Sain tietää, että miehelläni on salattu lapsi
Kyseinen tytär on syntynyt jo vuonna 1999, mieheni ollessa vasta 17-vuotias. Kymmenen vuotta ennenkuin me ollaan edes tavattu. Mies ei ole puhunut mitään tästä tyttärestään, koska eivät ole juuri koskaan olleet tekemisissä. Olin siinä uskossa, että meidän yhteiset lapset ovat myös mieheni ainoita. Miehestäni tuli myös vuoden alussa isoisä. Asia selvisi minulle miehen perheen kautta, ettei mies edes itse kertonut. Kieltämättä hieman suuttunut ja vihainen olo. Onko teidän mielestä minulla oikeus suuttua tälläisestä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä provot huononee päivä päivältä!!
Tämä aloitus voi olla provo mutta voi olla tottakin. Kukapa meistä olisi kertonut puolisolle kaikkea, mitä on tullut nuorena tehtyä?
Ap:n tapaus kuulostaa minusta uskottavalta. Mies yrittää kieltää itseltäänkin tapahtuneen vaikenemalla siitä päättäväisesti.
Ja miehen perhe kertoo asiasta vasta nyt, kun ap.lla on jo yhteisiä lapsiakin miehen kanssa?
Ei uskottavaa.Miksi he olisi kertoneet?
No miksi vasta nyt kertoivat?
Onko ap hieman hölmö vai onko tämä tosiaan provo? Onko minulla syytä olla vihainen? Sun kumppani on valehdellut sulle teidän tapaamisesta lähtien ja hylännyt lapsensa. Kyllä mä olisin aika todella vihainen tossa tilanteessa.
Lapsellasi on oikeus tietää biologinen alkuperänsä. Hänhän voi kiinnostua vasta siinä vaiheessa kun olet itse ollut kuolleena 20 v.
Oletko ajatellut jättäväsi tiedon asiasta jos hän sitä joskus kaipaa.