Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin suuri ikäero jos nainen on karvan verran alle neljäkymmentä ja mies sellainen 55+ eli 59?

Vierailija
07.04.2023 |

Ei se kovin suurelta ainakaan näin miehen näkökulmasta tunnu

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kannattaako "ottaa" samanikäinen mies, jonka kanssa on hyvin vähän mitään yhteistä vai esim. 15 vuotta vanhempi, jonka kanssa kaikki natsaa?

Vaikea valinta... :)

Pahan pistit sisko!

Vierailija
42/49 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44 ja mies 60. Ollaan oltu yhdessä pian 10 vuotta. Hyvin sujuu. En mä alkanut iäneron takia miettimään, että en voi olla miehen kanssa. En jättänyt väliin rakkautta ja onnea. Me ollaan yhdessä sen aikaa mitä meille suodaan.

Vierailija
44/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia. Vanhemmillani on suuri ikäero. Aiemmin ei ole haitannut, mutta nyt kun isä lähestyy kahdeksaakymppiä ja terveys reistailee, ikäero näkyy aika selvästi. Nimenomaan näkyy siis siinä, että isä ei jaksa enää mitään läheskään yhtä paljon kuin äiti. Muutoin ikäero ei ole koskaan näkynyt perheessämme.

Äitisi on luultavasti sopeutunut tuohon, sillä hänhän on tiennyt tilanteen tulevan. Itse tiedän että 15 vuotta vanhempi mieheni on jossain vaiheessa minua huonompikuntoinen. Nyt hänen ollessa 65 olemme tasaveroisia mitä tulee terveyteen ja kuntoon. 10 vuoden sisällä tilanne voi kuitenkin muuttua. Ymmärrän sen täysin. Tarvittaessa jään varhaiseläkkeelle hoitamaan miestäni. 

Vierailija
45/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kannattaako "ottaa" samanikäinen mies, jonka kanssa on hyvin vähän mitään yhteistä vai esim. 15 vuotta vanhempi, jonka kanssa kaikki natsaa?

Vaikea valinta... :)

Ei sitä rakkautta valita järjellä. 

Vierailija
46/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että esim. minä olisin ottanut isäni ikäisen miehen? No ei.

Vierailija
47/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän huomattavasti miestänne nuorempien naisten olisi hyvä miettiâ, olisiko miehenne ottanut teidät huomattavasti vanhempina ja hoitaisiko teitä siinä tapauksessa omaishoitajana viimeiset aikanne, oman työelämänsä ja muun elämänsä kustannuksella.

Niin.

Älkää nyt hitto soikoon astuko tuohon ikivanhaan ansaan.

Vierailija
48/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on 55 v ja haluaisi tyttöystävän, jonka ikä alkaa 2.lla.

Ei ole kuuluisa filmitähti, tämä on mahdotonta.

Siirry ikäisiin. Vaikka kuvittelet olet nuorempi, kuin ikäisesi, et ole

Vierailija
49/49 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava ilmiö ja yhä useampi ruppakulli kuvittelee jotenkin olevansa oikeutettu itseään yli 10 vuotta nuorempaan naiseen. En yhtään ihmettele, että naiset vetäytyvät enenevässä määrin parisuhdemarkkinoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi