Pääsiäisen seitinohuet tulilla. Miten teillä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mitä musiikkia kuuntelet,ap?
Nyt: Silent Hill 1-3 Soundtrackit, nelonen ja siitä eteenpäin ovat roskaa. Ap, ex-gamer
Laimeaa gintonicia. Ihan vaan janojuomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt: Silent Hill 1-3 Soundtrackit, nelonen ja siitä eteenpäin ovat roskaa. Ap, ex-gamer
Miksi ex-gamer?
Terassin siivousta ja terassikauden korkkaus oluella. Ihan parasta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ex-gamer?
Jään helposti koukkuun, esim. peleihin. Rakastan mm. Silent Hillejä (1-3) ja Elders Scrolleja. Piti lopettaa. Nyt kuvioissa on alko. Sori vaan. Ap
Kaikki on ok, kun kerran olet lapseton ap. Et pilaa kenenkään lapsuutta ja kuolet nuorena kuormittamatta terveydenhuoltoa vanhuudenvaivoillasi. Tsemppiä. T. Toinen alkkis, lapseton ja yksinäinen
Huomenna tulee kummityttö hoitoon sovitusti heti aamusta, joten vesilinjalla mennään.
Vierailija kirjoitti:
En ole persu.
Aa eli vedät vain huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ex-gamer?
Jään helposti koukkuun, esim. peleihin. Rakastan mm. Silent Hillejä (1-3) ja Elders Scrolleja. Piti lopettaa. Nyt kuvioissa on alko. Sori vaan. Ap
Aah, silent hill. Akira Yamaoka
Olutta täälläkin. Ja ehkä kossua.
Ai niin nyt on pääsiäinen. Tai huomasin eilen, että tänään onkin vapaapäivä. Ihanaa, saa nukkua (lähes) koko päivän. Huominen taitaa olla ei-pyhäpäivä, pitänee tehdä rauhassa muutama viikolta jäänyt homma pois alta.
Miten te muut työssäkäyvät ehditte valmistella ja edes miettiä pääsiäisen viettoa? Olen kateellinen, ei ole jotenkin edes osannut ajatella tässä että ehtisi tätä viettää jotenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ex-gamer?
Sori, Elder ScrollSeja. Seitinohuet todellakin tulilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai niin nyt on pääsiäinen. Tai huomasin eilen, että tänään onkin vapaapäivä. Ihanaa, saa nukkua (lähes) koko päivän. Huominen taitaa olla ei-pyhäpäivä, pitänee tehdä rauhassa muutama viikolta jäänyt homma pois alta.
Miten te muut työssäkäyvät ehditte valmistella ja edes miettiä pääsiäisen viettoa? Olen kateellinen, ei ole jotenkin edes osannut ajatella tässä että ehtisi tätä viettää jotenkin
Oletko yksinyrittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään keskellä päivää... Pakko vähän rajoitella, niin vasta kuuden jälkeen sitten...
En juo koskaan klo 12 jälkeen. Aloitin tämän ehkä 35-vuotiaana, iltahumaltuminen ei sovi minulle, tarvitsen hyvät yöunet. Kaikki tutut ja ystävät nauravat lauantain aamuskumpilleni.
Mä muuten kans siirryin 35-vuotiaana käyttämään alkoholia päivällä. Juon skumppani kylläkin vasta alkuiltapäivästä.
Pienet päiväkännit on sata kertaa hauskemmat kun juominen illalla. Lisäksi yöunet ei kärsi eikä aamulla ole krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään keskellä päivää... Pakko vähän rajoitella, niin vasta kuuden jälkeen sitten...
En juo koskaan klo 12 jälkeen. Aloitin tämän ehkä 35-vuotiaana, iltahumaltuminen ei sovi minulle, tarvitsen hyvät yöunet. Kaikki tutut ja ystävät nauravat lauantain aamuskumpilleni.
Mä muuten kans siirryin 35-vuotiaana käyttämään alkoholia päivällä. Juon skumppani kylläkin vasta alkuiltapäivästä.
Pienet päiväkännit on sata kertaa hauskemmat kun juominen illalla. Lisäksi yöunet ei kärsi eikä aamulla ole krapulaa.
No niinpä!
Minulla on kahvia ja vettä, aamulla otin porevitamiinitabletin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole spurgu, ap. Aloitat vaan aikaisemmin kuin moni muu.
Onhan se selvä spurgu kun juomisellaan rehvastelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei seuraavan yön unet kärsi jos juot päivällä? Tutustuhan denso asiaan vähän tarkemmin.
Missä sitten olet kuullut? Ja kuinka vähän aikaa olet av-palstaillut?