Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorruin laihdutuksen aikana herkutteluun. Mitäs nyt? Mitä korjaan?

Vierailija
08.04.2023 |

Olen vhh-ruokavaliolla ja niin kamala nälkä ollut nyt kun olen liikkunut. Olen syönyt kyllä ihan hyvin mutta himot suolaan ja proteiiniin on kovat.

Sorruin sitten syömään nakkeja sinapilla sekä ketomon jäätelöä, jotka kävin hakemassa kaupasta erikseen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nyt vähän korjailen tässä kuitenkin. 

Mietin, että miksi minulla on ollut noita mielitekoja, syy on ollut se, että on ollut ihan rehellisesti vielä nälkä. 

Kaapissa ei ole ollut ehkä jäljellä ruokaa paitsi seuraavan päivän evääksi töihin ja olen sitten miettinyt, pitäisikö tilata ruokaa. En ole viitinyt mutta nälkä yltyy kuitenkin ja olen sitten sortunut kauppaan tai tilaamaan. 

Niinpä teen nyt monen päivän ruoat valmiiksi. Tässä parasta aikaa porisee pannut ja kattilat. 

Teen niin, että teen useamman ruoan valmiiksi, pakastan sitten osan annosrasioihin. Otan sieltä sulamaan hyvissä ajoin jos näyttää, että ruoka kaapista vähenee. Eli syön siis sitten nälkääni perus ruokaa, kasviksia + proteiinia jos on vielä nälkä. 

Näin se voisi toimia. Kokeilen tällaista. :) 

Ap

Hyvä suunnitelma! Uskon, että toimii :)

Kiitos! Tein kolmea erilaista ruokaa.

Tomaattinen jauheliha-kaalivuoka. 

Kana-leipäjuustopannu, jossa runsaasti kasviksia (paprika, parsakaali, kesäkurpitsa, herkkusienet) 

Kana-kookoskeitto (kerma, herkkusieni, kesäkurpitsa, kookosmaito, sulatejuusto, runsaasti mausteita)

Kyllä näillä eväillä pärjää. Täytyy odottaa, että jäähtyvät ja sitten annoskokoisena pakkaseen osa. 

Ihanan kuuloisia ruokia.  Mua kiinnostais tuo kana-leipäjuustopannun teko-ohje. Jos sulla on viitseliäisyyttä, niin laittaisitko sen ohjeen tänne?

Noi muut mulla varmaan onnistuu ilman ohjeitakin.

Mä olen vähän laiska ruuanlaittaja, joten tulee aina laitettua samoja. Vois kokeilla jotain uutta välillä.

Kiitos! :) Tottakai voin laittaa. Itse teen aika yksinkertaisia ruokia. Tämä kana-leipåjuustopannu on todella simppeli.

Freesaa sipuli ja broileri (itsellä yksi paketti tässä) laita sivuun ja freesaa sitten kesäkurpitsa ja herkkusienet. Paloittelin kuutioiksi. Voissa paisto tietenkin. Mausta miten haluat.

Sitten sekaan pussi pakastettua parsakaalia ja pakastettua paprikasukaleita (oli halvempaa kuin tuore). Mausteita tykkään käyttää reilusti.

Tässä ruoassa paprikajauhe, chilijauhe, curry, mustapippuri ja suola. Maustoin sekä kasvikset, että broilerin.

Sitten kun kasvikset siinä hyvin pannulla tulleet, niin sekaan broileri, kuutioidut leipäjuustot (laitoin noin 200g). Loraus kermaa ja pieni haudutus. Ei ole välttämätön todellakaan mutta laitoin nyt kun kana ja kasvikset niin vähärasvaisia.

Simppeliä, vårikästä, ravitsevaa ja hyvää :)

Ap

Kiitos! Toi on just sellainen yksinkertainen ruoka, jota minäkin tykkään tehdä.  Menee kokeiluun, en ole leipäjuustoa ennen ruokiin käyttänyt, olen vain syönyt siltään.

Vierailija
42/43 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat ilman herkkuja. Nakit on ok, mutta jäätelö on aika sokeripitoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun laihdutusohjeissa mainitaan nukkuminen muka hyvänä keinona pudottaa painoa. Selkeästi katsottu joku luontodokkari missä karhu menee pulleana talviunille ja herää pulkannaruna, muttei se nyt oikein ihmisillä päde kun kuitenkin välissä noustaan jääkaapille heti kun maha vähän murahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi