansaamaton, jne puhui kyllä vain itsestään.

Narskullani ei ollut yhtään ystävää eikä oikein muutakaan elämää, paitsi suuruuden hullut kuvitelmat. Paljon oli opiskellut ihmisten kanssa toimimista, osaa sen puolen erittäin hyvin kouluttamattomana ihmisenä.

Vierailija
34/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt etkä tulevaisuudessa. Jos sun kamoja sen luona, jätät sinne tai lähdet jonkun karskin tuttavan kanssa hakemaan. Jos sen kamoja sun luona, laitat vaikka postilla menemään.

Voi olla että pääset helpolla eroon, voi olla vaikeampaa. Riippuu siitä onko jo uusi uhri kiikarissa ja kuinka pahaa tekee egolle, että häivyt.

Hauskaa millaisia suunnitelmia ap:lle punotaan joissa ei osata erota normaalisti, koska mies on hyväksikäyttäjä, mutta ei narsisti! Menee ihan turhaa energiaa tuollaisiin vain! 

Vierailija
35/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten se narsistin sitten tunnistaa?

Siitä hovista: hovinarrit ja -neidot eivät osaa mistään muusta puhua kuin siitä kuninkaastaan/kuningattarestaan. (Kokoajan Hän teki sitä tai tätä....).

Ent. hovinarrina tiedän tämän. Ja eroon siitä? - Itsellä työt ("en minä nyt jouda tulemaan [toteuttamaan sun kaikkia oikkujasi]"). Suuttui. Jonkun ajan päästä alkoi soittelemaan mulle, silloin tajusin, et nyt olen voiton puolella, ja vaihdoin puhelinnumeroa (siinäpähän soittelet! :) )

Vierailija
36/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa millaisia suunnitelmia ap:lle punotaan joissa ei osata erota normaalisti, koska mies on hyväksikäyttäjä, mutta ei narsisti! Menee ihan turhaa energiaa tuollaisiin vain! 

Sinäkö sen siellä näet ja tiedät paremmin, kuka on narsisti, kuka ei. Mikä on se, mikä mielestäsi erottaa vain hyväksikäyttäjän narsistista? Erikoista, että pidät tätä keskustelua hauskana.

Vierailija
37/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te naiset kyllä helppoja  :)

Vähän sanotaan nätisti niin juoksette perässä kuin koiranpentu. Sitten kun mies tietää mitä tekee, niin ulísette narsismia.

Narsismi on erotettava narsistisista piirteistä, joita esiintyy suurimmalla osalla ihmisistä ilman, että persoonallisuushäiriön diagnostiset kriteerit täyttyvät. Lievämuotoisena narsistiset piirteet kuuluvat jokaisen henkilön peruspiirteisiin.

Omani on kyllä narsku. Tuo muiden hyväksikäyttö ja muu niin törkeää ja läpinäkyvää. Minua käytti yhdessä asiassa hyväkseen, jonka jälkeen ymmärsin mistä kyse. Sitten alkoikin tämä ghostaus ja muu selittely. Ja loputon valehtelu. Johon ei kannata puuttua, huomioida vaan itse.

Hyväksikäyttö ja koiranpentu?

Jos mies pyytää ja et mene olet hankala ja sinut korvataan toisella.

Jos mies pyytää ja menet olet helppo ja sinut korvataan toisella.

Mä en pelaa ihmissuhdebingoa enkä -rulettia, meen, jos sopii mulle, jos ei sovi en mene.

Jos mies on narsku, niin hänet korvataan uudella. Joskus vain kestää hetken nähdä kuvio ja aina ihmissuhteen, huononkin, päättyminen on raskasta.

Olen aikuinen nainen, enkä mikään koiranpentu.

Vierailija
38/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt vain erityisluokkaa? Et osaa edes kirjoittaa. Se on sitäpaitsi enää, ei enään.

Enään opin oppikoulussa . Ja siitä en anna periksi. 

Vierailija
39/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas riitelijä ! Lopettakaa . Mitä voitat tällä v tuilulla?Kuule sinun elämäsi on erittäin köyhää verrattuna minun elämään. 

Vierailija
40/68 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Löytyisikö lisää asiaan liittyvää? Miten saada itsensä irti. Siis varsinkin kun toiselle toki kelpaa kun hänelle sopii, mutta haluan nyt oikeasti irti tästä suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi