Nainen, mikä on sun jalan sisämitta?
Eli kuinka monta senttiä on haarasta lattiaan? Voit myös halutessasi kertoa kommentteihin tämän lisäksi pituutesi ja onko vaikea löytää sopivan mittaisia housuja.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
200 cm
Saanko sun nimmarin?
Voiko olla 73 cm jos olen 170 cm pitkä?
Puuttuu vaihtoehto En todellakaan jaksa ruveta mittaamaan
78 cm. 166 cm on koko pituus ja kyllähän nuo housun lahkeet on yleensä liian pitkiä, vaikka keskimittainen olenkin.
Pyöräilen, joten tämä mitta onkin minulle tärkeä:) Olen 166,4 cm pitkä ja haarani sisämitta on 78,5 cm. Housut on helppo löytää, mutta hame vaikea.
Oon 170cm ja jalan sisämitta on 82cm. 32 tuumaa. Sopivia löytyy hyvin. Joskus harvoin pitää jotain lyhentää.
74 cm, olen 160 cm pitkä ja kyllä on, kaikki lahkeet on liian pitkiä aina. Paitsi shortseissa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla 73 cm jos olen 170 cm pitkä?
No on aika lyhyet jalat ja pitkä selkä. Mutta kai niin voi olla.
Ihan uteliaisuudesta mittasin. Sisäreidestä lattiaan 73 cm. Olen 160 cm pitkä. En käytä juurikaan housuja. Silloin kun olen ostanut, olen useimmiten joutunut lyhentämään, mutta suurin syy varmaan sekä kropan malli että lievä ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
74 cm, olen 160 cm pitkä ja kyllä on, kaikki lahkeet on liian pitkiä aina. Paitsi shortseissa.
Eikä kun olikin 75 tai 76. Testasin että pystyn kävelemään silleen pöydän (75 korkea) nurkkaan eikä ota kiinni, hipasee vaan. :D
Hirveän isoja jalkoja ihmisillä on. Miten 90 cm leveä jalka mahtuu edes kenkään?
80 cm. Olen pitkä, mutta persjalkainen 175 cm.
82,5cm ja olen 168cm pitkä. Mä tykkään, että housut on tarpeeksi pitkät joten välillä on vaikeuksia löytää housuja koska en pidä mistään hädin tuskin nilkkaan ulottuvista housuista.
En muista sitä ja en ala mittaamaan. Se on 70-74cm. On vaikea löytää sopivan pituisia housuja. Yleensä jotuu lyhentämään lahkeita.
Pitkä, vaikka olenkin pieni ihminen.
En laita mittaa, koska en halua, että tunnistetaan.
Yllätyin, että tämmöinen ketju on olemassa. Itte olen 165cm ja käytän 30" pituisia housuja. Pari tuumaa lyhyempää olisivat just mutta lyhyempää ei löydy ellei osta jostain verkkokauppoista.
Olen 170 cm pitkä, mutta esimerkiksi paljon suosimastani Laurie-merkistä ostan short-vaihtoehdon, joka ei vaadi lyhentämistä, mutta ei todellakaan ole vajaamittainen. Muuten olen tottunut lyhennyttämään. En pidä itseäni erityisemmin epäsuhtaisena, en tiedä, vaikuttaako makuni siihen, että usein pidän housuista, jotka ovat liian pitkiä.
200 cm