Mistä eronnut n. 50-vuotias voi löytää miehen?
Olisiko neuvoja, pari vuotta kohta yksinäisyyttä takana.
Tinderiin en haluaisi tässä iässä, joku muu fiksumpi treffipalsta?
Onko kaikki hyvät miehet jo varattuja? Kaipaisin kaveria viikonloppuihin ja läheisyyttä, en hae seksisuhdetta. Baareissa en viihdy, mitä muita vaihtoehtoja on?
En ole ihan toivoton tapaus, koska pari vanhaa tuttua on lähestynyt eron jälkeen, mutta niissä ei ollut kemiaa.
Kommentit (109)
Yksi asia minua ihmetyttää. Miksi te naiset menette eroamaan tuossa iässä?
Ei se mies useinkaan vaihtamallaa parane ja tietyt asia ovat melko universaaleja sukupuolten kohdalla. Mikä saa siis eroamaan ja ajattelemaan, että niitä huippumiehiä on vapaana odottelemassa juuri sinua kun olet vihdoin saanut lapset pois pesästä ja kuvittelet vaihtavasi väsyneen ja parhaansa tehneen miehesi menevämpään?
Vierailija kirjoitti:
50v nainen on jo liian vanha parisuhteeseen. Kannattaa keskittyä vain mummon rooliin.
Juu, itse olen yli 40 ja sisustan ja on käsityöprojekteja. Olen ihan mummo.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies useinkaan vaihtamallaa parane ja tietyt asia ovat melko universaaleja sukupuolten kohdalla. Mikä saa siis eroamaan ja ajattelemaan, että niitä huippumiehiä on vapaana odottelemassa juuri sinua kun olet vihdoin saanut lapset pois pesästä ja kuvittelet vaihtavasi väsyneen ja parhaansa tehneen miehesi menevämpään?
Usein kai se ero tapahtuu joitakin vuosia aiemmin. Sen jälkeen pitää "etsiä itseään" ja "voimaantua". Kun on valmis uuteen parisuhteeseen, on ikää kertynyt ja miestarjonta niukkaa, samalla kriteerit mitä mieheltä odotetaan on hiottu huippuunsa. Sitten on ihmetellään kun ei sitä mukavaa miestä löydykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä painosta jauhajat on niin väsynyttä porukkaa ja mitä ilmeisimmin parittomia.
Kuten ne läskit 5-kymppisetkin jotka haikailee parisuhteen perään.
Näinpä. En ymmärrä miten joillekin ylipainoisille on niin kova paikka, kun eivät kelpaakaan kaikille. Ja miksi minun pitäisi kiinnostua sellaisesta ihmisestä, joka ei ylipainonsa vuoksi viehätä ulkonäöllisesti? Ennemmin olen yksin, kuin että lihavan kanssa, näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä 50+ nainen ottaisi miehen riesoikseen? Pelkkää vaivaa heistä on.
N55
Riippunee otannasta. Omalle kohdalle osunut miehiä, joista on pääsääntöisesti ollut paljonkin iloa.
Talonne pyöräkellarissa? Pyydä kiintoisa miekkonen pyöräretkelle kanssasi.
Itse mietin tässä juuri samaa ja kirjoitin Googleen sen olen 48 v hyvässä kunnossa oleva mies et vaikea löytää ja sit toisaalta ei jaksa silleen kun nuorena metsästää 🙂
Vierailija kirjoitti:
Jos normaalipainoinen niin deittisivuilta. Ei tarvitse olla just tinder.
Kaikki normipainoiset kaverit kahta lukuunottamatta löytäneet netistä.
Ylipainoisena mission impossible.
EI pidä paikkansa. Työkaveri on reilusti ylipainoinen ja löysi viime keväänä komean (tosin hänkin hieman ylipainoinen) miehen. Miesystävä hakee monesti töistä ja näyttävät todella onnellisilta. Me normilaihat sinkut ollaan kaikki vieläKin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei parane? Parani jo sillä, että pääsin inhottavasta, pettävästä, kiukuttelevasta kyykyttäjästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta nainen ole liian vanha 50v,on paljon naisia jotka ovat todella hyvännäköiisiä, mutta suurin osa on lihavia lylleröitä. Länsimaissa ihmiset ovat lihavia. Mies on yli 50 v liian vanha, ainakin suomalainen mies joka on luomakunnan rumin otus, se haisee lialle, kaljalle ja paskalle. Suomalaisen miehen kalsareissa on aina ruoklusikallinen paskaa. Suomalainen mies ei osaa puhua
MIkähän siinä onkin kun suomalainen mies täyttää 50, niin hänestä tulee lialle haiseva, rumasti verkkareihin pukeutuva ja ulkonäöltäänkin ruma otus. Kiukku ja viha kaikkeen lisääntyy. Jätin tälläisen vuosi sitten. Ei auttanut vaikka sanoin, että suihkunkin jälkeen haisi likaiselle ja vaatteetkin haisi tietenkin myös. Suuttui vaan niin, että hyvä kun ei lyönyt. En jakasut enää sitä kun kaikki mihin ukko koski, niin haisi. Petivaattet piti vaihtaa parin päivän välen.
Ei mistään. Ei kai nyt kukaan epätoivoinen ole.
Aika vässyköitä nyt vastanneet naiset. Tunnen moniakin 50+ naisia, jotka ovat oikein äijämäisesti panneet villinä haisemaan. Tinderi vinkuu ja äijää lappaa sisään ja ulos ovesta niin, että käytettyjen kortsujen vana yltää ovelta parkkipaikalle. Ei tässä siis mitään pahaa, antaa palaa! Moni nainen hankkii tässä elämänvaiheessa elämänsä seksiseikkailut. Sitten kun on 60+ vienti loppuu ja aikaa ei saa takaisin. N63
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja otin itse eron. Samaa mieltä, että en jaksa naisia enää ollenkaan. Ehkä joku vielä jaksaa.
Kannattaako ottaa haitaksi, nauti nyt elämästä!
Haastavaa on jos on bäst före mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Haastavaa on jos on bäst före mennyt.
Ihmiset on sukupuoleen katsomatta sitä mieltä, että ansaitsevat enemmän, mitä saavat. Tästä seuraa, että etsitään jotain enemmän kuin kyetään koskaan löytämään. Muiden mielestä olet bäst före, mutta omasta mielestä ihan timanttinen.
Lavatansseihin ja jos et vielä hallitse kuvioita niin kursseja löytyy viikottain tai viikonloppuina.
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseihin ja jos et vielä hallitse kuvioita niin kursseja löytyy viikottain tai viikonloppuina.
Onko vielä olemassa jotain lavatansseja? Ilmeisesti, mutta kuulostaa melko antiikkiselta.
Turhautunut kaunotar? Seuraa saat kyllä, kumppani on hankalampaa.