Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parranajo aamuisin suuri vaiva?

Vierailija
07.04.2023 |

Parrat ovat pääsääntöisesti epäsiistejä ja rumia, mutta nykyään jonkinmoinen sellainen rehottaa leuassa tosi usealla.
Ovatko nykymiehet niin laiskoja, että eivät jaksa ajaa sitä aamuisin? Ajo hyvällä koneella ei paria minuuttia enempää veisi. Ennen niitä näki vähemmän ja mm. näyttelijöillä ei juuri koskaan. Myös esim. isäni ja isän isä pitivät kasvot sileitä ihan loppuun asti, huonossakin kunnossa, kone oli sairaalan yöpöydän laatikossa.
Joillekin parta voi sopia, kuten pienileukaisille, mutta sitäkin tietysti täytyy siistiä ja muotoilla säännöllisesti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita pöheröitä lähes kaikilla.

Vierailija
2/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian suuri vaiva, ehdottomasti. Itse olen ajanut parran viimeksi 19 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä muita varten olla.

Pidä huoli omasta naamastasi.

Vierailija
4/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei täällä muita varten olla.

Pidä huoli omasta naamastasi.

Tämäkin. Ei mun tehtäväni ole tehdä naamastani sen näköistä, että se kelpaa ap:lle. Ihan niin kuin ap:n tehtävä ei ole tehdä naamastaan sellaista, että se kelpaa mulle.

Vierailija
5/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣

Vierailija
6/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta - VIDDU-BJERGELE-SATHANAS-PERKUNAS !!!! ewVOLUUTIO MENI PIELEEN!

Vierailija
7/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. sanoo Kalevala ja tätä tukee Pyhä Raamattu "Älkää leikatko hiuksianne lyhyiksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa".

Vierailija
8/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta kuuluu nykyään olla jos on "hipsteri". Lisäksi sillä saa kaksoisleuan tai heikon, kapean leuan piiloon.

Vierailija
9/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia kun naisten hiusten pituudesta puhutaan, miksei parroista saa puhua?

Ja sileä hyväntuoksuinen leuka on kiehtovampi kuin ruuantähteinen risukasa joka ties missä uinut.

Hunkseilla ja vastaavillakaan komistuksilla ei taida olla partoja. Niin ja sotilailla, armeija ilmeisesti vielä pitää miehet siisteinä.

Vierailija
10/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pimpsakarvan voisi ajaa myös aamuisin niin olisi mukavempi lipitellä sitä?

Vierailija
11/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan vasta sitten kun siihen rupeaa jäämään ruuan tähteitä,ei se oo niin justiinsa.

Vierailija
12/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos otan en aja

Vierailija
13/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kun naisten hiusten pituudesta puhutaan, miksei parroista saa puhua?

Ja sileä hyväntuoksuinen leuka on kiehtovampi kuin ruuantähteinen risukasa joka ties missä uinut.

Hunkseilla ja vastaavillakaan komistuksilla ei taida olla partoja. Niin ja sotilailla, armeija ilmeisesti vielä pitää miehet siisteinä.

Saako naisten hiuksista puhua? Voiko mies julkisesti sanoa, että ei pidä nyhdetyistä petolinnun takalistoista, vaan luonnonvaaleista pitkistä hiuksista naisella?

Vierailija
14/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä av:lla on ainakin tullut ilmi, että naisilta odotetaan pitkiä hiuksia eikä mielellään erikoisia shokkivärejä.

Vierailija
15/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan n. 3 päivän välein koneella parran ja mielestäni ei mikään suuri vaiva. Välillä ei tosin kiinnostaisi tai jaksaisi, mutta helpommalla pääsee kun ajaa. Näyttää ja tuntuu siistimmältä ilman parran haivenia. Mutta sama kuin kynsien leikkaamisessa, mitä sitäkään ei aina kiinnostaisi tehdä vaikka riittää kerran kuukaudessa.

Vierailija
16/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä av:lla on ainakin tullut ilmi, että naisilta odotetaan pitkiä hiuksia eikä mielellään erikoisia shokkivärejä.

No, minä omasta puolestani epäsiistin risuparran omaavana vanhana hippinä voin ainakin täydestä sydämestäni sanoa, että naiset (ja kaikki muutkin) saavat tehdä hiuksillaan tasan mitä haluavat.

Vierailija
17/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut käyttää höylää ja vaahtoa? Se on varmastikin hitaampaa kuin sähkökone?

Vierailija
18/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös pimpsakarvan voisi ajaa myös aamuisin niin olisi mukavempi lipitellä sitä?

Kannatetaan!

M38

Vierailija
19/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajaa parran kaksi kertaa viikossa höylällä. Koneella ajoa miehen iho ei kestä eikä höylälläkään voi ajaa kuin kahdesti viikossa. 

Vierailija
20/28 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala valitus.

Luuleeko naiset todella, että omistavat miehen vartalon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi