Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaisia syytettiin kuolleiden syrjinnästä

Vierailija
07.04.2023 |

Helsingin valtuuston piti hyväksyä Malmin hautausmaan yhteyteen rakennettavat uudet säilytystilat vainajille.

Tällä hetkellä vainajien säilytystilat ovat loppumassa kesken Helsingissä, eikä tarjolla ole nykyaikaisia tiloja esimerkiksi entistä suurikokoisempien vainajien säilytykseen.

Kuitenkin perussuomalaisten Laura Korpinen esitti hankkeen hylkäämistä. Korpisen mukaan uudisrakennus olisi tarpeettoman kallis.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009507855.html?share=98d82cebfa32ffc…

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämätöntä että kukaan on niin idiootti, että suostuu persuja äänestämään.

Vierailija
2/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 10,5 milliä, eli kaikkine budjettiylityksineen 15 miljoonaa on ihan hemmetisti liikaa tommoisesta rakennuksesta.

Mut hei, jonkun edustajan mielestä se on vaan nuijan kopautus ja asialistalla seuraavaan asiaan...

Onneksi en ole helsinkiläinen veronmaksaja.

T. Rakennusmestari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi zumbaava Perussuomalainen puolue ei enää syrji muita!

Vierailija
4/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ei ole rasistinen puolue, ainoastaan sen jäsenet ovat rasisteja.

Vierailija
5/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän ruumiit sitten pitäisi säilyttää?

Vierailija
6/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö heillä ole hautaustoimistoja, jotka hoitaisivat nämä vainajien pesemiset. Niinhän luterilaiset ym toimivat ja maksavat itse hautauskulut. Mistä tässä on kysymys.

Vierailija
7/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö heillä ole hautaustoimistoja, jotka hoitaisivat nämä vainajien pesemiset. Niinhän luterilaiset ym toimivat ja maksavat itse hautauskulut. Mistä tässä on kysymys.

Hautaustoimistot eivät säilytä ruumiita. Lue juttu. 

Vierailija
8/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei edes kuoleman edessä persu suostu käyttäytymään arvokkaasti, niin on pahasti jotain vialla. 

Vainajia on kohdeltu Suomessa aina arvokkaasti. 

Vierailija
9/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilinen huone vesipisteellä oli perussuomalaisten mielestä veronmaksajille liian kallis. Muslimien  itsensä Helsinkiin rakennuttama moskeija olisi ollut veronmaksajille ilmainen, mutta sekään ei perussuomalaisille käynyt. Jotenkin läpinäkyvää perustella rasismia taloudella.

Vierailija
10/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä 10,5 milliä, eli kaikkine budjettiylityksineen 15 miljoonaa on ihan hemmetisti liikaa tommoisesta rakennuksesta.

Mut hei, jonkun edustajan mielestä se on vaan nuijan kopautus ja asialistalla seuraavaan asiaan...

T. Rakennusmestari

Yleensä kappelit ja muut tilat vainajien hyvästelyyn suunnitellaan kauniiksi. Ei hautausmaalle mikä tahansa parakki sovi. 

Vierailija
11/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Rakennusmestari

Yleensä kappelit ja muut tilat vainajien hyvästelyyn suunnitellaan kauniiksi. Ei hautausmaalle mikä tahansa parakki sovi. 

No ei sovi ei, mutta tuostakin budjetista satavarmasti viisi miljoonaa mene kaikenmaailman käsienheiluttajakonsulttien laskutukseen ja lopputulos on kuitenkin täyttä skeidaa ja lopulta urakoitsijat ja kaupunki riitelevät oikeudessa keskenään.

Ikäni olen tätä sektoria tehnyt ja huomannut muutoksen, mihin on nyt tultu.

Mut hei, mitä välii, makso mitä maksoi, nuijan kopautus pöytään, veronmaksajien piikki on auki.

T. Rakennusmestari

Vierailija
12/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän ruumiit sitten pitäisi säilyttää?

Nyt oli kyse muslimien ruumeista eikä tavallisten ihmisten. Voivat itse kustantaa omista veroistaan/palkoistaan, tai sitten vaikka polttohautaavat kaasukammiossa, ei kiinnosta!

t. Perus Suomalainen

* polttohautaavat krematoriossa, siis

t. Perus Suomalainen

Kyse oli kyllä ihan mistä tahansa ruumiista, ei ainoastaan muslimien.

Vierailija
13/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jopa konteissa"

Ihan kuin tuossa olisi jotain uutta. Ainakin täällä kun olen kulkenut hautausmaalla kappelin ohi niin siellä on aina ollut kontteja ruumiiden säilytykseen.

Kappeli on riittänyt ennenkin niin miksei nyt?

Vierailija
14/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä että kukaan on niin idiootti, että suostuu persuja äänestämään.

Moni muukin asia on sinulle täysin käsittämätöntä, eikö vain? 😂

Vierailija
15/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpesulta vaikuttaa ja kyllähän kuka tahansa järkipoliitikko vastustaa sitä. Miljoonia euroja veronmaksajien rahoja yhteen huoneeseen? Kuulostaa vihreältä suhmurointiprojektilta, hyvä että läpivalaistaan.

Vierailija
16/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Malmin hautausmaan haudat pitäisi kaivaa ylös, polttaa jäänteet ja tehdä siitä muslimien hautausmaa.

Edustava kommentti lajissaan. Tulee kieltämättä mieleen että onko tämän persuaallon takana joku mielenterveyttä vahingoittanut epidemia? Pitäisikö väylien kunnostaminen lopettaa jotta muslimit eivät niin ylpeinä tepastelisi pitkin teitä? Voi luoja miten noloja tyyppejä te olette.

Vierailija
17/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä on, että kukaan suostuu Kokoomusta tai SDP:tä äänestämään näiden vuosikymmenten jälkeen, kun hallitusvastuussa ovat ajaneet alas talouden, koulutuksen, terveydenhuollon, turvallisuuden, postilaitoksen, päivähoidon ja syytäneet kyseenalaistamatta kansalaisten rahoja ulkomaille miljarditolkulla, myyneet sähköverkon, lahjoittaneet luonnonvarat jne. Lista on loputon.

Vierailija
18/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jopa konteissa"

Ihan kuin tuossa olisi jotain uutta. Ainakin täällä kun olen kulkenut hautausmaalla kappelin ohi niin siellä on aina ollut kontteja ruumiiden säilytykseen.

Kappeli on riittänyt ennenkin niin miksei nyt?

Niin, nyt niitä rumia ruumiskontteja yritetään saada hautausmaalta pois. 

Kappelit eivät enää riitä. Ovat vanhoja, Suomen väkiluku kasvaa ja väestö ikääntyy. Kuolema lisääntyy. 

Vierailija
19/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

islamisaation etenenemisestä, ei sen kummempaa, kantikset maksavat. Persut sanoivat sille Ei.

Silti se persujen "EI" ei riittänyt, olivat vähemmistö. Itseasiassa AINOA puolue joka vastusti 😅

Myös Suomessa on vainajat pesty, ei ole vain muslimitapa

Vierailija
20/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi persuja aina syytetään rasismista, mikä ihme voi olla syynä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän