Tuleeko veronpalautusta vai mätkyjä tänä vuonna?
Itse yllätyin iloisesti, on vähän palautusta tulossa.
Kommentit (81)
En tiedä vielä, vielä ei ole tullut alustavaa veroilmoitusta. Enkä ole vielä täydentänyt kotitalousvähennyksiä veroilmoitukselle.
Suurimmalla osalla on jo näkyvissä OmaVerossa.
300e mätkyjä tulossa. Toki kun ilmoitan matkakustannukset, saan palautusta.
Erikoista hommasta tekee, että samoilla tuloilla työkaveri saa reilusti palautuksia vaikka on paljon pienemmällä veroprosentilla. Toki tiedän, että ihmisillä on erilaisia vähennyksiä, jotka vaikuttavat, mutta silti. Kun on liki 10% ero verotuksessa, niin tuntuu vaan oudolta.
Mätkyjä 1200e. Muuten olisi mennyt hiukan palautuksen puolelle, kuten yleensä, mutta myin viime vuonna osakerahastoja jotka minulla oli ollut 10 vuotta ja niiden arvo on tällä välin noussut, arvonnoususta pitää maksaa veroja. Kokonaan siitä johtuu nuo mätkyt.
Ei vielä tietoa kun pääomatulot on ilmoittamatta. Veroehdotuksessa oli tulossa takaisin noin 1700 €, veikkaan että menee plus miinus nolla.
550e jo ilmoitettu, teen vielä työmatkakuluista muutoksen. Varmaan joku tonni lopullisesti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä tietoa kun pääomatulot on ilmoittamatta. Veroehdotuksessa oli tulossa takaisin noin 1700 €, veikkaan että menee plus miinus nolla.
Miksi et ilmoita noita pääomatuloja vähennyksineen heti vuoden alusta, jolloin tämä olisi vain tarkistus ja näkee heti miten verotus meni?
Esitäytetyssä oli 520e palautusta, jonkun verran tulee lisää muutosten jälkeen
Palautusta 600+
Olen tyytyväinen.
150 € palautusta, eläkeläinen olen, eläkkeeni on keskitasoa parempi.
900€ palautusta, eli ihan tyytyväinen olen.
Ihme että saan jopa 388e, viime vuosina tullut aina vaan mätkyjä!
Palautusta tulossa vähän alle tonni
Palautusta vajaat 400e, viime vuonna ainoat verotettavat tulot oli työmarkkinatuki ja parin soittokeikan palkkiot.
En saa kumpaakaan!🤣 Kiva, ettei mätkyjä tullut, mutta palautukset olisin kyllä huolinut.
200 mätkyä, erittäin hyvin meni viime vuoden prosentti.