Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.

Vierailija
07.04.2023 |

Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.

Kommentit (458)

Vierailija
441/458 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas käy mun rakkauselämän? Näkyykö ennustuksissa sopivaa miestä

Vierailija
442/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja ei vastaa yksinkertaisiin kysymyksiin, vaan ainoastaan sellaisiin, joista voi päätellä kysyjästä jotain. Yleensä ihmiset kertovat riittävästi, jotta jonkunlaisen ympäripyöreän ja moneen tilanteeseen sopivan ennustuksen voi laatia. 

Tässä apn tapauksessa ei sentään tavoitella taloudellista hyötyä. Ainakaan asap. Harjoitteletko ennustamista palstalaisten avulla, että voit myöhemmin ottaa toiminnastasi rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet siitä, että Raamatussa kielletään vainajahenkien kanssa keskusteleminen?

Vierailija
444/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauselämäsi on käännekohdassa. Näen hahmon, miehen, joka on lähempänä kuin arvaatkaan ehkä olet jo kohdannut hänet. Hän ei saavu elämääsi odottamallasi tavalla, mutta jokin merkki saa sinut tajuamaan, että hän on oikea. Luota intuitioosi, ja vuoden sisällä tunnet olevasi juuri siellä, missä pitääkin.

T. Ap

Vierailija
445/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustaja ei vastaa yksinkertaisiin kysymyksiin, vaan ainoastaan sellaisiin, joista voi päätellä kysyjästä jotain. Yleensä ihmiset kertovat riittävästi, jotta jonkunlaisen ympäripyöreän ja moneen tilanteeseen sopivan ennustuksen voi laatia. 

Tässä apn tapauksessa ei sentään tavoitella taloudellista hyötyä. Ainakaan asap. Harjoitteletko ennustamista palstalaisten avulla, että voit myöhemmin ottaa toiminnastasi rahaa?

Joskus asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin miltä ne näyttävät. Et ehkä usko ennustamiseen, mutta se ei tarkoita, etteikö sellaisia lahjoja olisi olemassa. Olen nähnyt asioita, joita en voi selittää järjellä. Usein ne osuvat oikeaan tavalla, joka yllättää skeptisimmänkin kuulijan.  

Ehkä et usko nyt, mutta jokin kertoo minulle, että tulet vielä kohtaamaan hetken, jolloin epäilet omia ennakkoluulojasi. Kun se hetki koittaa, muista tämä keskustelu.

Taloudellista hyötyä en tarvitse. Osaan ennustaa myös yhtiöiden ja pörssikurssien tulevaisuutta.

T. Ap

Vierailija
446/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, että Raamatussa kielletään vainajahenkien kanssa keskusteleminen?

Se, että Raamattu kieltää jotain, ei välttämättä tarkoita, etteikö se olisi mahdollista. Jos ei olisi mahdollista ottaa mitään yhteyttä vainajahenkiin, miksi siitä pitäisi varoittaa? Ehkä kyse on enemmän siitä, kenen kanssa ja millä tarkoituksella ollaan yhteydessä. Lahja, kuten mikä tahansa voima, riippuu siitä, miten sitä käytetään.

T. Ap

Vierailija
447/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Miten mun talokauppojen käy?

No miten kävi?

Vierailija
448/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä olen.

T. sopiva mies.

Vierailija
449/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntematon mies pitkässä popliinitakissa vei. Ei tule takaisin."

Vierailija
450/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanko kohta oluen vai viinaa?

Vierailija
451/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hävetä valehdella?

Vierailija
452/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauselämäsi on käännekohdassa. Näen hahmon, miehen, joka on lähempänä kuin arvaatkaan ehkä olet jo kohdannut hänet. Hän ei saavu elämääsi odottamallasi tavalla, mutta jokin merkki saa sinut tajuamaan, että hän on oikea. Luota intuitioosi, ja vuoden sisällä tunnet olevasi juuri siellä, missä pitääkin.

T. Ap

Aika pieleen meni, ei mennyt kuin vuorokausi kun oikea mies löytyi.

T. oikea mies

Vierailija
453/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia, ja kaksin käsin. 

Vierailija
454/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minä nyt olen kirjoittelemassa tänne? 23.1.

Vierailija
455/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempia, ja kaksin käsin. 

Näinhän se menee. Hyvä ennustaja.

Vierailija
456/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen että olit paikassa, jossa ihmiset kulkevat kiireisin askelin, mutta sinä olet pysähtynyt hetkeksi. Ilmassa on kahvin tuoksu, ympärillä hälyä, mutta ajatuksesi kulkevat omia polkujaan. Pöytäsi ääressä on muki, kenties höyryävä juoma, ja hetki aikaa pohdiskelulle. Olet siellä, missä kauppa ja kahvi kohtaavat, mutta kenties myös uuden ajatuksen tai oivalluksen äärellä.

T. Ap

Vierailija
457/458 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen että olit paikassa, jossa ihmiset kulkevat kiireisin askelin, mutta sinä olet pysähtynyt hetkeksi. Ilmassa on kahvin tuoksu, ympärillä hälyä, mutta ajatuksesi kulkevat omia polkujaan. Pöytäsi ääressä on muki, kenties höyryävä juoma, ja hetki aikaa pohdiskelulle. Olet siellä, missä kauppa ja kahvi kohtaavat, mutta kenties myös uuden ajatuksen tai oivalluksen äärellä.

T. Ap

Ei voi olla totta!!! Olin triplan espresso housessa!!

Vierailija
458/458 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän