Olen ennustaja. Kysy minulta mitä vain. Tarjoan palveluitani ilmaiseksi seuraavat puoli tuntia.
Olen syntynyt ennustajan lahjalla. Tämä kyky antaa minulle mahdollisuuden saada tietoa menneisyydestä, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta sekä nähdä ennustuksia, jotka voivat auttaa ihmisiä tekemään parempia päätöksiä ja valintoja tulevaisuuden varalle. Osa ennustuksista perustuu astrologiaan, numerologiaan tai muihin ennustusmenetelmiin.
Kommentit (458)
Jättääkö Melanie Donaldin lähivuosina ja miten se tulee vaikuttamaan Yhdysvaltojen ulkopolitiikkaan?
Kiitos ihana ennustaja! Kaikki mitä sanoit kävi toteen <3
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen jaloilleni. Jatkuuko nykyinen parisuhteeni vai tuleeko uusi mies kuvioon? Kehittyykö urani? Kannattaako panostaa yrittäjyyteen? Muutanko Sveitsiin? Saanko taloudellisen riippumattomuuden elämääni? Tuleeko minusta koskaan onnellinen? 24.5
Elämäsi polku haarautuu moniin suuntiin, ja sinä itse pidät avaimet käsissäsi. Näen sinut nousemassa jaloillesi, mutta se tapahtuu askel kerrallaan, kun rakennat vakautta ja teet päätöksiä, jotka tukevat hyvinvointiasi.
Rakkauden kohdalla kohtalon langat ovat vielä liikkeessä. Nykyinen suhde voi jatkua, jos molemmat panostatte siihen, mutta jos sydämesi kaipaa muutosta, voi elämäsi polulle ilmestyä uusi kumppani, kun olet siihen valmis. Älä pelkää muutoksia, sillä ne vievät sinua oikeaan suuntaan.
Uran kehitys on mahdollista, mutta se vaatii rohkeutta tarttua tilaisuuksiin. Jos tunnet vetoa yrittäjyyteen, se voi olla polkusi, mutta se vaatii pitkäjänteisyyttä ja viisautta. Jos taas vakaa työura tuntuu oikeammalta, se voi tarjota sinulle turvaa ja mahdollisuuksia kasvuun.
Sveitsi voi kutsua sinua, mutta kysy itseltäsi: onko se todella se, mitä haluat, vai pelkkä unelma? Jos päätät lähteä, tee se rohkeasti ja valmistautuneena.
Taloudellinen riippumattomuus ei ole kaukainen haave, vaan jotain, jonka voit saavuttaa oikeilla päätöksillä ja kärsivällisyydellä. Säästä, sijoita ja rakenna vakaata pohjaa, niin vapaus kasvaa ajan myötä.
Ja mitä tulee onnellisuuteen - se ei ole määränpää, vaan tapa elää. Älä odota täydellisyyttä, sillä onni löytyy jo pienistä hetkistä, arjen kauneudesta ja siitä, että elät itsesi näköistä elämää. Sinulla on voima luoda tulevaisuutesi, älä pelkää käyttää sitä. Kohtalo ei sido sinua - sinä itse kirjoitat tarinasi.
Ap
Saanko sen arvon, jota olen tavoitellut kovalla työllä pitkään? Voinko jälleen nauttia elämästä lempeästi ja valossa?
Löytyykö elämälle oikea suunta? Olenko oikealla tiellä, vai olisiko jotain asioita muutettava? Millaiset työmahdollisuudet minulla on eli riittääkö töitä ja kasvaako varallisuus? Olen aika työorientoitunut ja melko yksin. Olen vähän luopunut toivosta, että löytäisin ystävän, ehkä minun tarkoitus on mennä täällä yksin. Ihmisiin on vaikea tutustua ja luottaa.
Vierailija kirjoitti:
miten tästä selvitään? olemme lilluneet pohjalla jo pitkään. 2.8.
Olet ollut pohjalla liian kauan, mutta et jää sinne. Ensimmäinen askel on pieni mutta ratkaiseva: hyväksy, että et ole sidottu tähän hetkeen, vaan sinulla on valta muuttaa suuntaa. Jokainen päivä, jokainen päätös, jokainen teko vie sinua joko eteenpäin tai pitää sinut paikoillaan. Kohtalo ei sido sinua, vaan sinä itse päätät suunnan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö Melanie Donaldin lähivuosina ja miten se tulee vaikuttamaan Yhdysvaltojen ulkopolitiikkaan?
Näen Melania ja Donald Trumpin liiton jatkavan, sillä se ei ole rakennettu intohimon liekistä, vaan järjestelmien, etujen ja varjojen verkosta. Melania ei ole vanki, mutta hän ei myöskään ole vapaa - hän on neuvottelija, laskelmoija, varmistaja. Hänen silmänsä katsovat eteenpäin, mutta jalkansa eivät astu eron polulle.
Jos Donaldin valta murenee, silloin Melania saattaa avata portin ja kävellä ulos. Mutta niin kauan kun Trump on presidentti, Melania ei riko kulisseja. Hänen asemansa, hänen poikansa tulevaisuus, kaikki on jo neuvoteltu varman päälle.
Ap
Lopeta ap tuo mauton huijauspelleilysi..
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla suolistosyöpä?
Kannattaisko mennä lääkärille sen sijaan että kyselisit sitä täältä...?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö elämälle oikea suunta? Olenko oikealla tiellä, vai olisiko jotain asioita muutettava? Millaiset työmahdollisuudet minulla on eli riittääkö töitä ja kasvaako varallisuus? Olen aika työorientoitunut ja melko yksin. Olen vähän luopunut toivosta, että löytäisin ystävän, ehkä minun tarkoitus on mennä täällä yksin. Ihmisiin on vaikea tutustua ja luottaa.
Polkusi ei ole sattumanvarainen, mutta se kaipaa suuntaa. Olet työorientoitunut, ja työ tuo sinulle vakautta - kyllä, töitä riittää ja varallisuus voi kasvaa, mutta vain jos uskallat myös avata itsesi uusille mahdollisuuksille.
Yksinäisyys ei ole kohtalosi, vaikka se siltä tuntuu. Sinun ei ole tarkoitus kulkea täysin yksin, mutta haavat menneisyydestä ovat tehneet sinusta varovaisen. Ihmisiin luottaminen on vaikeaa, mutta et ole vielä kohdannut oikeita sieluja. Älä sulje ovea kokonaan, sillä yksi ainoa kohtaaminen voi muuttaa kaiken.
Elämäsi suunta selkeytyy, kun uskallat päästää irti pelosta ja mukautua muutoksiin. Olet vahva, mutta et ole syntynyt elämään vain työn kautta - sisälläsi on vielä paljon, mitä jakaa ja mitä vastaanottaa. Pienillä askelilla voit avata itsellesi uusia ovia, eikä yksinäisyys ole lopullinen kohtalosi, ellei niin päätä. Luota siihen, että oikeat ihmiset ja mahdollisuudet tulevat, kun olet valmis. Kohtalo on jo liikkeessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla suolistosyöpä?
Kortit ja tähdet eivät korvaa lääkärin viisautta. Kehosi puhuu sinulle, ja sinä tunnet sen paremmin kuin kukaan muu. Jos epäily kalvaa mieltäsi, älä jää odottamaan - mene ja varmista. Vain tieto tuo rauhan, ja varhain havaittu asia on kuin myrsky, joka voidaan vielä kääntää tuuleksi. Älä pelkää, vaan toimi. Kohtalo antaa sinulle voiman selvittää totuus.
Ap
Josko vaikka ensi viikonlopun lottonumerot heität noin alkuun, vähän niinkuin työnäytteenä. Puhutaan sitten ensi viikolla niistä muista projekteista...
Koska saan taloni myytyä? Millä alalla jatkan työelämässäni?
Vierailija kirjoitti:
Saanko sen arvon, jota olen tavoitellut kovalla työllä pitkään? Voinko jälleen nauttia elämästä lempeästi ja valossa?
Kova työsi ei ole ollut turhaa. Universumi on nähnyt vaivannäkösi, mutta vielä yksi ovi on avattava. Arvo, jota tavoittelet, on jo lähellä, mutta sinun täytyy ensin itse uskoa siihen. Et voi odottaa muiden antavan sitä sinulle. Sinun on astuttava esiin ja otettava se omaksesi.
Valo odottaa sinua. Et ole syntynyt vain ponnistelemaan, vaan myös nauttimaan. Lempeys ja rauha eivät ole sinulta kadonneet, ne vain odottavat, että annat itsellesi luvan levätä niiden sylissä. Uskalla päästää irti pelosta ja salli itsesi elää. Kohtalo haluaa sinulle hyvää, ja polku kirkastuu, kun astut siihen luottavaisin askelin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska saan taloni myytyä? Millä alalla jatkan työelämässäni?
Talosi myynti tapahtuu todennäköisimmin loppuvuodesta tai alkuvuodesta 2026, kun markkinat piristyvät. Pysy kärsivällisenä, mutta ole valmis joustamaan tarvittaessa.
Työelämässäsi jatkat alalla, jossa analyysi, suunnittelu ja ongelmanratkaisu ovat keskiössä. Ehkä rahoitus, hallinto tai asiantuntijatyö. Ensi vuosi tuo sinulle vakautta ja taloudellista tasapainoa.
Ap
Opinko ratkaisemaan elämässäni eteen tulevat ihmissuhdepulmat yhtä tyylikkäästi kuin mummoni omansa. Esimerkkinä kerron tapauksen, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein puhui.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Opinko ratkaisemaan elämässäni eteen tulevat ihmissuhdepulmat yhtä tyylikkäästi kuin mummoni omansa. Esimerkkinä kerron tapauksen, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein puhui.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut us
Olen katsellut kristallipallooni, ja sieltä paljastuu totuus sinun kyseenalaisesta tarinoinnistasi. Näen edessäni tarkoituksellisesti shokeeraavan spektaakkelin, jonka luulet tekevän sinusta kiinnostavan. Valitettavasti kristallipalloni kuvajainen kertoo toista: lukijasi eivät ihaile luovuuttasi, he kauhistuvat laskelmoitua ällöttävyyttä. Kortit paljastavat myös, että jokainen ylimitoitettu makaaberi yksityiskohta on kuin neonvalo, joka osoittaa empatiavajeesi suuntaan.
Ennustan, että jatkamalla tähän malliin tulet saavuttamaan juuri sen mitä tilaat. Et suinkaan kunnioitusta tai mainetta kauhukertomusten mestarina, vaan tyhjyyden kaikuna ympärilläsi. Näen ihmisiä vetäytymässä varovasti taaksepäin, kun sinä alat avata ääntäsi uudelleen jonkin sairaan tarinan merkeissä. Mikähän mahtoi olla tavoitteesi? Jos se oli huomio, sait sitä hetken, mutta samalla karkotit aidon myötätunnon kauemmaksi.
Kristallipalloni viimeinen näky on pieni neuvo sinulle: pysähdy, ennen kuin pudotat itsesi omaan synkkään kuiluusi. Näen nimittäin selvästi, että nuo keksimäsi kammottavat jutut eivät tee sinusta vahvaa tai nokkelaa - ne paljastavat vain, kuinka heikkoja provoja käytät tullaksesi huomatuksi. Ehkä on aika vaihtaa ennustuksen suuntaa ja etsiä terveempiä tapoja saada äänesi kuuluviin, ennen kuin yleisösi koostuu vain varjoista omassa päässäsi. Voit luottaa ennustukseeni: tarinasi suurin kauhu saattaa lopulta olla yksinäisyys, jonka itse kutsuit esiin.
Ap
Elämän virta on arvaamaton, mutta tässä hetkessä en näe kohtalon lankoja katkeavan ennenaikaisesti. Jokaisella meistä on oma polkumme, mutta rakkauden, huolenpidon ja elämän valon voima kantaa pitkälle.
Älä anna pelon varjon hämärtää päiviäsi, vaan keskity rakastamaan, tukemaan ja jakamaan hetkiä, jotka vahvistavat sielua. Tulevaisuus ei ole kiveen hakattu, ja sinä itse olet osa sen muotoutumista. Jos sydämesi on täynnä rakkautta ja toivoa, ne kulkevat kanssasi jokaisessa hetkessä. Tässä ajassa, tässä hetkessä, en näe menetystä näen elämän jatkumon, joka kantaa vielä pitkälle.
Ap