Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 4pv mökillä ja olen nähnyt neljä muuta ihmistä itseni lisäksi!

Vierailija
08.04.2023 |

Melkoisen ihanaa. Pikkuisen kyllä liioittelin otsikossa kun eilen näin jäällä noin 1km:n päässä pariskunnan koiran kanssa, mutta näiden neljän ihmisen kanssa olen siis jutellut. Ihmisten päät kaipaavat ilmiselvästi omaa aikaa ja rauhaa. Suosittelen!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun paikassa jossa ei liiku juuri ketään. Kesällä menee muutama auto viikossa ohi, talvella ei ketään pitkiin aikoihin.

Vierailija
22/27 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö leukaperät tullut kipeiksi jatkuvasta höpötyksestä? Minä olin päivän mökillä, enkä puhunut muuta kuin kiitin eväskaupan kassaa.

Rakastan tätä kommenttia :D jos jollekin pitäisi joskus selittää millaista on suomalaisuus, näyttäisin tämän keskustelun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, eilen oli ystävät skupalla ja syömässä, tänään täys hiljaisuus, mitä nyt linnut alkaneet laulamaan. Voi ihanuutta, vielä kun aurinko paistaa tuntee kun akut latautuu. Avokonttorin lähipäivät tuntuu vain pahalta unelta.

Vierailija
24/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama, eilen oli ystävät skupalla ja syömässä, tänään täys hiljaisuus, mitä nyt linnut alkaneet laulamaan. Voi ihanuutta, vielä kun aurinko paistaa tuntee kun akut latautuu. Avokonttorin lähipäivät tuntuu vain pahalta unelta.

Avokonttoriin ei nykyään enää ole kenenkään pakko suostua menemään. Ei voida pakottaa ihmisiä tekemään töitä jatkuvassa hälinässä.

Vierailija
25/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotona koko pääsiäisen enkä ole perheeni lisäksi nähnyt muita ihmisiä lainkaan. En edes joella pilkkivää.

Vierailija
26/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hankkinut mökin noin vilkkaalta paikalta?

Vierailija
27/27 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panitko niiden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan