Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä eronnut n. 50-vuotias voi löytää miehen?

Vierailija
07.04.2023 |

Olisiko neuvoja, pari vuotta kohta yksinäisyyttä takana.
Tinderiin en haluaisi tässä iässä, joku muu fiksumpi treffipalsta?
Onko kaikki hyvät miehet jo varattuja? Kaipaisin kaveria viikonloppuihin ja läheisyyttä, en hae seksisuhdetta. Baareissa en viihdy, mitä muita vaihtoehtoja on?
En ole ihan toivoton tapaus, koska pari vanhaa tuttua on lähestynyt eron jälkeen, mutta niissä ei ollut kemiaa.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaalipainoinen niin deittisivuilta. Ei tarvitse olla just tinder.

Kaikki normipainoiset kaverit kahta lukuunottamatta löytäneet netistä.

Ylipainoisena mission impossible.

Hah. Jotkut tykkää anorektikoista, toiset muhkeammasta. Ja sen me naiset hyvin tiedämme.

Olet mies, joka esittää naista. Säälittävä veeti-incel 

Vierailija
62/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia ja siksi on vaikea antaa yleispätevää neuvoa siitä, miten seurustelusuhteen saa alulle. Toisille parisuhde putoaa kuin taivaasta, toisilta se edellyttää määrätietoista potentiaalisen kumppanin metsästystä.

Toisten kokemuksista voi kuitenkin ottaa oppia, varsinkin jos he ovat olleet samanlaisissa tilanteissa kuin itse nyt on. Ap:n kohdalla tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastavaa on jos on bäst före mennyt.

Ihmiset on sukupuoleen katsomatta sitä mieltä, että ansaitsevat enemmän, mitä saavat. Tästä seuraa, että etsitään jotain enemmän kuin kyetään koskaan löytämään. Muiden mielestä olet bäst före, mutta omasta mielestä ihan timanttinen.

Tässä käy niin, että kukaan ei kelpaa kellekään. Ilmankos yksinäisiä on paljon.

Vierailija
64/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä että nettideittailu = tinder. Tinder on juurikin se appi mistä haetaan pikapanoa. Suomessakin toimii lukuisia muita deittisaitteja osa ilmaisia osa maksullisia. Maksullisuus karsii taustakohinaa jonkin verran.

GOOGLAA

Vierailija
65/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on sukupuoleen katsomatta sitä mieltä, että ansaitsevat enemmän, mitä saavat. Tästä seuraa, että etsitään jotain enemmän kuin kyetään koskaan löytämään. Muiden mielestä olet bäst före, mutta omasta mielestä ihan timanttinen.

Kyllähän se on ihan nähtävissä, että vuosi vuodelta harvempi kelpaa kenellekään.

Vierailija
66/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on ihan nähtävissä, että vuosi vuodelta harvempi kelpaa kenellekään.

Joo. Tekis itse kullekin hyvää opetella näkemään muissa ihmisissä sitä timanttisuutta niin ei tarvitse yksin jäädä.

Vierailija
67/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä löysin oikein mukavan viisissäkymmenissä olevan naisen vanhasta kunnon deitti.netistä

M54

Vierailija
68/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että näin varoitellaan naisia vaihtamasta passiivista, puhumatonta, seksitöntä ja kaljua miestä uuteen. Uutta ei näköjään saa tilalle, ei edes saman veroista. Pakko kai kattella tuota hamaan loppuun asti, jos noinkin toivotonta on uuden metsästys.

Onhan tuossa joku vanhuuden turva kumminkin, lumenluoja eikä tartte pelätä että tänne joku väkisin tulisi kun näkee heti hänet oviaukossa T paidassa ja kalsareissaan. 

Vierailija
69/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätit miehes ja nyt etsit uutta miksi?

Vierailija
70/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut jo Bulgarian ja Turkin deittisivustoja?

Vierailija
71/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realiteetti 50-vuotiailla on se, ettei niitä potentiaalisia kumppaneita ihan hirveästi ole. Tuossa iässä alkaa olla ilmiömäisestä tuurista kiinni kumppanin löytyminen ja turhanpäiväisistä kriteereistä on joustettava puolin ja toisin. Toki mahdollisuudet lisääntyvät, jos on valmis katsomaan myös ulkomaille, mutta ei se kumppanin löytyminen enää sieltäkään ole itsestäänselvyys. Keski-ikäisen markkina-arvo ei ole kovin kummoinen parisuhdemarkkinoilla, se on vaan hyväksyttävä.

Vierailija
72/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että näin varoitellaan naisia vaihtamasta passiivista, puhumatonta, seksitöntä ja kaljua miestä uuteen. Uutta ei näköjään saa tilalle, ei edes saman veroista. Pakko kai kattella tuota hamaan loppuun asti, jos noinkin toivotonta on uuden metsästys.

Onhan tuossa joku vanhuuden turva kumminkin, lumenluoja eikä tartte pelätä että tänne joku väkisin tulisi kun näkee heti hänet oviaukossa T paidassa ja kalsareissaan. 

Täydellisiä hiusrajoja on vähän vapaana. Todennäköisemmin olet keski-iässä yksin.

Vierailija
73/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos normaalipainoinen niin deittisivuilta. Ei tarvitse olla just tinder.

Kaikki normipainoiset kaverit kahta lukuunottamatta löytäneet netistä.

Ylipainoisena mission impossible.

Hah. Jotkut tykkää anorektikoista, toiset muhkeammasta. Ja sen me naiset hyvin tiedämme.

Olet mies, joka esittää naista. Säälittävä veeti-incel 

Kyllä varmaan, mutta keski-ikä ja ylipaino eivät suoranaisesti helpota kumppanin löytymistä. Ei sillä, etteikö se mahdollista olisi, mutta kyllä se paljon vaikeampaa on. Ihan sama on lyhyellä ja/tai kaljulla on miehellä on koko elämänsä. Eivät naiset missään erityisasemassa ole, kun puhutaan parisuhteen löytämisestä.

Vierailija
74/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 Treffit

Vierailija
75/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seksi kiinnosta, miksi sen "kumppanin" pitäisi olla juuri mies? Koska seksihän on käytännöllisesti katsoen ainut asia maailmassa, jossa sukupuolella on väliä.

Toki sosiaalisesti katsottuna tilanne voi olla toinen. En tiedä, koska minulla on todella huono sosiaalinen pelisilmä.

No koska ainakin minun on todella vaikea löytää uusia naiskavereita. Olen kokeillut harrastusta jos jonkinlaista. Olen aktiivinen ja puhun helposti ihan tuntemattomille, mutta siitä on toooodella pitkä numeroiden vaihtoon ja kahville. Miehiä kyllä saisin vaikka joka sormelle, mutta en tahdo. Seksin perässä kaikki. Kun kerran seksiä harrastaa, niin jatkossa kaikki tapaamiset pyörii sen ympärillä. 

Vierailija
76/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seksi kiinnosta, miksi sen "kumppanin" pitäisi olla juuri mies? Koska seksihän on käytännöllisesti katsoen ainut asia maailmassa, jossa sukupuolella on väliä.

Toki sosiaalisesti katsottuna tilanne voi olla toinen. En tiedä, koska minulla on todella huono sosiaalinen pelisilmä.

No koska ainakin minun on todella vaikea löytää uusia naiskavereita. Olen kokeillut harrastusta jos jonkinlaista. Olen aktiivinen ja puhun helposti ihan tuntemattomille, mutta siitä on toooodella pitkä numeroiden vaihtoon ja kahville. Miehiä kyllä saisin vaikka joka sormelle, mutta en tahdo. Seksin perässä kaikki. Kun kerran seksiä harrastaa, niin jatkossa kaikki tapaamiset pyörii sen ympärillä. 

Erikoista, kun tuntuu, että nykynaiset tuossa iässä juuri etsivät sitä seksiseuraa. Ovat onnellisia, jos pääasiassa saavat seksiä ja muu on sitten plussaa päälle. Sinä vaikutat poikkeukselta.

Vierailija
77/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 50v sinkkumies,mutta mun kohderyhmäni on 30-40 v naiset.AP vois kattella niitä 60-70 v miehiä niin vois löytyä.

Mikä ihme tämä on, että viiskymppiset yrittää meitä nuorempia? Ei meitä kiinnosta löysät munat ja pallomahat. Meille on vielä tarjolla ikäisiämme ja nuorempiakin. Mitä vanha ukko tarjoaisi?

Vierailija
78/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 50v sinkkumies,mutta mun kohderyhmäni on 30-40 v naiset.AP vois kattella niitä 60-70 v miehiä niin vois löytyä.

Mikä ihme tämä on, että viiskymppiset yrittää meitä nuorempia? Ei meitä kiinnosta löysät munat ja pallomahat. Meille on vielä tarjolla ikäisiämme ja nuorempiakin. Mitä vanha ukko tarjoaisi?

Rahaa ja intohimoa hän tarjoaisi.

Vierailija
79/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 Treffit

Tuolta löytyy vain ongelmia, ei kumppania. Viisikymppisenä on jollain tavalla jo peli pelattu parisuhdemarkkinoilla. Hyvällä tuurilla saattaa löytyä, mutta jostain muualta kuin netistä.

Vierailija
80/109 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää aina lähtekö noihin provoihin. Joka ikinen päivä.