Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäisen seitinohuet tulilla. Miten teillä?

Vierailija
07.04.2023 |

Tänään maistuu Leijona-likööri ja Karhu 5,3%.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seitinohut on maailman juntein sanonta. 

Mun piti googlata se, koska en ymmärtänyt aloitusta. Ikinä kuullut sanaa tuossa yhteydessä.

Missä sitten olet kuullut? Ja kuinka vähän aikaa olet av-palstaillut?

Vierailija
82/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä musiikkia kuuntelet,ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt: Silent Hill 1-3 Soundtrackit, nelonen ja siitä eteenpäin ovat roskaa. Ap, ex-gamer

Vierailija
84/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimeaa gintonicia. Ihan vaan janojuomana.

Vierailija
85/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt: Silent Hill 1-3 Soundtrackit, nelonen ja siitä eteenpäin ovat roskaa. Ap, ex-gamer

Miksi ex-gamer?

Vierailija
86/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassin siivousta ja terassikauden korkkaus oluella. Ihan parasta!!

Vierailija
87/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex-gamer?

Jään helposti koukkuun, esim. peleihin. Rakastan mm. Silent Hillejä (1-3) ja Elders Scrolleja. Piti lopettaa. Nyt kuvioissa on alko. Sori vaan. Ap

Vierailija
88/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ok, kun kerran olet lapseton ap. Et pilaa kenenkään lapsuutta ja kuolet nuorena kuormittamatta terveydenhuoltoa vanhuudenvaivoillasi. Tsemppiä. T. Toinen alkkis, lapseton ja yksinäinen

Vierailija
89/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee kummityttö hoitoon sovitusti heti aamusta, joten vesilinjalla mennään.

Vierailija
90/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole persu.

Aa eli vedät vain huumeita.

Vierailija
91/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex-gamer?

Jään helposti koukkuun, esim. peleihin. Rakastan mm. Silent Hillejä (1-3) ja Elders Scrolleja. Piti lopettaa. Nyt kuvioissa on alko. Sori vaan. Ap

Aah, silent hill. Akira Yamaoka

Vierailija
92/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta täälläkin. Ja ehkä kossua.

Vierailija
93/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin nyt on pääsiäinen. Tai huomasin eilen, että tänään onkin vapaapäivä. Ihanaa, saa nukkua (lähes) koko päivän. Huominen taitaa olla ei-pyhäpäivä, pitänee tehdä rauhassa muutama viikolta jäänyt homma pois alta.

Miten te muut työssäkäyvät ehditte valmistella ja edes miettiä pääsiäisen viettoa? Olen kateellinen, ei ole jotenkin edes osannut ajatella tässä että ehtisi tätä viettää jotenkin

Vierailija
94/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ex-gamer?

Sori, Elder ScrollSeja. Seitinohuet todellakin tulilla. Ap

Vierailija
95/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin nyt on pääsiäinen. Tai huomasin eilen, että tänään onkin vapaapäivä. Ihanaa, saa nukkua (lähes) koko päivän. Huominen taitaa olla ei-pyhäpäivä, pitänee tehdä rauhassa muutama viikolta jäänyt homma pois alta.

Miten te muut työssäkäyvät ehditte valmistella ja edes miettiä pääsiäisen viettoa? Olen kateellinen, ei ole jotenkin edes osannut ajatella tässä että ehtisi tätä viettää jotenkin

Oletko yksinyrittäjä?

Vierailija
96/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään keskellä päivää... Pakko vähän rajoitella, niin vasta kuuden jälkeen sitten...

En juo koskaan klo 12 jälkeen. Aloitin tämän ehkä 35-vuotiaana, iltahumaltuminen ei sovi minulle, tarvitsen hyvät yöunet. Kaikki tutut ja ystävät nauravat lauantain aamuskumpilleni.

Mä muuten kans siirryin 35-vuotiaana käyttämään alkoholia päivällä. Juon skumppani kylläkin vasta alkuiltapäivästä.

Pienet päiväkännit on sata kertaa hauskemmat kun juominen illalla. Lisäksi yöunet ei kärsi eikä aamulla ole krapulaa.

Vierailija
97/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään keskellä päivää... Pakko vähän rajoitella, niin vasta kuuden jälkeen sitten...

En juo koskaan klo 12 jälkeen. Aloitin tämän ehkä 35-vuotiaana, iltahumaltuminen ei sovi minulle, tarvitsen hyvät yöunet. Kaikki tutut ja ystävät nauravat lauantain aamuskumpilleni.

Mä muuten kans siirryin 35-vuotiaana käyttämään alkoholia päivällä. Juon skumppani kylläkin vasta alkuiltapäivästä.

Pienet päiväkännit on sata kertaa hauskemmat kun juominen illalla. Lisäksi yöunet ei kärsi eikä aamulla ole krapulaa.

No niinpä!

Vierailija
98/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahvia ja vettä, aamulla otin porevitamiinitabletin.

Vierailija
99/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole spurgu, ap. Aloitat vaan aikaisemmin kuin moni muu.

Onhan se selvä spurgu kun juomisellaan rehvastelee.

Vierailija
100/108 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ettei seuraavan yön unet kärsi jos juot päivällä? Tutustuhan denso asiaan vähän tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän