Mikä on viimeisin kallis hankintasi?
Kommentit (131)
Kaksi Ecoflow-patteria. Näillä kulmilla kestää kyllä ladata kun aurinko panttaa valoaan, mutta kyllä niistä sitten on hyötyä kun tulee sähkökatkoksia tai jopa suunniteltuja taukoja. Nyt tietysti latasimme verkosta kun virtaa vielä on.
.
Halvempi Ecoflow River + aurinkopaneelit sekä Ecoflow Delta 2.
En nyt muista mitä niihin kaikenkaikkiaan meni, alle 4000 kuitenkin varmaan...
Sen verran kalliita että kerralla emme niitä ostaneet vaan pari eri tilausta teimme, piti säästää summa.
Tuollahan ne nyt seisoo varastossa eikä niistä juuri nyt mitään hyötyä ole, mutta kiva on olla varautunut.
Talo etelästä.
Kyllähän tämä terveyden ja mielenterveyden kannalta on hintansa arvoinen.
Itselleni vaate 26.90. Iso raha työkkäreistä pois.
Minulle jo satasten hankinnat tuntuu kalliilta, vaikka työssä käynkin.
Nyt ei ole tullut mitään yhtä kallista hankittua, mutta olen tilannut välikausitakin, hupparin, kesämekon, pimennysverhot, vedenkeittimen ja muita keittiövälineitä, näihin on mennyt useampi satanen.
Näistä varmaan tärkeimpänä verhot ja vedenkeitin, muutkin toki tarpeellisia, mutta olisin pärjännyt ilmankin.
Suurimmalla osalla kommentoijista on rahaa kuin roskaa. Suomalaiset ovat rikkaita mutta ruokaan ei meinaa raha riittää kun täällä ketjuja lukee. Pseudoköyhä kansa valittaa huvikseen näköjään inflaatiosta ym.
Joku kysyi sähköpyörän huolloista, meillä muutaman vuoden olleet eikä ole tarvinneet huoltoa.
Suosittelen, mukavaa ajamista varsinkin mäkisillä seuduilla.
Tekis mieli sanoa, että mies. Mutta sanon, että koira.
Olisin tullut toimeen ilmankin. Ilman miestä ja koiraa. Mutta pitäähän elämässä olla joitain turhuuksiakin.
Työhuonetiloja 360k, olisin pärjännyt ilmankin, mutta motivoi tekemään niitä töitä ja oli hyvä investointikin, koska remontoimalla saan parin vuoden sisällä, jos myyn, paljon enemmän.
Det beror på var sträcket för dyrt går och hur det definieras. Är dyrt något där det finns förmånligare alternativ i samma kategori? Är dyrt något som bara kostar mycket fast köpet i sin kategori skulle vara förmånligt?
Av de senaste dyra inköpen är väl en fastighet på det bästa området till ett facilt pris en, en bil som i sin kategori kostar rätt mycket en annan och PC:n som man skriver med en tredje. PC:n är dyr för att vara en PC men den billigaste i sin kategori. Tänkte helt glömma telefonen som är den dyraste på marknaden av sådana som man kan köpa i en vanlig affär. I jämförelse med andra telefoner känns den ändå inte speciellt dyr, då andra telefoner inte klarar av samma saker som denna. Hittills har man köpt telefoner i prisklassen < 350 €, då dyrare i mitt tycke inte har varit värda sitt pris.
Ostin pitkän ja hartaan pohdinnan jälkeen tuollaiset lenkkeilyyn/urheiluun tarkoitetut aurinkolasit. Kirpaisi vaikka oli kunnon alennuksessakin (179->89), mutta on nuo oikeasti kyllä ihan joka euron arvoiset vaikka olisi ollut normihinnallakin. Tavalliset aurinkolasit valui heti nenällä alaspäin kun yhtään hikosi eikä ne suojannut sivulta paistavalta auringolta.
Ja aurinkoisena päivänä ilman laseja en voi ulkona olla vaan saan kauhean hedarin ja näkö menee sellaiseksi utuiseksi.
Kaksi isoa koiraa,meille persuille ei mikään ole liian kallista,sosiaali maksaa kaiken ja rahaa jää törsäilyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota Yariksen ostan tänään tai huomenna ,jos kaikki on kunnossa autossa. Tosi hieno ,,,
Mä rakastan mun Yarista.
Möin Fordin ja nyt haluan takaisin japanilaisen luotettavan auton.
Löysin 39 000 kruunua . Haluan tarkistuttaa sen ennen ostoa.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla kommentoijista on rahaa kuin roskaa. Suomalaiset ovat rikkaita mutta ruokaan ei meinaa raha riittää kun täällä ketjuja lukee. Pseudoköyhä kansa valittaa huvikseen näköjään inflaatiosta ym.
Lähdin Ruotsiin köyhyyttä pakoon joten olen tehnyt töitä montakymmentä vuotta.Jo silloin pitääkin olla varaa .Miksi sitä muuten töitä tekee?
Ostin käytetyn veneen, maksoi 270 000€.
Auto kaksi vuotta sitten. Ilman ei olisi pärjännyt. Työmatka 20 km ei mahdollista julkisilla.
Vierailija kirjoitti:
Auto kaksi vuotta sitten. Ilman ei olisi pärjännyt. Työmatka 20 km ei mahdollista julkisilla.
Minulla 30 ja risat.Olen seikkaillut koko talven kun junat eivät ole menneet tasaisesti ja maksanut marjoja taksiin että pääsin töihin. Tämän takia auton hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin käytetyn veneen, maksoi 270 000€.
No ei se mikään pikkujolla ole !
Gotlannin ympäri kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli sanoa, että mies. Mutta sanon, että koira.
Olisin tullut toimeen ilmankin. Ilman miestä ja koiraa. Mutta pitäähän elämässä olla joitain turhuuksiakin.
Mitä maksoit miehestä?
Ei tule mitä isompaa mieleen, mutta uuden käsilaukun ostin äskettäin. Uusien silmälasien osto siirtyy ensi vuoteen.
Vastikään ostettiin muksulle maastopyörä. Käytettynä ei hänen kokoaan löytynyt joten rahaa paloi liki 300e. Mulle iso raha.