Meidän kesämökki on kuivanmaan mökki, kauppa on 300m päässä ja naapuri ihan vieressä. Viihtyisitkö tuollaisessa paikassa?
Kommentit (71)
En, meillä on oma saari ja se on hyvä.
En, pitää päästä saunasta uimaan.
Kuulostaa juuri hyvältä! Vielä jos on maan muotoja kivasti ja uimaranta pyöräilymatkan päässä niin kuulostaisi aika ideaalilta minulle. En kaipaa vettä mökin läheisyyteen mutta hyvät sienestys/marjastus/pyöräily/lenkkeilymaastot ovat minulle pakollinen kriteeri. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ymmärrän tuollaisen mökin olevan vaihtelua arkiseen asumiseen paremman puutteessa, mutta suomalaisen mökin vieressä kuuluu olla vesistö. Mitä suurempi järvi, sen parempi.
Meri sen kuuluu olla, ei mikään järvi.
Minulle taas oikeastaan kelpaisi mikä tahansa mökki _paitsi_ meren rannassa oleva! 😀
Järvi, joki, kuiva maa kaikki ok.
Mä asun tuollaisessa paikassa, naapurit on kesämökkiläisiä. Me viihdytään, ja kaiketi ne naapuritkin viihtyvät kun käyvät mökeillään ympäri vuoden viikonloput ja pidemmät pyhät rentoutumassa. Ihan kuivanmaan mökkejä ne ei ole, meren rannalla ollaan, mutta en nyt tuota rantaa näkisi alueen suurimpana vetonaulana, suurinta osaa mökkiläisistä ei näytä uinti kiinnostavan, kalassa käyvät harvakseltaan.
En. Mun mökillä on järvi vieressä, 30km kauppaan ja poroja pihassa. Metsässä on mökki, ison järven rannalla, eikä naapuri ole ihan vieressä.. Sekin vain toisella puolen. Ulkohuusikin löytyy, ulkosauna.. Sähköt on laitettu aika vasta..
En viihtyisi.Meillä okt:ssa tuollaiset etäisyydet.Siksi ostettiin kuivanmaan mökki yli hehtaarin tontilta,että saadaan rauhaa kun halutaan.
Minun omakotitalo on tuollainen kuin teidän mökki.
Ei se ehkä mökiltä tuntuisi.