Pääsiäisen seitinohuet tulilla. Miten teillä?
Kommentit (108)
Alkoholista/kännissä olosta en välitä, mutta ekstaasia vedän tänään illalla pitkästä aikaa, en malta odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään keskellä päivää... Pakko vähän rajoitella, niin vasta kuuden jälkeen sitten...
En juo koskaan klo 12 jälkeen. Aloitin tämän ehkä 35-vuotiaana, iltahumaltuminen ei sovi minulle, tarvitsen hyvät yöunet. Kaikki tutut ja ystävät nauravat lauantain aamuskumpilleni.
Sama! Tosin ei maistu aamusta, mutta minun aikaikkuna on lounaan jälkeen ja lopetus iltapäivästä. Seitinohuet päiväkännit silloin tällöin kun mahdollista.
Ei vielä muuta kuin vettä. Jahka saan nuo talvitakit sisään tuulettumasta ja olen käynyt kukkakaupassa, niin sitten voisi korkata seltzerin. Ehkä valkkaria tai GT sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään keskellä päivää... Pakko vähän rajoitella, niin vasta kuuden jälkeen sitten...
En juo koskaan klo 12 jälkeen. Aloitin tämän ehkä 35-vuotiaana, iltahumaltuminen ei sovi minulle, tarvitsen hyvät yöunet. Kaikki tutut ja ystävät nauravat lauantain aamuskumpilleni.
Sama! Tosin ei maistu aamusta, mutta minun aikaikkuna on lounaan jälkeen ja lopetus iltapäivästä. Seitinohuet päiväkännit silloin tällöin kun mahdollista.
Sama! Ap
Olutta täällä menee. T. Alkkis N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on alkkis.
Totta. Mutta olenkin tk-eläkkeellä (ei juomisen takia) ja lapseton.
Ap
Oletko tylsistynyt ja siksi juot, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on alkkis.
Totta. Mutta olenkin tk-eläkkeellä (ei juomisen takia) ja lapseton.
ApOletko tylsistynyt ja siksi juot, ap?
Ehkä. Ap
Seitinohut on maailman juntein sanonta.
Leijonan salmiakki-granaattiomena-likööriä täällä. Ja päälle ehkä olutta.
Viisi vuotta ilman pisaraakaan alkoholia napsahtaa mittariin ihan näillä näppäimillä, eli kahvin ja limun voimin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hyvin kuvaava. Seitinohuet eli hennot kännit.
Vodkaa! Mutta en ole silti r u s s a k k a .
Vodkaa oli vähän, sen vetäisin. Nyt siirryn mustaherukkaviiniin. Glada Påsk.
Tulilla? Millä helvetin tulilla?
Minunkin lemppari on Karhu 5,3% puolen litran tölkeissä. T. Toinen alkkis N
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo "tulilla" on vielä juntimpi. Yhdessä ovat oikea junttiuden multihuipennus. Melkein voi haistaa sianpaskan ja kuulla banjon soivan.
Vierailija kirjoitti:
Tulilla? Millä helvetin tulilla?
Etkö muka koskaan ole kuullut? Esim. seitinohuet tai psykoosit tulilla? Eli tuloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo "tulilla" on vielä juntimpi. Yhdessä ovat oikea junttiuden multihuipennus. Melkein voi haistaa sianpaskan ja kuulla banjon soivan.
Asun kyllä ihan ison kaupungin keskustassa. Ap
Eli viikko sitten?