Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Ennustaja ei vastaa yksinkertaisiin kysymyksiin, vaan ainoastaan sellaisiin, joista voi päätellä kysyjästä jotain. Yleensä ihmiset kertovat riittävästi, jotta jonkunlaisen ympäripyöreän ja moneen tilanteeseen sopivan ennustuksen voi laatia.
Tässä apn tapauksessa ei sentään tavoitella taloudellista hyötyä. Ainakaan asap. Harjoitteletko ennustamista palstalaisten avulla, että voit myöhemmin ottaa toiminnastasi rahaa?
Mitä mieltä olet siitä, että Raamatussa kielletään vainajahenkien kanssa keskusteleminen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas käy mun rakkauselämän? Näkyykö ennustuksissa sopivaa miestä
Rakkauselämäsi on käännekohdassa. Näen hahmon, miehen, joka on lähempänä kuin arvaatkaan ehkä olet jo kohdannut hänet. Hän ei saavu elämääsi odottamallasi tavalla, mutta jokin merkki saa sinut tajuamaan, että hän on oikea. Luota intuitioosi, ja vuoden sisällä tunnet olevasi juuri siellä, missä pitääkin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja ei vastaa yksinkertaisiin kysymyksiin, vaan ainoastaan sellaisiin, joista voi päätellä kysyjästä jotain. Yleensä ihmiset kertovat riittävästi, jotta jonkunlaisen ympäripyöreän ja moneen tilanteeseen sopivan ennustuksen voi laatia.
Tässä apn tapauksessa ei sentään tavoitella taloudellista hyötyä. Ainakaan asap. Harjoitteletko ennustamista palstalaisten avulla, että voit myöhemmin ottaa toiminnastasi rahaa?
Joskus asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin miltä ne näyttävät. Et ehkä usko ennustamiseen, mutta se ei tarkoita, etteikö sellaisia lahjoja olisi olemassa. Olen nähnyt asioita, joita en voi selittää järjellä. Usein ne osuvat oikeaan tavalla, joka yllättää skeptisimmänkin kuulijan.
Ehkä et usko nyt, mutta jokin kertoo minulle, että tulet vielä kohtaamaan hetken, jolloin epäilet omia ennakkoluulojasi. Kun se hetki koittaa, muista tämä keskustelu.
Taloudellista hyötyä en tarvitse. Osaan ennustaa myös yhtiöiden ja pörssikurssien tulevaisuutta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että Raamatussa kielletään vainajahenkien kanssa keskusteleminen?
Se, että Raamattu kieltää jotain, ei välttämättä tarkoita, etteikö se olisi mahdollista. Jos ei olisi mahdollista ottaa mitään yhteyttä vainajahenkiin, miksi siitä pitäisi varoittaa? Ehkä kyse on enemmän siitä, kenen kanssa ja millä tarkoituksella ollaan yhteydessä. Lahja, kuten mikä tahansa voima, riippuu siitä, miten sitä käytetään.
T. Ap
Juljus kirjoitti:
Miten mun talokauppojen käy?
No miten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä minä olen.
T. sopiva mies.
"Tuntematon mies pitkässä popliinitakissa vei. Ei tule takaisin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauselämäsi on käännekohdassa. Näen hahmon, miehen, joka on lähempänä kuin arvaatkaan ehkä olet jo kohdannut hänet. Hän ei saavu elämääsi odottamallasi tavalla, mutta jokin merkki saa sinut tajuamaan, että hän on oikea. Luota intuitioosi, ja vuoden sisällä tunnet olevasi juuri siellä, missä pitääkin.
T. Ap
Aika pieleen meni, ei mennyt kuin vuorokausi kun oikea mies löytyi.
T. oikea mies
Vierailija kirjoitti:
Otanko kohta oluen vai viinaa?
Molempia, ja kaksin käsin.
Missä minä nyt olen kirjoittelemassa tänne? 23.1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otanko kohta oluen vai viinaa?
Molempia, ja kaksin käsin.
Näinhän se menee. Hyvä ennustaja.
Vierailija kirjoitti:
Näen että olit paikassa, jossa ihmiset kulkevat kiireisin askelin, mutta sinä olet pysähtynyt hetkeksi. Ilmassa on kahvin tuoksu, ympärillä hälyä, mutta ajatuksesi kulkevat omia polkujaan. Pöytäsi ääressä on muki, kenties höyryävä juoma, ja hetki aikaa pohdiskelulle. Olet siellä, missä kauppa ja kahvi kohtaavat, mutta kenties myös uuden ajatuksen tai oivalluksen äärellä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen että olit paikassa, jossa ihmiset kulkevat kiireisin askelin, mutta sinä olet pysähtynyt hetkeksi. Ilmassa on kahvin tuoksu, ympärillä hälyä, mutta ajatuksesi kulkevat omia polkujaan. Pöytäsi ääressä on muki, kenties höyryävä juoma, ja hetki aikaa pohdiskelulle. Olet siellä, missä kauppa ja kahvi kohtaavat, mutta kenties myös uuden ajatuksen tai oivalluksen äärellä.
T. Ap
Ei voi olla totta!!! Olin triplan espresso housessa!!