Mikä on viimeisin kallis hankintasi?
Kommentit (131)
Asumisoikeusmaksu yli 20 000 euroa. Olisin voinut jäädä kaupungin vuokra-asuntoon asumaan ja sijoittaa rahat.
Profiloa kaulaan n. 400. En pärjäisi ilman.
Asunto, maksoin käsirahaa vähän yli 100000€.
PGD ARCH High Cut kypärä (NIJ IIIA)
Disneyland-liput viidelle, olikohan 325 e. Pärjäisi ilmankin, mutta Pariisissa kun kesällä ollaan, halutaan toki myös tuohon iki-ihanaan huvipuistoon.
Kirjan Avaruuden maapallot, kirj. Swedenborg. Maksoi lähes 40 € ja täyttä kuraa oli.
Vierailija kirjoitti:
Teinin aurinkolasit vahvuuksilla, 670€. Mä olisin tullut toimeen ilmankin, mutta en olisi kestänt kuunnella ulinaa kun ei näe tai häikäistyy....
Toiseksi kalliimpi oli sitten paketti autodocilta, 400. Miehen auto ei olis mennyt katsastuksesta läpi ilman ja mun autossa on leimaa kesään 2024 mutta jarrulevyt loppu. Aika tarpeellinen tilaus.
Ne laittaa jotka osaa. Tuokin on periaatteessa itse vaihdettava osa mutta kun ei ole opetellut eikä ole tiloja niin vaihdatin etujarrulevyt marmoripalatsissa, maksoi tonnin. Oli tarpeellinen toki. Jarruissa ja renkaissa säästäminen on hölmöä
Patja 100e. Minulle iso raha.
Ajatuksen kunnon nahkaisista kävelykengistä saa tänä keväänä siis unohtaa. Kuljen 3v vanhoilla edelleen. Terv, eläkeläinen.
Viime kesän lomamatka kahdelle. Meni noin 2000e ja varmaan ylikin kaikkineen. Ilman olisi voinut pärjätä, mutta mitä sitä kitumaan, jos pystyy nauttimaan.
Uusi olohuoneen pöytä. 400€. Vanhassa ei mitään vikaa ollu. Kyllästyin vain..
Toyota Yariksen ostan tänään tai huomenna ,jos kaikki on kunnossa autossa. Tosi hieno ,,,
Joskus tekisi niin mieleni kysyä heiltä joille 10 tonni on pikkuraha, paljonko he laittavat ns. hyvän tekemiseen muille? Toki taloudessa pitää kuluttajia myös olla, en siis pelkästään kateudesta kysy. Vaan onko rikkaan sydän säilyttänyt herkkyyden heitä kohtaan joilla on vaikeaa? Joille ihan arjesta selviäminen on tuskaa.
Joko kotisuomessa tai muualla, läheisillä tai muilla. Osaatko myös antaa? Veroina toki moni pyörittää koko systeemiä, mutta sen lisäksi?
Puolivuotta vanha auto, hybridi, 20 tonnia. En voisi olla ilman autoa, se tuo niin paljon joustoa.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yariksen ostan tänään tai huomenna ,jos kaikki on kunnossa autossa. Tosi hieno ,,,
Mä rakastan mun Yarista.
Nyt kun alkaa miettiä niin varmaan täysi tankki polttoainetta.
Kesämökki. Toki siitä on lainaa, mutta on pitkäaikainen unelma ja vihdoin löytyi ihana.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tekisi niin mieleni kysyä heiltä joille 10 tonni on pikkuraha, paljonko he laittavat ns. hyvän tekemiseen muille? Toki taloudessa pitää kuluttajia myös olla, en siis pelkästään kateudesta kysy. Vaan onko rikkaan sydän säilyttänyt herkkyyden heitä kohtaan joilla on vaikeaa? Joille ihan arjesta selviäminen on tuskaa.
Joko kotisuomessa tai muualla, läheisillä tai muilla. Osaatko myös antaa? Veroina toki moni pyörittää koko systeemiä, mutta sen lisäksi?
En ole rikas mutta palkkatulot ovat yli keskitasoa. Maksan 1600 euroa kuussa veroja palkastani. Lisäksi autoilijana tukun siihen liittyviä maksuja/veroja. Nämä kontribuutiot riittävät osaltani yhteiskunnan (ml. vähäosaiset) hyväksi. Pienituloista lastani (aikuinen) avustan kyllä, joten "osaan antaa". Muiden avustaminen: ks. viestini toinen lause.
Bicycle kirjoitti:
Sähköpyörä, viime vuoden malli oli tarjouksessa 2000€. Olisin pärjännyt ilmankin, kuten ne kolme vuotta jotka olen tuosta haaveillut.
Tää mietinnässä, tulin lueskelemaan olisiko joku ostanut. Onko mennyt rahat hukkaan, vaatiiko paljon huoltoa?
Auto