Parranajo aamuisin suuri vaiva?
Parrat ovat pääsääntöisesti epäsiistejä ja rumia, mutta nykyään jonkinmoinen sellainen rehottaa leuassa tosi usealla.
Ovatko nykymiehet niin laiskoja, että eivät jaksa ajaa sitä aamuisin? Ajo hyvällä koneella ei paria minuuttia enempää veisi. Ennen niitä näki vähemmän ja mm. näyttelijöillä ei juuri koskaan. Myös esim. isäni ja isän isä pitivät kasvot sileitä ihan loppuun asti, huonossakin kunnossa, kone oli sairaalan yöpöydän laatikossa.
Joillekin parta voi sopia, kuten pienileukaisille, mutta sitäkin tietysti täytyy siistiä ja muotoilla säännöllisesti.
Kommentit (28)
On liian suuri vaiva, ehdottomasti. Itse olen ajanut parran viimeksi 19 vuotta sitten.
No ei täällä muita varten olla.
Pidä huoli omasta naamastasi.
Vierailija kirjoitti:
No ei täällä muita varten olla.
Pidä huoli omasta naamastasi.
Tämäkin. Ei mun tehtäväni ole tehdä naamastani sen näköistä, että se kelpaa ap:lle. Ihan niin kuin ap:n tehtävä ei ole tehdä naamastaan sellaista, että se kelpaa mulle.
Parta - VIDDU-BJERGELE-SATHANAS-PERKUNAS !!!! ewVOLUUTIO MENI PIELEEN!
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. sanoo Kalevala ja tätä tukee Pyhä Raamattu "Älkää leikatko hiuksianne lyhyiksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa".
Parta kuuluu nykyään olla jos on "hipsteri". Lisäksi sillä saa kaksoisleuan tai heikon, kapean leuan piiloon.
Sama asia kun naisten hiusten pituudesta puhutaan, miksei parroista saa puhua?
Ja sileä hyväntuoksuinen leuka on kiehtovampi kuin ruuantähteinen risukasa joka ties missä uinut.
Hunkseilla ja vastaavillakaan komistuksilla ei taida olla partoja. Niin ja sotilailla, armeija ilmeisesti vielä pitää miehet siisteinä.
Eikös pimpsakarvan voisi ajaa myös aamuisin niin olisi mukavempi lipitellä sitä?
Itse ajan vasta sitten kun siihen rupeaa jäämään ruuan tähteitä,ei se oo niin justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Sama asia kun naisten hiusten pituudesta puhutaan, miksei parroista saa puhua?
Ja sileä hyväntuoksuinen leuka on kiehtovampi kuin ruuantähteinen risukasa joka ties missä uinut.
Hunkseilla ja vastaavillakaan komistuksilla ei taida olla partoja. Niin ja sotilailla, armeija ilmeisesti vielä pitää miehet siisteinä.
Saako naisten hiuksista puhua? Voiko mies julkisesti sanoa, että ei pidä nyhdetyistä petolinnun takalistoista, vaan luonnonvaaleista pitkistä hiuksista naisella?
Kyllä täällä av:lla on ainakin tullut ilmi, että naisilta odotetaan pitkiä hiuksia eikä mielellään erikoisia shokkivärejä.
Itse ajan n. 3 päivän välein koneella parran ja mielestäni ei mikään suuri vaiva. Välillä ei tosin kiinnostaisi tai jaksaisi, mutta helpommalla pääsee kun ajaa. Näyttää ja tuntuu siistimmältä ilman parran haivenia. Mutta sama kuin kynsien leikkaamisessa, mitä sitäkään ei aina kiinnostaisi tehdä vaikka riittää kerran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä av:lla on ainakin tullut ilmi, että naisilta odotetaan pitkiä hiuksia eikä mielellään erikoisia shokkivärejä.
No, minä omasta puolestani epäsiistin risuparran omaavana vanhana hippinä voin ainakin täydestä sydämestäni sanoa, että naiset (ja kaikki muutkin) saavat tehdä hiuksillaan tasan mitä haluavat.
Miksi jotkut käyttää höylää ja vaahtoa? Se on varmastikin hitaampaa kuin sähkökone?
Vierailija kirjoitti:
Eikös pimpsakarvan voisi ajaa myös aamuisin niin olisi mukavempi lipitellä sitä?
Kannatetaan!
M38
Mun mies ajaa parran kaksi kertaa viikossa höylällä. Koneella ajoa miehen iho ei kestä eikä höylälläkään voi ajaa kuin kahdesti viikossa.
Kamala valitus.
Luuleeko naiset todella, että omistavat miehen vartalon?
Kauheita pöheröitä lähes kaikilla.