Kiinnostaako nuorempi nainen?
Hei vähän vanhemmat miehet! Kiinnostaako 23-vuotias nainen? Toki henkilökemiat määrittää paljon, mutta onko 50 + miehiä jotka haluais käydä naimassa mun ikäistä naista? En uskalla lähestyä itseäni vanhempia miehiä, vaikka yleensä tunnen vetoa n. 50 v. miehiä kohtaan ja haluaisin kokea millaista seksiä heidän kanssa voisi olla.
Kommentit (32)
Kyllä tekisi mieli naida samalla kuntosalilla käyviä timmejä nuoria naisia. Yhden kanssa olen tutustunut lähemmin. Kuka ties vielä onnistuu? On hyvännäköinen ja fiksu nuori nainen. Olemme samalla aaltopituudella. Miten tekisin aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tämä provo?
Miksi olisi?
Kuolaaville setämiehille naureskelun takia.
Jos nainen etsii nuorempaa niin miksi naista ei silloin sanota kuolaavaksi tätinaiseksi?
Kummallista. Jotkut mammat on vaan niin katkeria kaikesta. Aina pitää solvata.
Jos 50-mies ei katsele koskaan nuorempia naisia, niin sen muna on vain kusemista varten.
Normaalilla libidolla varustettu keski-ikäinen (elämänkokemukseltaan - ikä voi olla 35-65, toiset elää enemmän nuorempana) mies on varmasti kiinnostunut alle 30v naisesta kiihkeän seksin merkeissä.
On totta, että vaikka 50v miehellä voi olla kynnys lähestyä näinä aikoina alle 30v naista - paljon helpompi ja vähempiriskinen (mainehaitta, syyte) tapa on lähestyä yli 40v naista
Olen 49v mies. Nuoremmat naiset ovat ilo silmälle. Ei ne minulle muuta merkitsekkään. Jos jostain kumman syystä sellaisen kanssa seksiä harrastaisin niin kyllä pitää olla vanhempi kuin omat lapseni. Niin ja tottakai täysikäinen ehdottomasti.
Kyllä, ehdottomasti kiinnostaa. Mistä päin Suomea aloittaja on? M48
Kyllähän sitä olisi oikein mukava löytää tuollainen kunnon kiimapilluinen nuorempi narttu :)
Tre74
totttakai kiinnostaa, mutta en ikinä myönnä sitä.
Vierailija kirjoitti:
"Me ottaisimme sinut myös oikein mielellään yhteiseksi leluksi. Pari N45 M50."
Mmm mielenkiintoista! Salaa olen halunnut kokeilla myös itseäni vanhemman naisen kanssa.
Saisit molemmat kokemukset samalla. Ota yhteyttä, jos saat asiat itsesi kanssa sopimaan.
Kyllä tuon ikäinen nainen kiinnostaa miehiä tietenkin. Olen vähän päälle 40 nainen, ja ihan teinistä asti kuunnellut vähän vanhempienkin miesten ehdottelua ja muuta seksuaalissävytteistä kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa. Nuori nainen, jolla on vartalo, rinnat ja peppu timmisstä tiukassa kunnossa. Ai sitä nautinnon määrää, kun päästään peiton alle.
Niin entäs jos nuori nainen ei olekaan timmi? Nykyään nuoristakaan iso osa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla libidolla varustettu keski-ikäinen (elämänkokemukseltaan - ikä voi olla 35-65, toiset elää enemmän nuorempana) mies on varmasti kiinnostunut alle 30v naisesta kiihkeän seksin merkeissä.
On totta, että vaikka 50v miehellä voi olla kynnys lähestyä näinä aikoina alle 30v naista - paljon helpompi ja vähempiriskinen (mainehaitta, syyte) tapa on lähestyä yli 40v naista
Oln 65+ mies ja naiset ovat minua aina viehättäneet ikään katsomatta. Olisi kiva löytää mukava , sympaattinen 60+ nainen, joka pitää erotiikasta ja seksistä.
Minä kirjoitin tuon "seksileluksi parille". Ota yhteyttä female4couple@gmx.com katsotaan kohtaako kaikkien toiveet. Kerrot vähän itsestäsi ja me kerromme meistä. N45