Mistä eronnut n. 50-vuotias voi löytää miehen?
Olisiko neuvoja, pari vuotta kohta yksinäisyyttä takana.
Tinderiin en haluaisi tässä iässä, joku muu fiksumpi treffipalsta?
Onko kaikki hyvät miehet jo varattuja? Kaipaisin kaveria viikonloppuihin ja läheisyyttä, en hae seksisuhdetta. Baareissa en viihdy, mitä muita vaihtoehtoja on?
En ole ihan toivoton tapaus, koska pari vanhaa tuttua on lähestynyt eron jälkeen, mutta niissä ei ollut kemiaa.
Kommentit (109)
Jos normaalipainoinen niin deittisivuilta. Ei tarvitse olla just tinder.
Kaikki normipainoiset kaverit kahta lukuunottamatta löytäneet netistä.
Ylipainoisena mission impossible.
Baareissa tapahtuu muutakin kuin juomista. Mukaan vaan.
T. Toinen N50.
Kliseinen vastaukseni on, että pidä mielesi avoinna ja luovu luutuneista miesihanteistasi.
Huomasin itsessäni, että suurin haaste oli päivittää itsensä itselleen tälle päivälle ja jumpata ajatuksensa miehistä erilaiseksi kuin mitä se oli nuorempana. Kriteerit silloin nuorena hyvää elämänkumppania kohtaan olivat kodin perustamiseen ja lasten saamiseen liittyviä turva-ajatuksia, kun taas nyt voi viettää hyvää aikaa hyvän tyypin kanssa oman turvallisen taloutensa sekä oman kotinsa puitteista käsin. Jos saat kiinni, mitä ajan takaa?
Deittipalveluissa omaa ikäryhmää edustavat miehet ovat hylättyjä, karanneita , varattuja tai muuten vain tylsiä. Tietysti, jos kelpaa kuka tahansa löydät varmasti saunakaverisi ja jonka kanssa lipittelette oluttölkkejäne onnellisina siinä elämyksessä.
Kannattaa seurata omaa intuitiotaan ja lähteä sinne päin, mikä tuntuu ajatuksena hyvältä.Älä heti sylkäise makutottumuksista poikkeavalle ihmiselle, vaan anna tilaisuus. Olipa kyse nuoremmasta tai vanhemmasta tyypistä, niin et ikinä tiedä millainen maailma voi toisne kautta avautua. Jotakin enemmän kuin mitä nyt toivot.
Kavereitakaan ei ole koskaan liikaa ja kaverilla voi olla kaveri, joka on just se paras. Verkostuidu ja mene mukaan sinne, minne intuitiosi johtaa. Pientä aloitekykyä, niin monien ihmisten kanssa voi vana jutellakin ja se on myös tärkeää.
50v nainen on jo liian vanha parisuhteeseen. Kannattaa keskittyä vain mummon rooliin.
Eipä niitä ainakaan deittisivustoilta tunnu löytyvän. Suurin osa seksin vonkaajia tai muuten vaan omituisia. Ihan tavallisen näköisillä ukoilla välillä ihan älyttömät vaatimukset naisen ulkonäön suhteen. Jotenkin aina huvittaa semmoset tapaukset
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä ainakaan deittisivustoilta tunnu löytyvän. Suurin osa seksin vonkaajia tai muuten vaan omituisia. Ihan tavallisen näköisillä ukoilla välillä ihan älyttömät vaatimukset naisen ulkonäön suhteen. Jotenkin aina huvittaa semmoset tapaukset
"En hae seksisuhdetta"
Miksei se seksi kiinnosta? Miten näissä 50+ naisten kirjoituksissa missä kaivataan miestä, rajataan usein seksi ulkopuolelle? Voisihan parhaassa tapauksessa sen seksin myötä syntyä ihmissuhdekin.
Itse olen viittäkymppiä lähentelevä nainen ja pitkässä parisuhteessa. Seksi on yksi elämän suurista nautinnosta. Vaikea kuvitella että jos eroaisin, kiinnostus asiaan lopahtaisi. Ymmärrän toki että hyvää seksiä ei ole joka oksalla tarjolla mutta harva asia elämässä muutoinkaan suoraan syliin lankeaa.
Minä löysin 52 vuotiaana ihanan 38 v miehen työpaikaltamme. Nyt 8 vuotta yhdessä ja onnellisia.
Itse tapasin ihan lenkkipolulta. Olin tinderissä ja kävin parilla deiteillä ja deitit 15min ok ja sitten tuli ehdotuksia seksistä jne. Sen jälkeen olin täysin ilman mitään deittejä 2v ja lenkkipolulla laajasalossa oli sitten mies aina samaa aikaa. Alettiin juttelee ja siitä lähti. Olen 49 ja mies on 45v. Oli kiva, kun ei yrittänyt mitään eikä vihjaillut mitään. On ihan aito ihminen ja nyt on hyvä olla. Enkä tarkoita, että seksi ei maistuisi, mutta ei heti sellasta ehdottelua jaksa, kun etsii kunnon suhdetta, niin sitten sekin asia maistuuoikean ihmisen kanssa.
Ihan ensin kannattaa selvittää itselleen, MIKSI haluaa vielä miehen ja millaisen suhteen tarkalleen ottaen - vai haluaako edes. Itse tulin siihen tulokseen, etten sittenkään halua, ja olen nuorempi kuin sinä. Elämässä on niin paljon muutakin kuin miehet ja parisuhde. Etenkin tässä vähän kypsemmässä iässä. Muutenkin suhteet usein ottaa enemmän kuin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hae seksisuhdetta"
Miksei se seksi kiinnosta? Miten näissä 50+ naisten kirjoituksissa missä kaivataan miestä, rajataan usein seksi ulkopuolelle? Voisihan parhaassa tapauksessa sen seksin myötä syntyä ihmissuhdekin.
Itse olen viittäkymppiä lähentelevä nainen ja pitkässä parisuhteessa. Seksi on yksi elämän suurista nautinnosta. Vaikea kuvitella että jos eroaisin, kiinnostus asiaan lopahtaisi. Ymmärrän toki että hyvää seksiä ei ole joka oksalla tarjolla mutta harva asia elämässä muutoinkaan suoraan syliin lankeaa.
Mimä en saa orgasmia.
Olen 55 vuotias.
Saman miehen kanssa 30 vuotta.
Näytän nuorelta ja olen hoikka kaunotar.
Saisinko uuden kumppanin , jos sinkkuuntuisin?
Jos ei seksi kiinnosta, miksi sen "kumppanin" pitäisi olla juuri mies? Koska seksihän on käytännöllisesti katsoen ainut asia maailmassa, jossa sukupuolella on väliä.
Toki sosiaalisesti katsottuna tilanne voi olla toinen. En tiedä, koska minulla on todella huono sosiaalinen pelisilmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hae seksisuhdetta"
Tuo "en hae seksisuhdetta" tarkoittaa yleensä, että ei halua ns.yhden yön juttuja tai FWB-suhteita.
Valitettavasti keski-iässä ja sen ylittäneenä sekstaaminen ei juuri koskaan johda parisuhteeseen. Hu.ran maineeseen kylläkin, kun luulee, että sen seksin jälkeen jotain muutakin lopulta kehittyisi. Miehet ovat tässä iässä usein eronneita, eivätkä halua kovin helposti uutta pysyvämpää suhdetta. Satunnainen tapailu seksin merkeissä riittää monelle.
Naisena on äärimmäisen vaikeaa erottaa jyvät akanoista, koska monet miehet kyllä antavat valheellisestikin ymmärtää, että parisuhde olisi mahdollinen. Jos nainen ehtii ihastua, miehet ghostaavat.
Olen polttanut pahasti näppini näissä asioissa, ja luotto miehiin on mennyt. Ystäväpiirissäkin valtaosalla vain huonoja kokemuksia deittilusta 40+ iässä. Seksistä kyllä pidän, ja siitä kehittyi ongelma, koska luulin hyvän seksin johtavan lopulta parisuhteeseenkin. Nuorena niin olikin, mutta ei enää. Elän mieluummin ilman seksiä, kuin olen miesten hyväksiköyttämänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksi kiinnosta, miksi sen "kumppanin" pitäisi olla juuri mies? Koska seksihän on käytännöllisesti katsoen ainut asia maailmassa, jossa sukupuolella on väliä.
Toki sosiaalisesti katsottuna tilanne voi olla toinen. En tiedä, koska minulla on todella huono sosiaalinen pelisilmä.
naisen lompakolle on 10x vaikeampaa päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin 52 vuotiaana ihanan 38 v miehen työpaikaltamme. Nyt 8 vuotta yhdessä ja onnellisia.
jaksaako mies vielä nussia mummoa?
Onko se mummon nussuminen jotenkin enemmän voimia vaativa laji, kuin vaikkapa nuoren naisen nussiminen?
Vierailija kirjoitti:
Jos normaalipainoinen niin deittisivuilta. Ei tarvitse olla just tinder.
Kaikki normipainoiset kaverit kahta lukuunottamatta löytäneet netistä.
Ylipainoisena mission impossible.
Ei ole välttämättä ylipainoisena mission impossible. Itse löysin 48-vuotiaana Tinderistä miehen, ja olin silloin sairaalloisen ylipainon painoindeksissä. Sittemmin jo laihtunut lievään ylipainoon. Mutta ei kaikille se ulkokö ja paino enää keski-iässä niin tärkeitä asioita ole.
Puolet avioliitoista päätyy eroon, vielä suurempi osa avoliitoista eli kaikki ei ole varattuja ja ne varatutkin todennäköisesti pian vapaita.
Mitä kumman kemiaa tarvitset viikonloppukaverilta? Menette kahville ja galleriaan ilman sen kummempia kemioita.