Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vanha ihminen, joka sai tietoon, että sydän ei kauan kestä

Vierailija
07.04.2023 |

Asun yksin taloyhtiön osakehuoneistossa. Ei ole suhteita sukulaisiin eikä muutakaan sosiaalista elämää. Naapurit moikkaan ja juttelen jotain.
Jos kuolen asuntooni, niin ei kukaan huomaa ennen hajua. Jos siihen menee kauan, niin voiko asunto mennä pilalle?
Voisinko tehdä niin, että kertoisin esim. isännöitsijälle tilanteen?
Kertoisin, että jos multa jää vastike maksamatta, niin kävisivät tarkistamassa, oonko hengissä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jehovan todistajat kahville ja valehtele niille että teet testamentin heille. Kyllä nimittäin pitävät silmällä oletko hengissä.

Vierailija
22/23 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on joku saman ikäinen naapuri niin voit sopia että tarkastatte vaikka kerran viikossa että toinen on ok. Ei tarvitse kahvitella jos ette halua. Kyllä asunto voi mennä pilalle niin että rakenteita joudutaan repimään auki.

Kyllä noi kalman asunnot vaatii ison rempan aina. Yleensä joutuu isommin uusiin pintoja, se haju kun jää lattiaankin ikuisesti.

Mun isoäiti soitti siskonsa kanssa päivittäin 1 min puhelun, jossa vaan toivottivat mukavaa päivää. Oli juurikin ajatus että kun asuvat yksin niin hälyttävät apua jos toinen ei vastaa.

Jos tällainen ei ole mahdollista, niin entäs joku turvaranneke, jonka kanssa sovit vastaavasta tarkistuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako vanhat ihmiset kirjoittaa Vauvaan? Mun äiti on 80v.eikä osaa kunnolla edes kännykkää käyttää.

Osaa ne ja paljon muutakin.

t. 84v.