Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäisen seitinohuet tulilla. Miten teillä?

Vierailija
07.04.2023 |

Tänään maistuu Leijona-likööri ja Karhu 5,3%.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä musiikkia kuuntelet,ap?

Nyt: Silent Hill 1-3 Soundtrackit, nelonen ja siitä eteenpäin ovat roskaa. Ap, ex-gamer

Miksi ex-gamer?

Jään helposti koukkuun, esim. peleihin. Rakastan mm. Silent Hillejä (1-3) ja Elders Scrolleja. Piti lopettaa. Nyt kuvioissa on alko. Sori vaan. Ap

Sori, Elder ScrollSeja. Seitinohuet todellakin tulilla. Ap

Vai seitinohuet? Kännissä sinä kekkuloit keskellä kirkasta päivää, ei se siitä seitittelemällä muuksi muutu.

Vierailija
102/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seitinohut on maailman juntein sanonta. 

Kyllä tuo "tulilla" on vielä juntimpi. Yhdessä ovat oikea junttiuden multihuipennus. Melkein voi haistaa sianpaskan ja kuulla banjon soivan.

Asun kyllä ihan ison kaupungin keskustassa. Ap

Mitä sitten? Junttius ei katso asuinpaikkaa. Punaniska mikä punaniska

Itse taidat olla juntti ja häpeät sitä 🤷

Menehän takaisin tenuttelemaan siitä juoppo.

Joku triggeröityi ja pahasti 😅

Joku rehvastelee ryyppäävänsä keskellä päivää. Ennenvanhaan teitä kutsuttiin tenuseipäiksi.

Mitä väliä on loppujen lopuksi jos aloittaa klo 12 vai klo 18? Tosin, jos aloittaa klo 12, voi mennä selvänä nukkumaan. Muuten, aivan sama.

On sillä nyt vähän eroa että jotkut häpeilevät kännäämisiään niin että tekevät sen pimeässä ja muilta salaa. Sitten on teitä mitään häpeilemättömiä spurguja jotka oikein keskustelupalstoilla rehvastelevat kuinka vetävät "seitinohuet" aamusta alkaen. Ja kyllä nuo "seitinohuet tosiaan tiedetään, omasta mielestänne ette ole juurikaan humalassa mutta ulkopuolinen kyllä huomaa sammaltavan puheenne ja kömpelyytenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lasi valkoviiniä meni nieriän, parsan ja hollandise-kastikkeen kanssa. Seuraavaksi lasi punaviiniä karitsan sisäfileen kanssa sunnuntaina.

Vierailija
104/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään keskellä päivää... Pakko vähän rajoitella, niin vasta kuuden jälkeen sitten...

En juo koskaan klo 12 jälkeen. Aloitin tämän ehkä 35-vuotiaana, iltahumaltuminen ei sovi minulle, tarvitsen hyvät yöunet. Kaikki tutut ja ystävät nauravat lauantain aamuskumpilleni.

Mä muuten kans siirryin 35-vuotiaana käyttämään alkoholia päivällä. Juon skumppani kylläkin vasta alkuiltapäivästä.

Pienet päiväkännit on sata kertaa hauskemmat kun juominen illalla. Lisäksi yöunet ei kärsi eikä aamulla ole krapulaa.

Meinaatko ettei seuraavan yön unet kärsi jos juot päivällä? Tutustuhan denso asiaan vähän tarkemmin.

Haha, tiedän kyllä itse miten vaikuttaa, eli ei mitenkään. En tarvitse siihen tutkimustietoa.

Vierailija
105/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta on jääkaapissa. Punaviini ostetaan huomenna pääsiäilampaalle.

Vierailija
106/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkua. Ukko huitelee omilla teillään ja minä chillaan kämpillä.

Vierailija
107/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna ylimääräinen työvuoro. sitten vasta.

Vierailija
108/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 litraa raikasta lähdevettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme