Sain tietää, että miehelläni on salattu lapsi
Kyseinen tytär on syntynyt jo vuonna 1999, mieheni ollessa vasta 17-vuotias. Kymmenen vuotta ennenkuin me ollaan edes tavattu. Mies ei ole puhunut mitään tästä tyttärestään, koska eivät ole juuri koskaan olleet tekemisissä. Olin siinä uskossa, että meidän yhteiset lapset ovat myös mieheni ainoita. Miehestäni tuli myös vuoden alussa isoisä. Asia selvisi minulle miehen perheen kautta, ettei mies edes itse kertonut. Kieltämättä hieman suuttunut ja vihainen olo. Onko teidän mielestä minulla oikeus suuttua tälläisestä?
Kommentit (43)
Tuo on ihan tavallista. Kaikilla miehillä on salainen lapsi.
Se oli sitten lauantain satu ja vielä tosi huono sellainen 😶
Voihan se olla salattu myös mieheltäsi. Ehkä hän ei tiennyt koko lapsesta. Mahdollisesti jopa ollut niin humalassa ettei edes tiedä panneensa lapsen äitiä.
Onpas erikoinen valinta mieheltä. Ei se teini-iän erehdys mihinkään häviä, vaikka siitä ei puhu. Asia olisi tullut ilmi viimeistään miehen kuoltua perinnönjaon yhteydessä.
Onko mies hyväksynyt jälkeläisensä ja maksanut elatusavustusta?
Ei ole kovin salainen. Vauvalla asia tiedetty ennen sinua
Jos tosi, niin todella tyhmää ja todella väärin jättää tuollainen kertomatta. Ihan jo periaatteen tasolla, mutta muutenkin. Mm. Yhteisesti maksetusta talosta tulee yllätystytär perimään osansa. Nyt tiedät, ja voit varautua asiaan, esimerkiksi eroamalla. Saat pitää ainakin oman puolikkaasi ilman vierasta perikunnan jäsentä, joka saattaa hankaloittaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lasta eikä miestäkään.
Satutäti vauhdissa 🤣
No, nyt on kyllä semmoista roskaa :(
Eikö mies kuitenkin ole pysynyt sellaisena, että haluat hänen kanssaan olla kun olet vieläkin? Voihan olla, että tulevaisuudessa paljastuu lisää näitä salattuja lapsia, mutta mies ei muutu. Valinta on sinun miten paljon salailu sinuun vaikuttaa, jos vaikuttaa mielialaa laskevasti pidempään, niin vaihtoehto on mahdollisesti lääkitys tai miehen vaihto tai yksin eläminen.
Kyllä nämä provot huononee päivä päivältä!!
Onko minulla oikeus suuttua??
Kiitos nauruista 🤣🤣
Tämä on päivän hauskin.
Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä provot huononee päivä päivältä!!
Tämä aloitus voi olla provo mutta voi olla tottakin. Kukapa meistä olisi kertonut puolisolle kaikkea, mitä on tullut nuorena tehtyä?
Ap:n tapaus kuulostaa minusta uskottavalta. Mies yrittää kieltää itseltäänkin tapahtuneen vaikenemalla siitä päättäväisesti.
Ainakin voisit onnitella tuoretta isoisää.
Vaikka AP saattaa olla provo, niin salattuja lapsia löytyy varmasti Suomestakin pilvin pimein.
Se on sitten lauantai. Lähtisikö sitä kauppaan ja ostaisi olutta illaksi?
Kysy siltä mieheltäsi, miksi piti asian salassa. Päätä sitten, onko syytä suuttua. Ei se puhumatta selviä.